Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
3 gün sonra
Barış'tan
Aycan kendini toparlamıştı. Şimdide kızımızı yoğun bakımda izliyorduk. İçeriye girmemize izin vermiyorlardı. Aycan her ne kadar girmek istesede doktor izin vermiyordu. Aycan kızımızı izlerken ben sevdiğim kızın arkasına geçip ona sarıldım. Sonrada yanağına bir öpücük kondurarak konuşmaya başladım:Bebeğim odana gitmek ister misin? Yoruldun, biraz dinlen
Aycan:Hayır gitmiycem. Kızımın yanında kalmak istiyorum. Ona dokunmak, kokusunu içime çekmek istiyorum.
Barış:Aşkım, bende istiyorum. Ama izin vermiyorlar.Aycan:Kalbindeki sorun ne olabilir?
Barış:Bilmiyorum. Ama inşallah kötü bişey değildir.
Bunu söylememle kızımız bir anda kızımıza bağlı olan bir cihaz ötmeye başladı. Aycan korku dolu bir sesle konuşmaya başladı:Barış, kızımıza bişey oluyor.
Dedi ve içeriye giricekken ben onu durdurmaya çalıştım ama başaralı olamadım. Bağırarak konuşmaya başladım:BİRİ BURAYA BAKSINİki hemşire geldiğinde onlarla birlikte içeriye girdim. Ben, Aycan'ı kızımızdan uzaklaştırdığımda bir hemşire konuşmaya başladı:Çabuk Başak hanıma haber ver.
Hemşire gittiğinde Aycan bağırarak konuşmaya başladı:NOLUYOR? KIZIM İYİ Mİ?Hemşire:Lütfen çıkın dışarı
Aycan:Hayır kızımın yanında kalıcam
Hemşire:Beyfendi lütfen karınızla birlikte çıkın
Barış:Gü..
Sözümü tamamlamadan Aycan konuşmaya başladı:Hayır gitmiyorum hiçbir yere. Kızımın yanında kalıcam.
Aycan bunu söyledikten sonra Başak hanım geldi ve kızımızı muayene etmeye başladı.Aycan:Başak hanım, kızım iyi mi?
Dr Başak:Anne ve babayı dışarıya çıkartın
Başak hanım bunu söyledikten sonra ben zorda olsa Aycan'ı dışarıya çıkartmıştım. Aycan hemen benden ayrılıp cam kenarına geçti ve kızımıza bakmaya başladı. Sonrada ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başladı:Sakın miniğim.. Sakın bizi bırakma. Kardeşini yarım bırakma miniğim
Aycan bunu söyledikten sonra ben, onu kendime çevirerek sarıldım. O da bana ağlıyarak sarıldığında ben içimden konuşmaya başladım:Bizi bırakma prensesim. Sende gidersen anneni toparlıyamam.
Bunu içimden söyledikten sonra Başak hanım içerden çıktı.Aycan hemen benden ayrılıp Başak hanımın karşısına geçerek konuşmaya başladı:Kızım iyi dimi?
Dr Başak:Küçük prensese birkaç test yapıcaz.
Barış:Ne testi?
Dr Başak:Söylemiştim zaten. Küçük prensesin kalbinde bir sorun var diye. O sorunun nolduğunu anlamak için test yapmam gerek
Aycan:Kızım iyi ama dimi?Aycan'dan
Dr Başak:Herşey testten sonra belli olucak Aycan hanım. Ama tahmini bişey söylemek gerekirse kızınızın kalbi doğuştan delik ve akciğerleri gelişmemiş olabilir.
Başak hanım bunu söyledikten sonra benim bir anda gözlerim kararmaya başladı ve Başak hanımın son söylediği cümle beynimde yankılanıyordu. Bacaklarım artık beni taşımıyordu. Kendimi geri doğru bıraktım. Sonrası karanlık...Barış'tan
Aycan bayıldığında ben onu tutmuştum. Sonra onu kucağıma alıp bir hemşireyle birlikte odasına götürdüm.Odaya geldiğimizde hemşire kapıyı açtı ve ben onu hemen yatağa yatırdım. Hemşire ona bir serum bağlayıp gittiğinde ben sevdiğim kızın elini tuttum. İçeriye Asena giricekken ben elimle ona çık işareti yaptığımda Asena girmemişti. Ben sevdiğim kızın elini bırakıp alnına bir öpücük kondurdum. Sonrada dışarıya çıktım ve sessizce kapıyı kapattım. Asena endişeli bir ses tonuyla konuşmaya başladı:Noldu? Aycan niye bayıldı?
Onlara herşeyi anlatmıştım.Lale:İnşallah Başak hanım yanılıyordur
Barış:İnşallah. Eğer kızıma bişey olursa ben Aycan'ı toparlıyamam
Berkan:Küçük prensese bişey olmıycak kardeşim merak etme. Hem o daha benim kızımla oynıycak. İkisi çok iyi anlaşıcaklar, kardeş gibi olucaklar.
Barış:İnşallah kardeşim. Ama bütün bunlar yaptıkları testte belli olucak.
Dilşah:Lale, Başak hanımın söyledikleri..
Lale:Bebeklerde morarma, emerken yorulma, emmeyi becerememe, sık nefes alma; çocuklarda ise efor kapasitesinde azalma, çabuk yorulma, göğüs ağrısı, bayılma, çarpıntı en çok görülen şeyler bunlar.-Bu kalpteki delik iyi huylu yani kapanabilen bir türse çok iyi ama kötü huylu yani kapanmayan bir türse sıkıntı. Akciğerde de bebek ne kadar erken doğarsa, akciğer olgunlaşması o kadar az olacağı için hayatta kalabilme ihtimali azalır.
-Doğumda akciğerler, şekil, yapı ya da fonksiyon olarak olgunlaşmadıysa, bebekte solunum sıkıntısı olur ve kuvezde solunum desteği gerektirir.
Adem:Ama küçük prenste doğdu. Onda bir sorun yok.
Lale:Onda bir sorun yok çünkü o olması gerektiği yerdeydi. Ama diğeri olması gerektiği yerde değildi. Zaten o olması gerektiği yerde olmadığı için akciğerleri gelişmemiş olabilir.
Lale bunu söyledikten sonra odanın kapısı açıldı ve Aycan kapıdan çıkmıştı.Ben oturduğum yerden kalkıp sevdiğim kızın yanına gittiğimde Aycan, bana korku ve dolu gözleriyle bakarak konuşmaya başladı:Beni, Ayris'ime götür
Barış:Bebeğim o şuan testte.
Aycan:Onun yanında olmak istiyorum
Barış:Bende bitanem. Ama kızımızın testleri bitene kadar oğlumuzun yanına gidebiliriz.
Aycan:O zaman oğlumuzu kardeşinin yanına götürelim.
Barış:İzin vermezler bitanem.
Bunu söylememle Aycan'ın gözünden bir damla yaş geldi. Yanağından akan gözyaşını baş parmağımla silip ona sarıldım ve saçına bir öpücük kondurdum. Sonrada başını göğsüme yasladım.
Küçük prenses Ayris'in kalbi delik ve akciğerleri gelişmemiş olabilir mi?Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz canlar...❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
RandomBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...