Umrumda Değilsin

8 1 0
                                    

O olayı daha nasıl atlatmam gerektiğini bilmiyorum.Uğur u girmekten korkar oldum artık.Okulada gitmek istemiyorum ama gitmek zorundayım off Allahım ya.Yataktan zorda olsa kalktım annem aşağıdan kahvaltı hazır diye bağırıyodu tamam anne diye bağırdım ama çığlık mı desem bilemedim.Elimi yüzümü yıkadım.Gene kıyafet telaşı off bugun hiç hanım hanımcık olacak havada değilim.Gri dar paçalı esofmanım üstüne bi tişört üzerinede uzun krem hırkamı giydim.Saçımıda abuk sabuk bi topuz iste dünyanın en müthiş kıyafeti :)

Kahvaltıya indiğimde annem.

-Önceki halin daha güzeldi annem dedi.
-Alıştın sende anne ben asıl buyum bilmiyon mu
-Tamam tamam bisey demedim dedi.

Kahvaltı yapıyorum ama midem çok kötüydü iko bisey atıştırdım kalkıyodum ki  her anne gibi annemin

-Hiç bisey yemedin kızım diyisini duydum.
-Yok anne bisey yemek istemiyo canım ben çıkıyorum dedim o arada ayakkabılarımı giydim tam kapıyı açtım karşımda bi demet gül anneme sandım ilk üstündeki notta " Seni üzdüğüm için özür dilerim güzellik UĞUR " yazıyordu.Bi anda karşımda Uğur vardı şaşırdım normal olarak.

-Bu halin daha güzel hanımefendi dedi.

Ben tabi üste çıkcam ya.Yalvarması hosuma gidiyo napim.

-Kes sesini.Al çiçeğini ben seni AF FET MI YO RUM. dedim uğur daha cok gülmeye başladı sormicam neden diye banane dedim kendi kendime tam giderken uğur

-Yalvarmam hosuna gidiyo dimi ama srn bilirsin bu sondu gelmek istersen beklerim ama daha pesinden kosmam dedi.

Arkamı döndüm ve dedim kii

-Uğur umrumda değilsin dedim oda şaşkınlıkla bakıyodu bende kendime şaşmıştım.

Uğurda zaten boyle konusmadan sonra üsteleyecek bi çocuk değildi.Ki tahmin ettigim gibi cekip gitti.Okula girer girmez mesut yanıma bitti bu çocuğun bu huyundan nefret ediyorum.Sülük gibi yapışıyo.
-Günaydın dedi.
-Günaydın. Zaten cok sinirliyim ne günaydını demek geldi icimden.
-Nasılsın dedi.
-Iyi.
-Seni sınıfına bırakayım dedi.
dedi-Sen her dakika peşimde olmaktan bıkmayacak mısın ya dedim.
-Tamam kusura bakma dedi ve gitti.

Off bugün kalp kırmakta üstüme yok sağolim yani.

Sınıfa gittiğimde Uğur yoktu kesin bi oruspunun koynundadır dedim kendi kendime.Neyse umursamiyorum banane dimi.Derse hoca girdi tam dersin yarısındayken kapı sertçe açıldı iceri uğur girdi hoca bağırmaya başladı hocaya.

-Derse gelmedim hocam cenenizi kapatın dedi ve hoca sustu be izledi.

Yanıma geldi korkudan ölüyorum ya.Leş gibi içki kokuyordu.

-Bak kızım şu koca sınıf şahit koca sınıfın onunde diz çöküp söyleyeceklerimi derim ama sen madem beni sevmiyorsun ben sana diz çöküp herşeyi söyledikten sonra gözüme bakarak bütün sınıfın onunde senden nefret ediyorum diceksin anladin mı dedi.

Diz çöktü Allahım acaba ne dicek derken lafa başladı.

-Ilk okulda sen beni seviyordun bunu biliyorum. Bende seni seviyordum ama korkuyordum kaybetmekten beni reddetmenden korkuyodum.Lisede beni sevdiğini biliyordum ama etrafında nesut gibi piçler vardı eğer sana birşey söylesem birlikte olacaktık ama okulda okurmuydum bilemem çünkü deli gibi kıskanıyordum kan çıkarabilidim.Üniversiteye geçtik sen beni kıskandırmak icin bu piç kurusuyla çıktın.Sen öyle yapınca bende bu oruspu meryemle çıktım ha bu arada sınıf oruspu diyorum siz anlayın ne ayak olduğunu.Elif bak bi kere sorucam bi kere cevap berme hakkın var ben seni çok seviyorum sen beni seviyor musun???

Allahım öldüm cennete düştüm galiba dur düşünmek yerine sende uzun konuşma yap dedim kendi kendime.

-Uğur ben mesutla çıktım ama o beni seviyo diye çıktım.Senin için ağlarken o yanımdaydı çünkü biz mesutla neden ayrıldık biliyo musun ya ugur ya ben dedi bitti ışte.Sen bu kızdan oruspuluğu beni ilgilendirmiyo ayrıldın geldin benim yanımda avundun okulda yemediğin kız kalmadı.Simdi ne değişti??

-Ben kimseye zorla bisey yapmadım dedi

Meryemin kolundan tuttu o gece sen atlamadınmı üstüme dedi.

Kıpkırmızı olan meryem evet ama allah belanı versin dedi Uğurun yüzüne tükürdü gitti.

-Peki bu kızı rezil etme amacin ne düşmanım da olsa bu kız bi daha okula gelebilir mi sanıyosun dedim.

-Özür dilerim meleğim seni bu yüzden seviyorum dedi.

Ben neye gülümsüyorum lan gülme gülme gülmesene kızım dedim kendi kendime ama bi oruspu icin simdi uğur u mu kaybedicem.Ama yaptığı kötü biseyy..

Merak Edin :)

Aşk Nerden Gelir Bilinmez!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin