1. 》♡《

14 1 0
                                    

Sziasztok! Jaeseumin vagyok és rohadtul uncsi az életem. 21 éves vagyok és még mindig nincs senkim. Koreába költöztem az egyetem miatt, és felvettem egy Koreai családnevet, vezetéknevet azt a bizonyos Jung - ot, mivel az én családi nevem Koreaiúl Jung, a keresztnevem pedig Jaeseumin.
Szóval íme Jung Jaeseumin.

Elköltöztem egy szép házba. Gyönyörű a kilátás és nagyobb kert van amit a hirdetésből kiszűrtem. A szüleim támogattak a házban és segítettek némi pénzzel. Már itt vagyok 5 hete szóval nagyjából beköltöztem, de még nem az igazi. A tulajom úgy hirdette a lakást, hogy találom kell egy lakótársat. A hugom még csak gimis az öcsémmel együtt. És pont úgy, ahogy a szüleim, nem szerettek volna Koreába jönni, ezért egyedül vagyok itt, mint egyetemes.
Remélem nem valami köcsög palit fogok kifogni...
Eléggé remélem, hogy csaj lesz az érdeklődő.

Visszatérve, az utazásomról. Tudok Koreaiul, Franciául, Spanyolul és Angolul. Koreait nem tudtam az iskolába tanulni, szóval felfogadtunk egy magát tanárt. Eléggé jól megtanított mindenre. Nem olyan tökéletes a tudásom, de azért tudom az alapokat.
Némi dolgot még tanulnom kell, de most, hogy így végre Koreában vagyok szerintem jobban megfogom érteni a dolgokat.

Én kiskorom óta szerettem volna eljönni ide. Nagyon tetszik a kultúra nem beszélve a szebbnél szebb tájakról.
Az egyik álmom teljesült!

Hétfő reggel volt, azaz suli. Nagyon fáradt voltam, mivel alig birtam elaludni ettől a rémes fejfájástól.
Elmentem szokásosan az első helyre: a mosdóba
Fogat mostam, megcsináltam a hajam, picit kisminkeltem magam, de nem olyan erősen, szinte nem is látszódik.

Nem szoktam reggelizni. Utálom. Hányingerem szokott tőle lenni. Még inni se iszok, főleg kávét nem, semmi ilyen dolgot. Max vizet vagy teát.

Szerencsére megvan a jogsim, szóval nem kell buszoznom.

Pár perc múlva belültem a kocsiba és elis indultam.

[...]

Beértem az egyetemre. Az egyetemem csoda szép. Márványból van a külseje és egy szöveg van rajta Koreaiul;
좋은 것을 존중하십시오!
자신을 믿으세요!
당신이 하는 일에서 최고가 되십시오

Ami azt jelenti, hogy;
Tiszteld a jót!
Bízz magadban!
Légy a legjobb abban, amit csinálsz

Ez a suli eszméletlenül jó! Sokkal jobb, mint az előző sulim. Az előző iskolám az olyan fura volt. Olyan érzésem volt, hogy mindenki engem figyel, és követnek haza.

Szóval egyszóval: Nem bírtam...

Visszatérve;

Az osztályközösség 100x jobb, mint az előző...
Pár hete jöttem ide a költözésem után idővel beiratkoztam. Az első nap egy kedves nő fogadott, aki az osztályfőnököm, Park Jiwoo. Nagyon jó fej!
-Gyerekek! Fogadjátok az új osztálytársatokat szeretettel! -bementem a terembe és bemutatkoztam. Egy helyes srác mellé leültem. Mármint nem én ültem oda saját akaratból, hanem a tanárnő szándékából.
-Szia új lány! Jimin vagyok! Park Jimin.
-Hello! -Én pedig Jaeseumin! Jung Jaeseumin.
- A fiúnak aki fogadott, gyönyörű szőkés barna haja volt. Szemei csillogtak, és szépen mosolygott.
Éreztem egy fajta érzést; szerencsés vagyok! Nem mindennapos az emberrel, hogy egy ilyen dögös osztálytársat kap. Na mind1.

Ennyit az iskoláról. Van egy nagyszerű osztályom egy nagyszerű fiúval, aki eszméletlenül édes, és az iskola gyönyörű.

Jimin megadta az elérhetőségét.

-ugye ez volt pár hete-

Bementem a kapun, ott fogadtak az osztálytársaim. Nagyon jó barátnők lettünk egy lánnyal, akinek a neve Moon Da-hyun. Igen, nagyon szép neve van.
Az iskola idő gyorsan eltelt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SzobatársWhere stories live. Discover now