¹

46 6 11
                                    

Ehe merhaba :D Bu benim ilk fic'im kötü olmuş olabilir ve ben turkce özürlüsü olduğum için yazım yanlışı fazla olabilir.Başlama tarihinizi buraya yazın bakalım, iyi okumalar

Jisung

Saat sabahın 6'sıydı hemen kalkıp okul için hazırlanmaya başladım.Çantamı akşamdan hazırladığım için sadece elimi yüzümü yıkadım,dişlerimi fırçaladım ve kıyafetlerimi giydim. (okulda forma yok arkadaşlar)

(Bu arada jisung'un giydiği kıyafet bu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu arada jisung'un giydiği kıyafet bu)

Üstümü de giyindikten sonra aşağı gittim ve annemin yaptığı tostu yiyip çıktım.Bugün okulun ilk günüydü ve ben okul dan nefret ederim çünkü ilkokul dan beri her zaman zorbalık gördüm, bunun nedeni eşcinsel olmamdı ve bu okulda da böyle olacağını düşünüyordum.Çocukluğumdan beri sadece 2 tane arkadaşım olmuştu onlarda hyunjin ve seungmin. Sonunda okula varmıştım okul gerçekten çok büyüktü bende zaman kaybetmeden hemen okula girip sınıfımı aramaya başladım. Yürürken birine çarpmıştım, kime çarptığımı anlamak için kafamı kaldırdığımda bana öfkeli gözlerle bakan birini görmüştüm.Gerçekten o çok büyüleyiciydi, sanırım ondan hoşlanmıştım.Tam özür dileyeceğim zaman yüzüme sert bir yumruk yemiştim ne olduğunu anlayamadan yere düşmüştüm.Kafamı kaldırdığımda herkes bahçeye toplanmış bizi izliyordu benim anksiyetim olduğu için kendimi çok rahatsız hissetmiştim bu nedenle yerden kalkıp bana vuran kişiye baktım, bu kişi çarptığım kişiydi ve bana bakarak pis pis sırıtıyordu.Hemen koşmaya başladım çünkü onun gözlerindeki alaycı bakışı, yüzünde ki alaycı sırıtması ve etraftaki insanlar beni panik etmişti.Ben koşarken arkamdan birileri bağırıyordu "Minho eğlenmek için kendine yeni biri buldu!!!" Evet,tam olarak bunu demişlerdi bizi izleyen toplum.Demek çarptığım ve bana yumruk atan kişinin adı Minho'ydu, sen çok güzel birisin Minho...


Evet ilk bölüm kısaydı ama ne yazayım bulamadım :D
İyi günler dilerim <33

Sorry,I love you | MINSUNG |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin