7*

174 11 2
                                    

Hellooo çook çook uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm yazıyorum. Biraz zaman atlamaları olacak yakın zamanda günümüz temposuna geleceğim.
Umarım severek okursunuz. İyi okumalar bebişlerimm.

Hepimiz birbirimizle bakışırken. Bu gizem hemen çözülmüştü. Basit bir telefon şakasından ibaretti

Hepimiz gülerek oradan ayrılırken. Maç saati de yaklaşmıştı.

Herkes çok hazırlıklıydı. Sarı laci formalarını giymişlerdi. Hep bi gözüm dolardı istemsizce. O sarı laci çubukluyu gördüğümde. O heybeti, tarihine sığdırdıkları.

Kerem bile ağlamak üzereydi.

Yanıma gelip "Ablacım öyle harika bir mesleğin varki. Bana bu yaşattığın duygular için teşekkür ederim."

-yiaa bebeğim ağlatacaksın beni de. Asıl ben böyle bir kardeş olduğun için sana teşekkür ederim.

Kereme bakarak iç geçirdim, içindeki o heyecanın, o mutluğun hep taze ve yeni kalmasını istiyordum...
...
7 Ağustos 2022

Alarmım gene hadi kalk artık bitch! Dercesine gene her sabah olduğu gibi beni cadaloz sesiyle uyandırmıştı.

Ben de bu harika uyandırma servisine daha fazla kayıtsız kalamadım. Çapaklanmış gözlerimi avuşturduktan sonra sıra hayatı sorgulamaya gelmişti. 1 dakika duvarla bakışıp gün içindeki programımı düşündüm.

Tam knk en düşünen sensin hadi kalk artık.

Tamam be kalkıyoruz. Bugün günlerden 7 ağustos. Yarın ligdeki ilk maçımıza çıkacağız . Taraftarlarımızla buluşacağız . Ve bende ilk kez aşık olduğum, herkesten kıskandığım kalbime sığdırmadığım takımın evinde kadıköyde, Şükrü Saraçoğlu'nda maçta olacaktım.

Hadi normalde sana bi laf sokardım da mutlu ol hadi hadi.

Artık düşüncelerimi sonraya bırakıp yataktan kalktım. Telefonumdan son ses mohikan marşı açıp banyoya yöneldim.

Aynadan kendimi süzerken içimden 'Allahımm özene özene yaratmış beni be'. Diye iç geçirdim.

Abartma istersen beyin nöronlarıma kaş göz çizsem senden daha güzel olur.

Sen ne zaman beni övdün zaten be kes.

Bu sefer hiç makyaj yapmadım diyemem bir kaç haftadır heyecandan düzgün uyuyamadığım için uyku düzenim bozulmuştu. Göz altı torbalarım daha belirgin hale gelmişti.

Öncelikle onları kapattım. Stresten çıkan sivilceler de cabasıydı. Onlarıda kapatıcıyla kapatttıktan sonra kirpiklerime vazelin sürdüm. Dudağıma da hafif gloss misss.

Saçlarım için aklımda bişey yoktu. Sabah kahvaltısı için dünden kalan adana dürümümü yemiştim.

Sabah sabah mide 'ee knk kalkim ben'.

Napim canım çekti. Saçımı güzelce tarayıp salık bıraktım. Üstümde beyaz günlük bir elbisem vardı.

Artık çıkmak için hazırdım. Hızlıca evden çıkıp tesisin yolunu tuttum.

Sabah gene olmazsa olmazım olan Furkan ve Ertoyla mesajlaştık. Tesise vardığımda mesajlara baktığım için sırıtıyordum.

Ve biriyle çarpıştım.

Kimle mi?

Hayır be o gitti artık. Kanatmasan şu yarayı.
Maalesef korktuğum başıma gelmişti. Hull City maçı beraber son maçımız olmuştu. Onunla çalışmaya can atarken kuş misali hemen yuvadan uçmuştu. Onu çok özleyecektim. Yolu açık olsundu.

Islandığım İlk Yağmur | Altay BayındırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin