*Ts na de tour Kaylee's POV*
Ik en Louis rennen de bus uit en rennen naar Johanna en de rest toe. We slaan snel onze armen om hun heen en de tranen vloeien over mijn wangen. ''I-ik heb jullie zo gemist!'' Hoor ik Johanna snikken. ''Wij jullie ook!'' Zeg ik en Louis glimlacht. Ik zie de rest ook bij hun familie staan en ik zie dat Calum me wenkt. ''Ik kom zo terug.'' Zeg ik tegen iedereen en ik loop verlegen naar Calum en zijn familie. Calum slaat trots zijn arm om me heen. Ik stel me voor aan zijn familie en lach verlegen. ''KAYLUM!'' Gilt Louis lachend en ik kijk hem boos aan. ''Wat is Kaylum?'' Vraagt Mali en ik hoor Calum grinniken. ''Dat heeft Louis bedacht. Dat is een ship naam voor mij en Kay.'' Zegt Calum lachend en Joy glimlacht. ''Ik ga nog even naar mijn ouders.'' Zeg ik en Calum knikt. Ik druk nog een kusje op zijn wang en loop dan snel terug. ''Zozo Kaylee heeft een jongen gehosseld hoor!'' Zegt Lottie en ik grinnik. ''Of hij heeft Kaylee gehosseld!'' Zegt Fizzy en ze kijken me droog aan.''Wat Fizzie zegt!'' Zeggen ik en Louis tegelijk en iedereen schiet in de lach. ''Zullen we lekker naar huis?'' Vraagt Mark en we knikken. Mark, Johanna, Lottie, Fizzy en Phoebe stappen in Marks auto en Daisy, Louis en ik stappen in Louis' auto die in de garage van Modest heeft gestaan. Die glimlach komt er vandaag niet meer af. Eindelijk weer thuis met de hele familie. Ik heb ze zo gemist! Als we thuis komen neemt Mark onze koffers mee naar binnen. ''Ga maar als eerst!'' Zegt Johanna blij. Ik kijk Louis' fronsend aan en halen onze schouders op. Oke dan... Louis opent de deur. Oke geen welkom-thuis-nu-gaat-er-een-bom-af verassing. We leven dus nog! Ik open de woonkamer deur en kijk glimlachend naar de versiering. ''TAART!'' Roep ik blij. ''Oh serieus Kaylee?'' Hoor ik een stem lachend zeggen en pas nu vallen al Louis' en mijn vrienden op die in de woonkamer staan op. ''TAART!'' Gil ik weer blij en we schieten allemaal in de lach en ik geef iedereen lachend een knuffel.
Ik gaap een keer en Samantha grinnikt. ''Moe?'' Vraagt ze lachend en ik knik. ''Nouhouu nu moet ik ook gapen!'' Zegt Mark gapend. Ja Mark van school. Niet papa Mark. ''Ik ook!'' Zegt Sandra lachend en als iedereen uitgegaapt is slaak ik een zucht. ''Kaylee over een paar dagen is de eindejaarsstunt. Meestal weet jij iets interessants maar we hebben niks want wij zijn niet zo creatief.'' Zegt Jessica lachend en ik grijns. ''Dat wist ik! Ik heb dus al iets bedacht. Het is niet het beste en waarschijnlijk staat Daan dan bij ons aan de deur maar het word sowieso leuk!" Zeg ik en Johanna schiet in de lach. ''Dat had Louis ook altijd! Ieder jaar weer!'' Zegt Johanna lachend. ''Wat dan?'' Vraagt Jessica nieuwgierig en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. ''Regel jij drie varkens, drie schapen en drie geiten! Ik zorg voor de spuitbussen!'' Zeg ik grijnzend en iedereen kijkt me met grote ogen aan inclusief Louis. ''WAT!?'' Roept Johanna die thee inschenkt. ''Hoe willen we daar aan komen?'' Roept Mark uit. ''Nou ik hoef alleen Zayn lief aan te kijken en ik heb de spuitbussen... Die dieren. Ehh weet ik veel ga naar de kinderboerderij?'' Zeg ik droog en iedereen kijkt me nog steeds vragend aan. ''Tsss dumbasses! Als je op alle dieren 12 en vier zet gaan ze de heledag zoeken naar drie dieren met het getal drie erop die er dus niet zijn!'' Zeg ik en ik rol met mijn ogen en na een tijdje krijgt iedereen hem door en schieten in de lach. ''LOUIS! KAYLEE!'' Gillen Lottie, Fizzie, Phoebe en Daisy in koor. Die waren samen met opa en oma naar de winkel. Het was een verassing dat we eerder thuis zouden komen. We zouden vannacht thuis komen en het is nu pas half tien in de ochtend. Louis en ik staan lachend op en belanden in een groepsknuffel. ''Cute zo alle zes bij elkaar!'' Hoor ik Mark fluisteren. Ik hoor een foto geluidje en gelijk kijken we alle zes naar Johanna die grinnikt. ''Sorry... Het moest gewoon even...'' Zegt ze en we glimlachen.
--
Back homee! Yay ze zijn weer thuis! De eindejaarsstunt staat ook al klaar nu nog de drie varkens, geiten en schapen regelen... Omfg hahaha. Kaylee toch... Hoe kom je erop? Lol.
NIEUWE BOEK STAAT ONLINE :) ♡
Next one is last one! :(
Lots of love!
JE LEEST
We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.
Fanfiction~Rewriting~ Beschrijving word steeds verwijderd! Deel 1 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future