Yazar~
Takemichi sonunda uyandı başında bir hemşire gördü.Hemşire onun uyandığını dışardakilere söylemek için arkasına dönmüş ve kapıya doğru gidiyordu.Takemichi sonunda neler olduğuna anlam vermekte zorlansada en sonunda herşeyi kavradı ve aklına sevdiği çocukla yaşamış olduğu olay geldi.
Odaya onu ziyaret etmek için gelen kişiler domates gibi kızarmış bir Takemichi ile karşılaşınca şoka uğradılar.En sonunda içeri ağlayan bir Chifuyu girince Takemichi gülmesine engel olamadı.Takemichi kıkırdarken ağlan bir Chifuyu'yu görenlerde Takemichi ile gülmeye başlamışlardı.
...
Ziyaret saatinin sonuna gelince yavaş yavaş eve dağılmaya başladılar fakat Takemichi sağlık nedenleri ile hastanede kalmak zorundaydı...
Herkes eve gittiğinde Takemichi'nin aklına sevdiği çocuk takıldı.Onunla öpüşmesi...
Bunların bir rüya olduğunu düşündü ama hemen yanına bakınca...
kendisinin haklı çıktığını anladı bu gördükleri bir rüyadan ibaretti.Takemichi rüya gördüğüne sevinmesinin yanı sıra içini bir üzültü kapladı.Bunların rüya olmasını istemedi.Sevdiği ile olmak istedi ama onun kendisini tanımadığını aklından çıkartamıyordu.Yada çıkarmak istemiyordu.Ama aklına onunla öpüştüğü sahneyi görmeyi sürdürerek uyumaya çalıştı.Fakat unuttuğu bir detay vardı.
O an sanki biri ile öpüştüğünü hissetmişti,dudakları hissetmişti...
Bu ihtimal ile mutsuz oldu.Çünkü bu cidden utanç verici bir andı.Takemichi bu düşünceler ile uyuyamayacağını anladı ve hastanede dolaşmayak için odadan çıktı.Boş koridorlarda yürüdü yürüdü ve dahada yürüdü nereye gittiğini bilmiyordu ne yaptığından gıram fikri yoktu.En son kendini asansörün yanına götürdü.Kapı azcık açıktı Takemichi kafasını uzatmakla yetindi çünkü içinde bir tedirğinlik vardı anlam veremediği bir tedirğinlik.Kafasını uzattı ve boş bir beyaz bir odaya açıldığını fark etti.İçeri adım attı...
Yürüdü ve yürüdü.En sonunda odanın ortasına gelince gözlerinin karardığını hissetti ve bilinci kapalı bir şekilde kim olduğunu bilmeden birinin onu tuttuğunu hissetti...
Off cidden uğraştırıcıydı ve hoşumada gitti önceki bölüm uyarımı yapmıştım.
Okuldaki kütüphane ile ilgilenmek evde ders çalış derken pek yazacak vakit bulamıyorum o yüzden afedersin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizler Kadar Parlak/Takemikey
FanfictionBir gün Hanagaki Takemichi adında bir öğrenci kumsalda otururken onu birinin izlediğini fark eder ve olaylar başlar. (Bu aslında başka bir hikaye idi ama ben değiştirdim)