8

10.4K 604 261
                                    

Hi babyss yine ben geldimmm

Nasılsınız? Keyifler yerinde mi?

Umarım seviyorsunuzdur, kafama göre yazıyorum çünkü.

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan

Gözlerimi boynumda hissettiğim ıslaklıkla açtığımda Taehyung kucağımda yatmış boynumu emiyordu.

[  ] Kendime not:Kandırma kendini Jeon ne yaparsa yapsın ona kızgın kalacağın süre max 10 dakika bile değil?

"Ufaklığım?"

"Mrhh sahip Koo bak bissürü morluk"

"Tanrım çok güzelsin ama neden yaptın?"

"M-miyav kızdın mı?"

Miyav diyecek ve ben kızacağım öyle mi?

"Hayır kızmadım bebeğim"

Gerçekten iyi dayanıyor hala, isteğini bastırıyor olmalıydı ama sikik burada işte.

"Güzeller bak! Mrrhh bunlar sahip izi!"

"Onu nereden öğrendin sen?"

"Küçük ekrandan m-miyavvv~"

[  ] Kendime not:Telefonu Taehyung'a fazla verme çünkü herşeyi öğreniyor!

"M-miyav sahip koo delik ıslak"

Sabah sabah diyeceğim de öğlen olmuş amk ne ara oldu!?

"Ştt tamam ufaklığım"

"Koca Koo yalamaz mı? Çok güzelsin ufaklığım demez mi mrhh~"

Kafasını göğsüme sürtüp dururken gülerek altıma aldım bedenini ve kulağına yaklaştım.

"Çok güzelsin benim mükemmel ufaklığım"

"Ihmm Koo garip hissediyorum! Delik akıyor!"

Sikerim kim varsa var resmen ihtiyaçtan ağlayacak? Altındakini çıkarıp dudaklarımı deliğine kapatarak emdiğimde aniden çığlık attı zevkle mırlamalar arasında.

"Ahmm Koo daha çok!"

Dakikalarca deliğini dilimle becerip geri çekilerek altını giydirdim, hemen itiraz etmeye başlamıştı bile.

"Mrhh sahip Koo derhal doldur!"

"Derhal deme demiştim yaramaz kedi"

"Ama ama-"

"Hadi bakalım güzel ufaklığım yemek yiyelim"

Triple gittiğinde hızlı bir duş alıp bende aşağıya indim. Won Tae'nin yanında oturmuş birşeyler anlatırken tae kuyruğuyla ağzına vurup susturdu.

"Sus mrhh! Sahip Koo yabancı uzaklara gitsin mi?"

"Karışma demiştim sana Won?"

"Bende diyeceğimi dedim sana? Aklıma koyduğumu yaparım"

"Lina omlet yapar mısın mrhh?"

Lina tebessümle bakarak onayladığında hazır olan masaya oturdum, tae hemen yanıma sokularak yanağımı yaladı.

"Gizli söylemek istiyorum Koo!"

Onayladım, kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Koca Koo yabancı gitsin lütfen, delik kaşıntı!"

Görmezden gelmek saçmalıktı ama öyle yapmak zorundaydım, yatağa girdiğimizde emindim ki tek seferle yetinmeyecektik ikimizde. Akşam üstü Tae şöminenin yanında uzanırken ben içkimi yudumluyordum, Won piç gibi aynı anda 3 5 kızla konuşuyorken Tae bana bakarak mırlamaya başladı.

Angry CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin