Olyan 9 körül egyedül indultam a hotelbe, mert a nővérem még maradt egy kicsit. Miközben sétáltam futást hallottam magam mögött.
- Avery - kiált egy ismerős hang, amire megfordulok és Maxet látom magam előtt - gondoltam visszakísérlek, hogy ne kelljen sötétben egyedül sétálnod - mondta miközben a tarkóját vakargatta.
- Igazán nem kellett volna eljönnöd. Odatalálok egyedül is. Ráadásul nem akartom elrontani a hangulatot. Menj vissza nyugodtan a többiekhez.
- Nem már amúgy is indultam volna haza, mivel holnap korán kelek. Szóval nem tudsz lerázni - nevetett, mire én is elkeztem.
- Rendben - egyeztem bele és indultam tovább.
Az út folyamán sokat beszéltük és igazán megkedveltem Maxet. Viszont lehet, hogy félre értem, de mintha küldött volna furcsa jeleket. Amikor a hotelhez értünk ragaszkodott hozzá, hogy a szobámig kísérjen.
- Holnap kijössz a szabadedzésre? - kérdezte reménykedve.
- Igen. Ha jól tudom Kelly mindent betervezett - mondtam nevetve.
- Akkor ott találkozunk holnap - mondta. Egy kicsit mintha hezitált volna, de egyszer csak odahajolt és megpuszilta az arcom.
- Khmm... Igen ott találkozunk - mosolyogtam és közben éreztem, hogy elpirultam.
Ezután megvártam, míg beszáll a liftbe és én pedig beléptem a szobámba. Nem volt nagy szoba. Amint belépsz egy akasztófát találsz és egy kisebb cipőtartót és balra egy ajtót ami a fürdőszobába vezet. A fürdőben található egy kisebb kád, wc, mosdó és egy nagy tükör. Az előszobából pedig ha beljebb mész a hálót találod, ahol egy elég nagy franciaágy van, aminek mind a két oldalán éjjeliszekrény található. A szobában az ággyal szemben van egy fali TV, ami alatt kis szekrények vannak, ahol a ruháimat tárolom. Sokak szerint kicsi ez a hely, de nekem pont elég. Egyből a fürdőbe mentem, ahol vettem egy forró fürdőt. Hiába próbáltam másra gondolni csak arra a puszira tudtam gondolni. Vajon érez valamit? Vagy csak baráti gesztus volt? Ezzel most teljesen összezavart. Hiszen csak ma ismertem meg. Biztos vagyok benne, hohy csak szimpatikusnak talál. De talán... Nem! Nem is ismerem. Ez nekem sok ezért úgy döntöttem, hogy inkább elmegyek aludni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elnyomott érzelmek [Max Verstappen]
Hayran KurguAmikor a nővére elrángatja magával Averyt egy futamra, hogy megismerhesse a pilótákat és a Forma 1-et egyikük sem gondolta volna, hogy a végén egyre többet és nagyobb szeretettel fog oda járni. De ebben besegít a sok új élmény, barát és érzelem is...