1.resz-érzelmek

1 1 0
                                    


Igazán akkor fáj az ütés, 
kitől simogatást vártál,
s nem adhatod vissza,
mert rögtön belehalnál...


Mikor meg tetszik valaki, de titkolnod kell, nem mondod el senkinek. Titkolod a nevét, nem beszélsz vele, Titkolod érzelmeidet iránta. Es hogy Miért? Csak mert manapság a világ más, sokan el ítélik, ha egy nálad pár évvel idősebb, vagy fiatalabb párod van, vagy ha a saját nemedhez vonzodsz.

" Lehet, csak szerelem első látásra, bár ennyi ideig? Körülbelül 2 évig. Valami Meg fogott benne... Pedig nem is ismertem, és csak gondolni tudok rá, hogy sokkal jobb lett volna, ha már az elejétől el mondom neki, mit érzek. De a sors így hozta, és ezt a jövőt sem bánom... "

Szitugy Tamásnak mint Kamillanak osztálya, osztalytarsai
Eléggé élénk fantáziával rendelkeztek.  Bárki is együtt volt
Valakivel már cinkesnek vélték.

Mindkettőjük érzet valamit, tan szerelmet a másik iránt. De a társadalom, az emberek véleménye, osztalytarsaim véleménye... A másik véleményét féltek...

A szerelem egy csoda, szeretet nélkül a világ sem világa lenne... Szerelem... Szeretet... Maga a gyönyör... A legcsidasabb mikor nem a test érdekel, nem a kinézet, nem a sexualis kapcsolat, vagy éppen higy mien az a bizonyos illető az ágyban... Toxikus kapcsolatok, e pár dolog a sok közül mind, mind csupán szavak, melyek jellemzők a toxikus kapcsolatra, netán szerelemre...

Mindkettejuknek mar volt része toxikus szerelemben, kapcsolatban. Igaz... Nem ugyanazt éltek át, hanem mast

Tamás tudta mien az igazi szerelem Kamilla al ellentétben. Viszont nagy szerencséje nem volt. Hisz  a mai világban, már nem  rosszbol de egy normális kapcsolat, egy szerethető embert nehéz találni, ki igazából szeret, igaz erze l eket mutat ...

" nehéz magadban tartanod az érzéseidet, ha a szerelem mehbolondit. Azthittem hogy csak pár napig fog tartani magd el fejtem.  Viszont a napokbol, hetek, majd hónapok, végül eltelt körülbelül  2 év, és még mindig nem vertem ki a fejemből, ő tetszett. Ne  tudtam ellene tenni semmit... "

"Törpe" és énTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang