MA/1. Bölüm (Kaçırılma)

8.1K 248 43
                                    

Merhaba arkadaşlar :D biliyorum tanıtım bölüm olmadığı için kitaptan vazgeçtiniz fakat emin olun daha güzel şeyler sizi bekliyor fakat hemen bölümler gelmicek tıpkı Şimdi Tam Zamanındaki gibi jsjs neyse arkadaşlar size diceğimi kitaptan vazgeçmeyin emin olun çok güzel olucak neyse sizleri seviyorum :* ha bu arada ben bu bölümü yazarken annesinin ölümünden başladım karışıklık olmasın :D ✋ haydi
(14 mayıs perşembe 2015)

♥İYİ OKULAMAR♥

"Açelya'nın Ağızından"

Kız kardeşimle biz odada hazırlanırken Annemle, babam hazırlanmış bizi bekliyorlardı herşeyimiz tam olduğuna göre telefonumu alıp aşağı indik annemle babam konuşuyorlardı, bizi görünce sustular hafif gülümseyip,
"hepimiz hazırız çıkabiliriz" dedim. Babam ile annem el ele önden giderken bizde arkalarından gidiyorduk kamelya'ya baktığımda kıkırdıyordu bende dayanamayıp içimdeki kahkahayı dışarı fırlattım.

Annemle babam arkalarına dönüp bize anlamamış şekilde bakarken halâ gülüyorduk. Babam tek kaşını kaldırıp "hayırdır küçük hanfendiler niye gülüyorsunuz bakıyım?" dedi bizde eski halimize dönüp ikimizde "hiiiiçç" dedik. Annemde bize yandan gülerken önüne dönüp tekrar'da yürümeye başladılar. Bizde arkalarından yürüyorduk, kapıyı açıp dışarı çıktık.

Garaja doğru yürüyüp arabaya bindik babam ile annem ön tarafa bizde arka tarafta yerimizi aldık, babam gazı kökleyip gidiceğimiz restoranta yol aldı, kamelya'ya baktığımda wattpadden kitap okuyordu, kız günde kaç kitap bitiriyo "hangi kitabı okuyorsun" kafasını kaldırıp, "Tecavüz lise 1. Serisi çook güzel sende oku" dedi, gözlerimi devirip baktım "hee işim yok kitap okucam uğraşamam arada belki ama bağımlısı değilim hem ben o kitabı okudum 2. Serisine geçicem" dedim gülerek. Bana kaşlarını çatmış bakıyordu, "seni pislik hayvan nasıl olurda bana önceden söylemedin hayvanat!" dedi, bune bune benle böyle konuşmaya nasıl cesater ediyordu 1 yaş büyüğüm ondan birde! Hayvatmış hııı bana yaz öküzümü söylemmişti okurken oh canıma değsin! Ona önceden herşeyi anlatıcam biraz gıcık ediyim şunu..

Babam garja park edip, arabadan indik. Kamelya yanıma gelip yürümeye başladı, "kamelya bak şimdi ne oluyo biliyonmu? Doğruya nerden bilicen en iyisi ben sana anlatı-" sözümü tamamlamama izin vermeden eliyle ağzımı kapattı. "SAKIN açelya!!" elimle ağzımı kurtarıp. "peki peki ama sakın demiri suçlama fack you!" dedim gülerek,
Anlamamış şekilde bana bakarken "ne diyon mal demir tecavüz etti zaten effy'i" oha bu daha oralarda belli daha yeni başlamış. "hıhı tabiii sen okumana devam et kamelya öyle öyle" dedim gülerek beni takmayarak yürümeye başladı, bende arkasından gidiyordum, sanki arkamda bir vardı ve inanılmaz tırsıyordum arkamı döndüğümde siyah maskeli adam, elindeki beyaz bezi ağzıma tuttu..

"Kamelya'nın Ağızından"

"açelyaa lan haklıymışsın demirin suçu yokmuş hep çetesi yapmış" dedim yürürken, ses gelmeyince arkamı döndüm, ama kimse yoktu, derin nefes alıp veriyordum meraklanmıştım, hızlıca önden yürüyen annemle babamın yanına gittim babamın kolundan tutup kendime çevirdim "babaa açelya yok de-demin arkamdan geliyordu ama şimdi ise yok" sesim çok cılız çıkmıştı. Annem bayılırmış gibi olup babamdan destek aldı ayakta durmak için, babama baktığımda çok sinirlenmişti "nasıl olur lan bu?! benim kızımı ne cürretle kaçımaya göze alırlar beni tanımıyolarmı lan? Kim bunu cürret eder!!" diye haykırıken "yeteer bağırmayı kes baba! Ara adamlarınıda gelsinler arasınlar böyle bağırmakla elimizden birşey geliceğini sanıyorsan yanılıyorsun anne, baba siz'de ayrılın arayalım burada fazla biyere kaçamazlar zaten çabuuk!" ilk defa babama sesim yüksek çıkmıştı her kelimemi daha çok dinlerken! Cebinden telefonu çıkarıp birilerini aradı, annemde koşarak etrafa baktı bende garjın biraz daha ilersine giderek etrafı kolaçan ettim ama kimse yoktu lanet olsun eğer açelya şaka yapıyorsa bedelini ağır ödücek! Geri döndüğümde babam çıldırmışcasına yumruğunu duvara geçirdi, annem? Annem yoktu, nerde bu kadın?! "Baba annem? annem nerde?!" kafasını bana çevirip sinirle nefes alış verişini düzene sokmaya çalışıyordu. Babamın adamları geldiğinde soluk soluğaydılar, "efendim heryere baktık hiç kimse yok" diyince babam çıldırıp ellerini saçlarının arasından geçirip adamına döndü "nilay nerde onu gördünüz'mü?" sesi sakin çıkmıştı fakat halâ sinirliydi, "hayır efendim kimse yoktu" diyince, ben deliye döndüm Annem? Annemi'de kaçırmış olamazlar dimi?! Ne istiyorlar bizden! Gözlerimdeki tutamadığım yaşalarımı serbetçe bıraktım. Babam adamlarına kızarken bir yandana kendine kızıyordu..
Bizden ne istiyorlardı!..

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin