1- Eminem 2002 yılında Ebay aracılığıyla 99 model Mustang'ini satışa çıkarmıştı. Mustang'i milyoner bir aile kızı için satın almış. Kızı o zamanlar sadece 12 yaşında olduğu için arabayı kullanmak yerine "Sadece garajda, arabanın içinde oturup müzik dinleyecegim ve arabayı sık sık yıkayacağım." demiş.
2- Eminem'in dövme sanatçısı Mr. Cartoon, Kaliforniya'da yaşamaktadır
3-Eminem bir keresinde kızı istediği için konserini iptal ettirmiş, onun yerine kızıyla vakit geçirmiş.
4- Shady evine mahalledeki çocukları davet eder basketbol oynamalarını sağlardı.
5-Eminem evini tamir ederken yaralanmış, bu yüzden Fight Music klibinde alçı takmak zorunda kalmış.
6- Eminem'in ayak numarası 44dür
7-Eminem Detroit Pistons takımını destekler ve büyük hayranıdır.
8- Not Afraid şarkısı Eminem'in Menajeri Paul Rosenberg tarafından "moral verici" olarak tanımlanmıştır.
9-Eminem uzun süre Detroit'in fabrikalarında çalışarak geçimini sağladı.Yeterli parayı kazanmak için sık sık fazla mesai yapması gerekiyordu.
10- Eminem 11 yaşındayken Madonnaa'ya aşıktı.
11-Örümcek Adam Hayranıdır.
12- Favori filmi Matrix'dir.
13- Em sigara içmiyor.
14- Em saçlarını kendi keser
15- Em hipermetrop olduğu için gözlük takıyor
16- Eminem'in en sevdiği renk açık mavi
17- Eminem uzun süre LL Cool J fanıydı
18-2001 Yılında İngiltere konseri sırasında uyuşturucu kullansaydı tutuklanacaktı.
19- 50cent'in cd'lerden birtanesi Eminem'in eline geçer ve ilk albümünü Eminem ile yapmıştır
20- Boyu 1.73dür.
21- Eminem in En çok satan Albümü " Marshall Mathers Lp " Tüm Dünya'da 32.000.000 Kopya Satmıştır