𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽

203 3 4
                                    

𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗎 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖺 𝗃𝗈𝖻 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖾𝗑𝗍𝗋𝖺 𝗆𝗈𝗇𝖾𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗎𝗍.
𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝟣𝟨-𝟣𝟩 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗎
_______________
𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗂𝖽𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗐𝗈𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝟨 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾.

𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇 𝗎𝖻𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝖺𝗋𝗋𝗂𝗏𝖾 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗍 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗍𝗈 𝖽𝗋𝗈𝗉 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝖿𝖿 𝖺𝗍 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾.𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖺𝖽 𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗈𝗐 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗂𝗍 𝗂𝗌.

𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇.𝗃𝖺𝗄𝖾 𝖾𝗆𝖻𝗋𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗂𝗇 𝖺 𝗁𝗎𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝖺 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄." 𝖼𝖺𝗇 𝖨 𝗀𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 ?" 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝖺𝗌𝗄𝗌." 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 '' 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝗌 𝗀𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗂𝗉𝗌.

𝟣𝟧 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋
________________
𝗃𝖺𝗄𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 , 𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗒 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝖾𝗌 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗍 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺 𝗍-𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗍𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝗂𝗍 𝗁𝗂𝗆.

𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗐 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗋𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖾𝗀𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆 ,𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗇 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇𝗌 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗐𝗋𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗆 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗃𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗐𝖺𝗂𝗌𝗍.

" 𝖺𝗋𝖾 𝗎 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖻𝖺𝖻𝖾 ?" 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗃𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 "𝗂𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾,𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽" 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉𝗂𝗅𝗒."𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗃𝗈𝖻 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗎 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 ?" 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽𝗅𝗒 ."𝗆𝗁𝗆" 𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗇𝗈𝖽𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖽𝗋𝗂𝖿𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉.𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗒𝗌 "𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖻𝖺𝖻𝗒,𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗋𝖾𝗌𝗍" 𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝗌.𝗃𝖺𝗄𝖾 𝗇𝗈𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗇 𝗄𝗂𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗇𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾.
_______________
𝖽𝖾𝗏𝗂𝗅 𝗍𝗈𝗐𝗇-𝖼𝖺𝗏𝖾𝗍𝗈𝗐𝗇
𝖽𝖾𝗏𝗂𝗅 𝗍𝗈𝗐𝗇 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗆𝗆𝖾𝗋𝗍𝗂𝗆𝖾
𝗂𝗅𝗅 𝗅𝗈𝗌𝖾 𝗆𝗒 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗌𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌
𝗁𝗈𝗅𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗂𝗀𝗁𝗍
𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍
𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗇𝖾𝗐
𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗌𝖺𝖿𝖾𝗋
𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎
𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗌𝗈 𝖻𝖺𝖽
𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈

Jᴇᴠᴏɴ ᴏɴᴇsʜᴏᴛs !!Where stories live. Discover now