Part 5

149 19 0
                                    

'Έλα συγγνώμη. Δεν το εννοούσα. Λοιπάμε'

'Όμως το είπες.'

'Συγγνώμη έλα ηρέμησε' λέει και με αγκαλιάζει από την μέση.Νοιώθω το σώμα του να αγγίζει το δικό μου και οι κοιλιακοί του να εξέχουν από την μπλούζα και να χαλαρώνω. Το ξέρω πως δεν θα έπρεπε να να βρίσκομαι στην αγκαλιά του. Το ξέρω όμως με ήρεμα!Έτσι παραμένω στην ζεστή αγκαλιά του. Το κουδούνι χτυπά και πηγαίνουμε στην τάξη είχαμε μαθηματικά.

Επικρατούσε ένα παράξενο βλέμμα μεταξύ μας. Η υπόλοιπη μέρα πέρασε γρήγορα. Πήγα σπίτι μου αλλά χωρίς κέφι. Δεν πιστεύω αυτά που είπε και το χειρότερο μπόρεσα να ηρεμήσω μόνο στην αγκαλιά του.

Η μητέρα μου ακόμα να έρθει σπίτι και μάλλον θα αργήσει. Αποφασίζω να πάω μια βόλτα έξω στον πεζόδρομο για να χαλαρώσω. Φοράω το αγαπημένο μου τζιν και μία αμάνικη φανέλα.

Στον πεζόδρομο επικρατεί ησυχία. Ακούς μόνο τον αέρα να φυσάει και τα πουλιά να κελαηδούν. Μου αρέσει πολύ αυτός ο συνδυασμός. Έτσι μπορώ να σκεφτώ χωρίς να με ενοχλήσει κανείς.

Φοράω τα ακουστικά μου και βάζω μουσική. Ξαφνικά ένα χέρι με ακουμπάει στον ώμο μου. Γυρίζω και τι να δω ; Ναι ο Άλεξ.

'Τι κάνεις εσύ εδώ;' του λέω ίσως λίγο απότομα.

'Εδώ συχνάζω'

'Αλήθεια; Ποτέ δεν σε είδα και βρίσκομαι κάθε απόγευμα εδώ.' του είπα και το εννοούσα. Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω το συναίσθημα ότι λέει συνεχώς ψέματα. Έχει 2 χρόνια που έρχομαι εδώ και ποτέ δεν τον είδα.

'Ίσως να μην με πρόσεξες...Λοιπόν τι θα κάνεις αύριο το Σάββατο;' λέει και κάθετε δίπλα μου.

' Ότι θέλω. Υπάρχει πρόβλημα;'

'Έλα μην κάνεις έτσι. Απάντησε μου'

'Εσύ απάντησες σε καμία από τις ερωτήσεις μου;' του λέω με ένα ύφος. Εκείνη την ώρα όμως το τηλέφωνο του χτυπάει. Το απαντάει. Διακρίνω στο ύφος του μια περίεργη έκφραση κάτι σαν φόβο,αγωνία. Τελειώνει και το κλείνει.

'Συγγνώμη πρέπει να φύγω.'

'Ποιος ήταν;' αναρωτιέμαι

'Ο αδερφός μου. Από τι φένετε με χρειάζεται. Όσο για αύριο θέλεις να πάμε κάπου; Πιστεύω πως δεν κάναμε καθόλου καλή αρχή. Θέλεις να ξαναρχίσουμε;'

'Εμμμ...'

'Σε παρακαλώ;'

'Μέσα' του λέω και ....όπα με ξανά αγκαλιάζει για δεύτερη φορά σήμερα! Πιο σφικτά από την πρώτη φόρα. Δεν μπορούσα να αντισταθώ στο κορμί του και τον αγκαλιάζω και εγώ

'Τα λέμε' μου λέει και μου κλείνει το μάτι


Λοιπόν να και το παρτ 5. ;) Άραγε θα καταφέρουν να γίνουν φίλοι ή και κάτι παραπάνω ή θα γίνουν εχθροί; Λέει αλήθεια ο Άλεξ; Πρέπει να τον εμπιστευτεί η Άλισον; Και το σηματικότερο γιατί δεν απαντάει στις ερωτήσεις της Άλισον; Επόμενο παρτ την Δευτέρα ;)



Kiss me hard before you goWhere stories live. Discover now