-17-

1.1K 99 81
                                    

İyi okumalar... Uzun süredir bölüm atamıyordum. Telafi etmek için uzun bir bölümle geldim. Umarım sıkılmazsınız❤️

*********

Yıl 1777

Jungkook ve Taehyung odadan çıkarken Taehyung aniden Jungkook'un elini tuttu. Jungkook'un bunu beklemediğini hafifçe sıçramasından anlamıştı. Onu korkuttuğu için eğildi ve omzuna küçük bir öpücük kondurdu.

"Çift gibi davranma kararı aldığımıza göre... Her yerde elini tutacağım."

"İğrenç. Yılışık olma Taehyung."

"Hiç de yılışık değilim."

Jungkook gözlerini devirse de Taehyung'un elini daha sıkı kavramış, parmaklarını onun parmaklarının arasına kenetlemişti. Ona itiraf etmese de elini tutmak çok hoşuna gitmişti. Kendi omegasının elini de tutmak hoşuna gitmişti zaten. Sadece seks sırasında tutabilmiş olsa da...

"Geldi çifte kumrular!"

Annesi iki elini çırptı ve ayağa kalktı. Areum'un yanağını sıktıktan sonra ikisine de gülümsedi ardından salonu gençlere bıraktı.

Jungkook ise Taehyung'un elini daha da sıkı tutmaya başlamıştı. Hormonlarında bir sorun olmalıydı çünkü kayınvalidesinin sözüne utanması normal değildi.

"Siz iyice çift olmayı başarmışsınız."

Jin gururla onları izlerken Areum koşarak Jungkook'a yaklaştı ve onun bacağına sarardı.

"Kooki... Kooki..."

Jungkook gülümsedi ve Taehyung'un elini bırakıp eğildi. Areum'u kucağına aldı.

"Naber Areum? Çok mu özledin beni?"

Areum kafasını salladı ve onun omzuna yaslandı. Onun feromonlarını çok seviyordu. Kucağında uyumak bir numaralı aktivitesiydi. Taehyung evde yokken Jin onu sık sık Areum'la ziyaret ettiği için Jungkook ona alışmıştı. Ona yabancı gelen bu evrende enerjisini yükselten tek şey bu minik bebekti.

"Biliyorum bunu istemezsiniz ama..."

Jin ikiliye bir süre baktıktan sonra Areum'u seven ikiliye buraya gelme amacını açıklamak istemişti.

"Geçen gün bir büyücüyle konuştum ve eğer izin verirsen üzerindeki büyüleri belirlemek için bir şeyler yapacak."

Taehyung anında gözlerini bebekten kaldırdı ve Jin'e dikti.

"Asla. Bir daha hiçbir büyücü omegama yaklaşmayacak."

Jungkook boğazını temizledi. Omega diye seslenilmekten hoşlanmıyordu. Sevişme dışında... Taehyung, Jungkook'un bundan rahatsız olduğunu anlayıp düzeltmişti.

"Jungkook'a yaklaşmayacak."

"Ama kendi evrenine göndermek istiyorsak bir yerden başlamalıyız."

Taehyung derin bir nefes alıp verdi. Bu Jungkook'u da kaybetmek istemiyordu. Hayat belki de yüzüne gülmüştü ve Jungkook'u öldürmek yerine başka bir Jungkook ona bahşetmişti. Bu hakkını da kaybetmeyecekti.

"Namjoon Hyung'un konuştuğu kişi Jungkook'un büyüyü kendisinin bozabileceğini söyledi. Bizim yapabileceğimiz bir şey yok. Herkesin farklı bir şey söylemesinden bıktım."

Jungkook, Taehyung ve Jin tartışırken yalnızca dinliyor, Areum'un huzursuz ortamdan etkilenmemesini sağlıyordu.

"Herkes farklı bir şey söylese de tek doğru var Taehyung. Ve bunu bulamamış olabiliriz. Son karar Jungkook'ta olmalı. Onun ruhu ve bedeni."

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin