Part 1

28.1K 58 1
                                    


Aku Rizal, 24 tahun, jatuh cinta dengan seorang janda, Rubiah, 34, tak ada anak - seorang setiausaha di pejabat sama blok dengan aku ni. Kami bercinta dan setelah mengenal hati budinya, dan kisah silammnya, setelah dekat setahun aku pun melamarnya. Bukan main suka lagi Ruby. Keluargaku pun bersetuju setelah ada bantahan sebelum itu - maklum lah aku ni 'bujang teruna' kata mereka dan tak patut aku cari janda pulak. Tapi janda pilihan aku tu macam anak dara... mereka tak kenal dan belum berjumpa lagi dgn Ruby...

Walaupun majlis itu sederhana, ramai juga ahli keluarga kami yang datang, tambhan lagi keluarga Ruby sendiri dah besar - 6 adik beradik, aku ni 3 beradik saja... Ruby, kakak yang tua dan yang lain semua perempuan, cantik2 belakan macam Kak Long mereka, kecuali yang bongsu saja lelaki - masih di tingkatan 3. Yg lainnya dah bekerja dan di kolej inst pengajian tinggi. Adik Ruby, yang nombor dua Lisa juga seorang janda, 32 tahun, tapi dah ada dua orang anak....kami semuanya mesra belaka... meriah lah malam tu... usik mengusik dan bergurau senda mereka adik beradik, dan saudara sepupu yang lain.... mengusik usik kami masa makan malam tu... pendek kata meriah lah di rumah Mak Ruby di kampung tu.

Malam pertama tu, setelah tamat majlis yang sederhana di rumah maknya, pada jam 11mlm, kamipun beredar ke bilik pengantin. Bilik yang paling besar di rumah kampung tu, satu je bilik di sebelah atas tu, bilik2 lain di belah bawah.

Bilik Pengantin tu cantik berhias, dengan bunga, wangi2an... perabot baru, cadar baru, carpet baru, semua baru lah. Aku yang masih teruna ni, tak lah teruna tulen, dah ada yg lain memegang dan hisap konek aku ni dulu (tapi tu cerita lain)....bagiku teruja lah sangat, kami semasa becinta, ada juga pegang2 dan kissing, tapi setakat had 20km se jam je, tak sampai terbabas pun.... malah nampak pun belum lagi di bahagian dalam nya.

Aku melangkah masuk dahulu, lepas Ruby masuk je, aku pun menutup pintu... kami pernah bergurau yang Dia akan aku dukung masuk dan letakkan atas katil.. macam ala ala filem star Hollywood pulak... hehehhe... tapi, tak kesampaian begitu ... kami masuk dan aku lihat Ruby renang tersenyum...

Aku pulak tak lah gementar sangat, agak tenang dan teratur langkahku. Aku tahu, dia pun tahu, malam tu lah kali pertamanya kami akan mengadakan hubungan sex, dan memadu pernikahan kami ini. Aku tahu, yang Ruby ada pengalaman, walaupun dah menjanda 5 tahun, suami menceraikannya setelah dia ke luar negara menyambung pelajarannya. kata Ruby, sebab jauh dan lama sangat ditinggalkan... begitu lah.

Aku terus ke meja, membuka baju melayuku, ada singlet lah, dan Rubi pula di almari baju mencari baju tidur.

"Abang... " mula Ruby.

"Ye Bi..." aku jawab. Memang 'Bi' utk 'baby' juga tu. Menoleh ke belakangku.

First time aku nampak belakang Ruby. Bajunya dah ditanggalkan, cuma bra saja.... bra hitam... belakangnya putih melepak, lagi putih dari kulit tangan dan mukanya. Aku perhatikan sambil aku menanggalkan seluar...bernafsu horny aku ni....

"Malam ni... kali pertama kita ni, " dia menoleh padaku seketika. Menjeling sikit. Manja .... Baju dipegangnya di dada. Ruby pusing dan "Ruby nak rasa nikmatnya bersama abang." dia senyum malu2... aduhhh memang aku dah keras dah ni... malam pertama!

Aku pun memakai kain, dan duduk di birai katil. Memandang isteriku menyalin pakaian, pakaian yang akan aku buka nanti... Dia senyum memandangku. Diletaknya pakaian tidurnya itu, aku ingat baju tu, aku yang beli, 'utk malam pertama' kataku. Dia pun melorotkan zip di tepi kainnya, mennanggalkan dengan perlahan lahan.... melepaskan jatuh terus ke lantai. Peha kakinya sungguh seksi... berisi sikit ...ermmm... panties merah! aku kena sabar... ini mlm pertama... jgn gelojoh, tak lari pantat ni... isyy!

"Abang.... Bi nak rasa malam pertamakita ni suatu keseronokkan bang.... bagi kita." Rubi mengadap aku... hanya dengan bra dan panties seksinya .... berdiri depan aku, tak ada lain yg melindungi body seksi Rubi... dia senyum manja... membuat aku keras saja... normal la aku ni.

"Ye Bi, abang pun nak begitu... nak merasa nikmatnya kali pertama ni..." kataku, walaupun aku tahu dia janda, dan bukan anak dara, tak akan berlaku lah 'pecah dara' dan ada kesan darah, 'reaksi terkejut melihat batang lelaki tu boleh membesar dan lembek mengecil' dan lain lainnya... (reaksi ni memang ada - ada perempuan yang tak tahu batang tu kecil dan boleh membesar!!!)

Rubi tersenyum, nampak kegembiraan di mukanya... lalu dia menanggalkan bra dan pantiesnya perlahan lahan depan aku. Aku perhatikan tetek Bi yang akan aku ramas dan hisap... nynyot... aduhh pantatnya di trim cantik... nampak liang pantatnya. "Abang suka?" manja menjeling...

"Suka sangat Bi... suka sangat." aku kata... dan mengurut urut batang keras aku.

"Bi pun suka batang keras abg tu... hihihi!" dia memuncung pada batang aku yg dah keras ni.

"Bi nak batang ni masuk dalam pantat Bi malam ni kan?"

"Ermmm... nak bang... dan nak hisap sekali... dalam mulut Bi ni bang..." jawabnya manja. Aku bertambah stim dan keras... kalau nak cepat2 la mandi... aku dah tak tahan ni!

"Kat sini bang.... tengok ni bang!: kata Rubi menggosok gosok tundun dan liang pantatnya... pantat bini aku, pantat aku la...

"Ermmm... Bi... mari lah sini .... " aku dah tak tahan...

"Bagi lah Bi mandi dan wangi2 dulu bang.... baru best abang nanti...." jawab isteri aku ni... manja dan cukup sabar... pandai buat aku nak kan dia... "Bi bau masam la bang... berpeluh tadi..." katanya lagi lalu mencapai tuala mandi, dan melangkah ke bilik mandi. Aku stim.

Isteri baru ku tu masuk ke dlm bilik mandi... berkemban, "Bang.. lepas mandi ni, abang nak Bi pakai yang mana? ada dua yg abg belikan ni... hitam? atau merah?" katanya senyum , nampak manja... ada sikit sundal... semua ada lah... dan aku suka semuanya yg ada pada Bi.

"Pilih lah Bi, bagi abg surprise... hehehe!" aku tawa kecil , ada bunyi nakal sikit! Terdengar air shower di buka... "Bi nak bersih2 dan wangi2 dulu, abang." katanya senyum. Aku tahu dia nak cuci sikit badannya tu, mungkin nak letak wangian... atau cuci cipap dia tu... hehehehe!!

Aku pun baring, dengan membantalkan lenganku, memandang ke siling... teringat akan satu malam dulu, masa ber dating. Keras tegang konek aku masa tu, baru saja dapat kucupan sikit di bibir... malam tu aku teringat yang Ruby meraba pehaku, dan aku pula dapat menyentuh buah dadanya, tapi da pakai baju dan bra lah... isyyy! itu pun dah tegang keras dah... ini kan pula, kejap lagi... dapat aku sentuh semuanya, dalam keadaan telanjang bogel tanpa 'seurat benag pun'... isyyy!!!

Konekku bergerak gerak dalam kain pelekat ni, menanti isteriku yang akan aku tiduri buat kali pertamanya...yang akan aku masukkan konek keras aku ni ke dalam lubang cipapnya tu...apa rasanya ye? Betul ke sedap sangat macam err... macam... yang ditonton dalam vcd2 lucah tu?

Terbayang pulak aku, akan vcd dan clip video porno yang aku tonton... dan mms gambar2 video clip budak2 Felda dan minah2 rempit yang entah sesiapa yg hantar padaku tu! Bukan aku yang beli vcd2 tu, tengok kawan punya lah... itu pun ramai ramai tengok! Nak stim pun kena usik! Pegang konek pun kena usik! Kena sorak! Kena kutuk! Macam2 lah kawan2 di rumah bujang dulu! hehehehe!

Aku pasti yang body isteriku ni, memang macam pelakon2 porno tu, aku tengok memang mantap sangat... buah dadanya masih tegang, dan agak besar juga... tapi memang baka kot, semua dalam family dia ni, macam tu je bentuk badan mereka, berisi sikit... tak gempal lah...

Hmm... dan cipapnya... hai cipap, aku pun tak tahu nak kata apa ni...nak bayangkan macam mana pun tak reti... dah tengok dia mengangkang nanti baru lah tahu, kan? ye tak? Macam pantat ratu2 porno tu ke? Hehehehe!!! stim jugak menunggu ni... mesti sexy Ruby bila dia pakai salah satu baju tidur yang aku belikan tu, khas utk malam pertama begini lah... ada dua pasang aku belikan, siap dengan panties yang tali tu... dan yg satu tu ada lace... Hmm... memang stim dah ni, menunggu je dah stim, belum kena sentuh lagi, atau kena hisap! Tanganku merayap ke batangku... dah tegak! Hmmm... nak selindung apa pulak, bukannya ada orang lain lagi dalam bilik ni...

Isteriku Rubiah dan Adiknya LisaWhere stories live. Discover now