Khaleesy Certel
Csak húztam a vonalakat, alkottak az új formákat. Éppen egy egyenes vonalat húztam amikor szinte betörték az ajtót. Három szoba társam robbant be. Leplezetlen undorral néztek végig rajtam.
-Hát ez még mindig itt van, lányok.-Sóhajtott Ana, mintha ott sem lettem volna.
Ana, Mollie és Gina volt a nevük. Egy éve, mióta itt vagyok velük egy szobába lettem beosztva. Az első percektől kezdve utáltak. Először fájt szüleim elvesztése mellett a piszkálódasuk. Mind verbálisan, mind mentálisan és a fizikális sem esett nehezükre. Mára szinte nem is veszem figyelembe. Vagyis próbálom...
-Kinek kéne egy bongyor bárány? Aki még ronda is!-Folytatta Mollie, majd elrántotta a papírt előlem. -Mi kéne, Rondaság?-Ahogy Gina befejezte, Mollie ketté tépte a rajzomat. Nem lett volna akkora baj, de ezen nevelő szüleim voltak, akik több évig neveltek.
-Lányok!-Nyitott be hirtelen Ms. Flewt. Az egyetlen ember aki kedves velem itt.
-Igen, Ms. Flewt?-Kérdezte ártatlan pislogással Ana.
-Khaleesy, gyere velem kérlek. Mit tettem? Nem csináltam semmit! Hazudtak valamit rólam?
Ezekkel a gondolatokkal követtem az igazgató asszony helyetest. Belépve, Mrs. Dremt asztala mögül figyelt. Ő volt az árvaház igazgatója. Bármikor fordulhattak hozzá, de sosem tettem.. Magam mögött kezemről próbáltam letakarítani a grafit nyomokat. Derékig érő sötétbarna, csigagöndör hajam pedig csak egy ecsettel fogtam össze pár órája.
-Foglalj helyet Leesy. Ehhez szüksége lesz..
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
YOU ARE READING
Titkok közt -Szünetel-
Fantasy|AO3-AS BEVEZETŐT OLVASTAM ÉS AZ ADTA AZ IHELETET!| A történetben minden kiderül! Teljesen kitalált! *Erős nyelvezet és szexuális tartalom fellelhető!* Jó olvasást mindenkinek!