●İyi okumalar dilerim<33●
----------------------------------------
Maria tekrar konuşmaya başladı.Hiç kimseden çıt çıkmıyordu.
M"Sizden bir şey istiyebilir miyim?"
Tekrar kimseden ses çıkmadı.Maria kafasını eğdi.Kendini suçluyordu suçsuz birini öldürmeye çalışmıştı.
S"Maria...'diğer avenger üyelerini göstererek' onların adina konuşamam ama sana Hydrayı dağıtacağıma ve Buckyyi tek kardeşimi ordan kurtaracağım sana döz veriyorum."
Maria kafasını kaldırdı ve Steve e dolu gözlerle ona minnettar bir şekilde baktı.Elinde olsa şuan gidip Steve in boynuna atlardı.
T"Evet ne istemiştin."
Maria anlamaz bir şekilde Tonyye baktı.
T"Bir şey daha istiyebilir miyim dedin ya hani ne istiyicektin onu sordum."
Tony kafasını kaşıyarak çekinerek sormuştu belkide.
Maria hafif gülümseyerek cevap verdi.
M"Kardeslerim...Wanda ve Pietro sana daha fazla kin beslemesinler benim yerime durumu siz açıklar mısın?"
Tony kafasını saga sola salladi sonra Marianın gozlerinin içine baktı.
T"İkimiz söylersek daha doğru olur.Bidaha hiç kimseye zarar vermemen şartıyla eğer bir haberini alırsam benden günah gider."
Maria parlıyan gözlerle Tonyye baktı ağzı kulaklarına varmıştı.Tony Marianın hücresinin kapağını açtı.Maria hücreden çıkar ç ıkmaz Tonynin karşısından gozlerinin içine baktı.En sonunda dayanamayıp Tonyye sarıldı.Gözleriniden gelen yaslari tutamadi tekrar ağlamaya başladı.
T"Ağlamak yok bu benim işim insanları korumak...
Maria tekrar minnettar bir şekilde Tonynin gözlerinin icine bakıp gülumsedi.Ardından beraber hücre odasından çıktı ve bütün Avengerlara teker teker baktı.
M"Ben hepinizden çok özür dilerim çok aptalca bir şey yaptım tekrar hepinize minnettarım çok tesekkür ederim..."
S"Tonyninde dediği gibi bu bizim işimiz ve suan Hydra gerçekten cok büyük bir tehdit daha fazla yıpratma kendini."
Maria dayanamadı ve hepsine teker teker sarıldı.Çünkü hepsini boşuna suçlamıştı.Tony Marianın boynundaki gücünü kesena leti çıkardı.
T"Hadi gidiyoruz."
S"İsterseniz bende geliyim eğer çocuklar bir şey yapmaya kalkarsa yardım ederim."
Tony arkasını dönerek Steve cevap verdi.
T"Kendimi.koruyacak yaştayım saol dede."
Maria belli etmesede sırıtmıştı.Ortam yumuşamıştı hepsi gülmeye basladı Steve dahil.Maria ve Tony asansöre binip aşağı indiler.
Tony zırhıyla Maria da güçleriyle uçmaya başladı.Maria önde Tony arkada Mariayı takip ediyordu.Maria eliyle tam aşağısındaki evi göstererek
M"Burası."
Tony yavaşlayıp yere indi Mariada arkasından.Asansörle en üst kata çıktılar.Maria çantasını asansörde askerlerle dövüşürken bıraktığı için anahtarı yoktu zili çaldı.
T"Kendi evinin anahtarı yok mu?"
M"Asansörde askerlerle dövüşürken asansörde kaldı."
Tony hak vererek kafasını kapıya döndürdü.Kapı yavaşça aralandı.Açan Freddi.Tony elini kaldırarak selam verdi.Fred bir Mariaya bakıyordu bir Tonyye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter Soldier in my Heart
ФанфикHydra'ya eskiden çalışan ve ona hizmet etmesi için küçüklüğünden beri orada büyümüş,orada acı çekmiş olan bir kadınla,trenden düşüp Hydra tarafından kurtarılmış(!) ve "Kış Askeri" adıyla duygusuz bir silaha dönüşmüş olan eski bir askerin hikayesi...