1.Chapter

139 17 3
                                    

Bydlíme v malém městečku v Kectucky .Když mi bylo 8 moje máma se rozvedla s mým vlastním tátou .. asi za rok si našla jednoho hnusnýho, tlustyho chlapa .... Doma mám ještě brášku kterému je 15 .. klasický teenager, co jinýho dodat  chodí domů po půlnoci .. kouří a někdy chlastá. Ale vždycky mu to projde .. kdežto mě .. mě neprojde nic ..  .. On mě nenávidí tak jako já jeho  (otcima ).. Když mi bylo 15 začal se ke mě chovat úplně jinak než předtím .. začal mě osahávat .. nadávat mi .. a bít . Za každičkou blbost .. ale vždycky si něco našel . Moji mámu začal opíjet ... říkal jí jak mě blbě vychovala .. že nejsem nic než rozmazleny fracek . Že za všechno může ona .. tohle ji říkal každý den a ona mu věřila . Už po měsíci byla úplně vyměněná .. nepoznávala jsem ji .. ,,To přeci není moje matka .. '' řekla jsem si když jsem ji viděla na gauči, pod ni zvratky a vedle ní 3 flašky vodky . ,, Mami!  To musí přestat!  Vždyť se zabiješ!  '' zařvala jsem na ni. ,,To k vůli tobě! !'' Zařvala zase ona na mě . Tohle mě ranilo .. nechala jsem jí být a šla jsem do svého pokoje .. on to vlastně pokoj nebyl ..Byl místo půdy .. připadala jsem si jako Harry Potter ale s jednim rozdílem : on měl kamarády kteří mu pomohly. A to je další problém .. žádný nemám .. ve škole mě šikanujou . Nemám nikoho a to doslova . Lehla jsem si na postel a čekala .. na to .. až otčím přijde z práce a  začne řvát ať to všechno po mámě uklidim. Kouknu se na hodiny a je půl čtvrté .. přesně čas kdy se vrací domů .,, Jennifer! ! Mazej dolů! !'' Uslyšela jsem jeho hlas. Nezbylo mi nic jinýho, než se sebrat a jít do obýváku kde stál rozruřený otčím . ,, Děláš si ze mě prdel  ? Ty malá děvko!  Já tě tady živím a ty nejseš schopná pomoct své matce! '' zakřičel, přišel ke mě a vrazil mi takovou facku, že jsem spadla na zem, bohužel tak špatně, že jsem narazila hlavou o skříň. Hrozně to bolí! ,, Ukliď to tady! '' zasyčel ,kopl mě do břicha  a přešel k matce, před ní postavil další láhev s vodkou . To nemůže myslet vážně!  ,, Vždyť ji zabiješ! '' řekla jsem. On se otočil, dal mi další facku a dodal ,, Já ne, to tvoji vinou se tady opíjí až do němoty!  '' . Ranilo mě to .. proč mi to dává za vinu? . ,,Ukliď to!  A běž do pokoje, ať tě tady nevidím! '' řekl a poslušně jsem se zvedla a šla po mámě uklidit flašky a její zvratky .. fuuj .. . Když jsem to měla hotový, šla jsem se podívat kde je otčím .. Byl tam kde jsem ho očekávala .. spal na gauči . V duchu jsem zajásala a potichu jsem se vydala k ledničce, protože mi strašně kručelo v žaludku.  Dlouho jsem vybírala co si vezmu  .. a nakonec jsem usoudila že rohlík s máslem a jablko bude muset k večeři stačit . Odešla jsem do svého pokoje a zamknula jsem dveře.  Jakmile jsem dojedla rohlík šla jsem do mojí malé koupelny a dala si sprchu .. nechala jsem na sebe téct teplou vodu a zjišťovala kolik mám modřin a jak je budu zakrývat .. koneckonců jsem nechtěla aby to někdo zjistil .. zbytečně by byly další potíže. Když jsem konečně po hodině vylezla ze sprchy vzala jsem si svoje oblíbené pyžamo s Minnie, kterou jsem milovala jako malá. A šla si lehnout . Ani ne za 10 minut jsem byla tuhá.
Další den

K ránu mě probudilo bušení na dveře  ,, Doprdele, já zamkla! '' zaklela jsem a běžela jsem ke dveřím je otevřít . Před nimi stál rozzuřený otčím. ,, Můžeš mi říct, proč si se zamkla?!!!! Už 10 minut tady buším do dveří ale slečinka ne a né vylézt! ! Nebudeš se zamykat! '' zařval a sebral mi klíč ze zámku.  Už jsem se po něm natahovala, abych si ho vzala zpátky ale otčím mi vrazil takovou facku, že jsem začala brečet a  složila jsem se na kolena . Ten se jenom uchechtl a šel k bratrovi do pokoje ho vzbudit. Když jsem se uklidnila, zvedla jsem se a šla jsem do sprchy,  jakmile jsem vylezla, přehodila jsem si přes sebe ručník a podívala jsem se na sebe do zrcadla ... zděsila jsem se .. hodně tmavé kruhy pod očima, rýsující se modřina na hlavě, kde jsem se bouchla o skříň  a červený optisk ruky na mojí tváři. Osušila jsem se, vzala jsem si trochu roztrhaný džíny, tričko a nápisem Shut up!  I'm here a king . Přešla jsem do koupelny a vzala si svoji malou taštičku s líčením . Korektorem jsem si zakryla kruhy pod očima, dala si trochu řasenky a make-upem jsem si zakryla modřinu na čele. Když jsem byla spokojená, šla jsem si připravit věci do školy . Podívala jsem na hodiny a bylo 7:33 .. dobrý je že ke škole to mám kousek .. .

,, Čau ségra!  Dneska si to zase schytala co? Táta dost zuřil, si ho měla vidět!  '' ve dveřích se objevil bratr s úšklebkem na tváři. Ani nevím proč mu říká táto ... není jeho skutečný otec .. ale to je jedno.

,, Vypadni! !'' zařvala jsem na něj protože jsem věděla že otčím už doma není .. vždycky odjede už v 7 tak jsem byla klidná .

Vyšla jsem z mého pokoje a přešla jsem do kuchyně .. na pultě jsem si všimla lístečku a pod nim byly peníze Prosimtě kup bratrovi a sobě svačinu, peníze si rozdělte . Pa Máma

Zůstala jsem tam stát s otevřenou pusou ... vůbec jsem netušila, že by nám tohle napsala .. po tom jak byla včera mimo. . Spočítala jsem si peníze a byla to stovka . ,, Maxi!  Pojď jsem, dělej! '' zařvala jsem a už jsem slyšela jak běží ze chodů . ,, Co je? '' zeptal se otráveně . ,, Na, kup si svačinu. '' řekla jsem a vrazila jsem mu do ruky pajdu. Došla jsem do verandy, vzala si černé conversky (od vietnamců ) , slabší bundu a vyšla jsem na ulici .. bylo tak nádherný ticho . Do uší jsem si dala sluchátka a přepínala jsem si písničky dokud se neshodla s mojí náladou . Nechala jsem si tam novou, kterou jsem včera stáhla ..  LA. Girl  - The Janoskians ukázalo se na displeji  . ,, Tyjo jaký to asi musí být v LA ..'' pomyslela jsem si a dál jsem už jen vnímala text písničky (Ano teď se budu opičit po Clary_xxx z jejího díla MLWSWY promiň Clary xD )
I don't really care when you say that    girls just want to have fun
Want to do her hair every single
day'til the end of the month
Hey look at this one, fine as hell but missed some.
And if we get screws and pistons that's why I can never pick one.
I know you calles me'cause you have no place to go
If you want me'cause you're lonely I'll pretend you ain't a hoe. ' Cause you fine, you know you're fine, that's why your mine just like a bowl of compliments and confidence, hey that's how it goes oh .
Oh, you are just an LA girl, I will never fall for
Oh, spoiled little LA girl,  I don't really need that
Oh, you are just an LA girl acting like you own the world
Stupid little LA girl, I don't really need that
Big butt and a face like Cali, takes more than a pretty face to wow me
She can't go anywhere without me, she's an LA girl but she never been to Cali.

Došla jsem ke škole a hudbu jsem si hodně ztlumila abych slyšela co se kolem mě děje .. zašla jsem za rok a uviděla tu partičku, která mě šikanovala .. Dělala jsem neviditelnou .. ale všimli si mě a šli ke mě . ,, Ale ale Stone se nám zase vyhýbá? Tobě se to snad nelíbí? '' řekl ten větší kluk .

Taaaak je tu první kapitola!  :) dala jsem si celkem záležet .. ale vim že je to trochu o ničem ale postupně to bude lepsi a lepsi :)  paa
Carodejka898 :)

New start in my life *Luke Brooks Fandstory ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat