1.

5 0 0
                                    

Přišla jsem domu ze školy, lehla jsem si na postel a přemýšlela nad sebou jako každý odpoledne po škole najednou do mého pokoje vtrhne máma.

"Y/N stěhujeme se do Anglie"

V Anglii jsem vždycky chtěla bydlet ale jelikož se už stěhuji po 4 tak jsem moc šťastná nebyla

"Proč mami? "Řekla jsem

"Práce zlato, máš dva dny na to si zabalit"
"V sobotu nám letí už letadlo"
Řekla a odešla z pokoje a zavřela dveře

Povzdechla jsem si a koukla na můj mobil po pravici. Samozřejmě jako vždycky "žádné oznámení", řekla jsem si že to stěhování mi muže být stejně jedno protože tak i tak nemám kamarády.

Šla jsem dolu po schodech a došla jsem do kuchyně otevřela jsem ledničku a hned jsem si řekla "zase nic" nakonec jsem ledničku zavřela a vzala si první sušenku kterou jsem viděla.

*lets skip two days***

Ráno jsem se probudila a bylo 15:00 odpoledne. Vstala jsem, ustlala jsem a ihned jsem mířila do koupelny. Koukla jsem se do zrcadla řeknu pravdu vypadala jsem jak pytel brambor nedalo se na mě koukat ale co už.
Vyčistila jsem si zuby a učesala si vlasy jako každý ráno potom jsem zamířila opět do svého pokoje. Tři hodiny jsem se koukala na tiktok a potom jsem si šla balit.


dobalila jsem zhruba okolo 20:00 večer, a potom jsem šla dolu po schodech za mamkou.


"mami???" Řekla jsem průměrně hlasitě

"Ano?? co je zlato" ozvala se mamka

"v kolik nám letí letadlo?"

"ve 4 ráno zlatíčko běž si už lehnout máš strašně málo spánku máš úplný kruhy pod očima."

přikývla jsem a odešla nahoru do pokoje a zalezla do pokoje.

zkoušela jsem usnout pořád to nešlo..

usla jsem cca po 2 hodinách. Spala jsem jak zabitá ale najednou mě probudí hlas mé mamky jak říka ať ihned vstanu aby jsme stihly letadlo. Cestou na letiště jsem nemohla přestat přemýšlet nad mým snem.. Dělo se tam to že jsem vešla do školy v Anglii a viděla to nejkrásnějšího kluka co jsem kdy viděla pak jsem zalezla do třídy a zjistila jsem ze chodí do stejné třídy no a potom za mnou přišel a dál nevím.. protože za mnou přišla mamka.


dojeli jsme na letiště 2.00 Ráno byla jsem strašně unavená ale co už počkali jsme na letadlo a letěli..


po několika hodinách cesty


Když jsme přijeli cítila jsem ze se mi to tu možná bude fakt líbit dojeli jsme k našemu novému domu byl takový bílí a modrý vážně se mi líbil vzala jsem všechny svoje krabice a donesla je nahoru do mého pokoje.

Po několika hodinách vybalování:

když jsem dobalila tak jsem si šla už lehnout protože zítra mě čeká první den školy a vůbec se netěším.





Tato kapitola je naschvál takhle krátká, chci první začít s krátkou kapitolou a až potom s dlouhou.. toto je moje úplně moje první knížka. Tuto kapitolu zveřejním hned ted příšte zkusím zveřejnit další dvě dlouhé děkuji..Omlouvám se za gramatické chyby a doufám že si tento příbeh užijete <33

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Že by náhoda?Kde žijí příběhy. Začni objevovat