Cu mult timp în urmă .Exista Regina tărâmului lumini , Elisabeth.
Ea își dorea atât de mult să își găsească jumătatea , doar că nici un înger nu era de ajuns pentru ea.
După ceva timp de căutat a realizat că nu vrea un înger , ea își dorea un Oni. Cel mai puternic și chipeș care există.Într-o seară, în timp ce Elizabeth se furișa afară din palat. O menajeră o urmărise pe regină până în grădina palatului . Aceasta văzuse cum regina stătea de vorbă cu cineva, aceasta a observat că era un oni, chiar liderul lor, Omega . Elizabeth și cu Omega aveau o relație . Cea ce era interzis în tărâm.
Ziua următoare, toți au aflat de iubitul reginei. Așa că regina a fost detronată și înlocuită find alungată de pe acest tărâm.Aceasta s-a căsătorit cu Omega ,ei doi au făcut o fată , pe care au numit-o Vivienne.
Aceasta era mai specială, având puterile tatălui ei dar și a mamei sale . Părinții ei au învățat-o să lupte și să își controleze puterile.
Într-o zi,aceasta se plimba prin gradina palatului .
Din spatele unui copac a apărut un om.-Bună Vivienne ! A spus omul cu un zâmbet ușor pe față. Să știi că te-am căutat de ceva timp.
- Nu vreau să fiu rea, dar cine sunteți și ce doriți de la mine?
- Oh.. Scuzele mele, Nu vă pot spune cine sunt dar sunt aici ca să îți zic că ar trebui să pleci .
-Poftim? Despre ce tot vorbiți?
- Părinții tăi vor să îți ia puterile și să le folosească ei ca să distrugă celalte tărâmuri. Ai puteri speciale, Vivienne ești chiar echilibrul însăși.Puterile tale sunt atât de periculoase în mâinile răului.Nu poți să mai rămâi aici.
-Și unde aș putea pleca? Asta e casa mea !
-Ninjago îți va fi de acum casa ta. Cu ceaiul călătorului face un portal care duce în ninjago.
- Și părinții mei? Nu vor afla de mine?
- Nu îți face griji mă voi ocupă eu de asta . Păstrează aceste lucruri și ai grijă de ele .Le vei folosi când lumea va avea nevoie de ajutor .
- Și când va fi aceea zi ?
- O să îți dai seama. Până atunci vei trăi ca un om obișnuit în Ninjago. Nu uita, nimeni nu va trebui să știe ce ești cu adevărat .
-Bine
Aceasta intrase în portal lăsând-o în fața unei case cu două etaje .
Vivienne admirase pentru câteva secunde ușa , apoi cu frică a bătut în ușă.-Deschid eu ! Se auzise o voce de bărbat care se apropie de ușă . Când ușa se deschise ,un bărbat înalt , brunet și cu musteață apăruse în tocul ușii.
-Cu ce te pot ajuta micuțo ?-Eu... am fost abandonată de părinții mei .... Aș putea să locuiesc de acum încolo aici ? Vă pot ajuta la treburi prin casă
- Nu vreau să fiu rău dar nu putem să-
-Minciuni ! Am fi încântați să avem un copil . Spune o femeie cu părul brunet și ochii albaștri . Nu crezi dragă?
- Bine , dar va trebui să ne asculți. Eu sunt Hounddog McBrag iar ea este soția mea ,Taryn .
- Eu sunt Vivienne
-Ce nume drăguț! Haide în casă!