Na początku narodziła się Ayin. Ucieleśnienie Destrukcji, Nicości, Zła, Ciemności i Antymaterii niebawem po niej narodził się Yesh. Ucieleśnienie Stworzenia, Istnienia, Dobra, Światła i Materii. Po nich narodziły się Życie i Śmierć, Khaos i Barbelo. By dopełnić pradawne istnienie pojawiały się magia i czas, a z nimi równowaga.
Ayin, Barbelo i Yesh dali początek rzeczywistości. Pozostali zaczęli wypełniać rzeczywistość. Khaos i Czas dali początek mistycznemu Yggdrasilowi, a później całemu kosmosowi, Życie i Śmierć wypełniły je. Magia natomiast stoi na granicy Rzeczywiści i Świata Pradawnych.
Barbelo by równowaga została zachowana podzieliła się i każdym z fragmentów połączyła z Ayin i Yesh. W centrum całego Stworzenia znalazło się Dziewięć Światów istniejących równolegle na innych płaszczyznach, a w środku wydarzeń znalazła się Ziemia, gdzie Yesh dał początek ludzkości, a później dał początek innym Stworzeniom na innych planetach, Ayin natomiast dała wolność wyboru między dobrem i złem.
Ayin i Yesh wycofali się do swojego Świata będąc ostatnimi swojego rodzaju podtrzymując równowagę.
W stworzonej rzeczywistości poza ludźmi narodzili się Bogowie, którzy na początku pomagali cywilizacjom przy których się narodzili. Z idącym postępem Bogowie wycofywali się do światów innych Bogów by na końcu osiąść w innych światach zawieszonych na Yggdrasilu.
Bogowie sami nie zauważyli jak zaczęli się zmieniać. Te zmiany doprowadziły do Wojny między plemionami Asów i Wanów. Freya z rodu Wanów by zapobiec dalszemu przelewaniu krwi wzięła ślub z Odynem przywódcą Asów. Mimo, że zakończyło to wojnę, wśród Bogów zamieszkujących Asgard zaczęły pojawiać się głosy, by podbić świat ludzi i pójść nawet dalej poza granicę rzeczywistość.
Yesh odezwał się do Freyi by zamknęła światy, bo przyszłość jest zagrożona. Bogini zdjęła nawet klątwę z syna, by ten opuścił z żoną i jego synem Asgard i udał się do Vanaheimu. Chciała by jej rodzina była bezpieczna. Freya była niestety skazana na samotność w świecie ludzi, bo by odciąć światy musiała rzucić zaklęcie z centrum wydarzeń.
Po zaklęciu Freyi Yesh zwrócił się do Ayin by dać początek nowej równowadze i zapobiec tym by Bogowie weszli do ich świata.
Ludzkość będąc wieki odciętą prawdy nie była przygotowana na to co się stało na początku 2022 roku.
Ayin i Yesh połączyli się. Ich połączenie oznaczało koniec i nowy początek . Oznaczało też szukanie nowej Równowagi.
W pierwszych chwilach niebo było poszarpane. Noc i dzień połączone w jedno. Pogoda zmieniająca się diametralnie. Czarne Słońce, Czerwony Księżyc. Zwalniający Czas. Rozerwanie planety.
Ziemia kształtowała się na nowo. Pacyfik podzielony na wschodni i zachodni. Ogromny dąb na środku nowego świata o białych liściach i białej zorzy z niego się wyłaniającej. Kosmos zakrzywiony do żywej strony świata, Planety Układu Słonecznego zawieszone w bezruchu, a słońce i księżyc obiegające nowy świat.
Gdy wydawało się że wszystko ucichło Biały Dąb wydał swój magiczny owoc. Owoc z wyglądu przypominał jabłko, które po krótkiej chwili rozpadło, uwalniając najpotężniejszy oręż. Magię. Owoc zmienił ludzkość, a przede wszystkim jej nieznaczną część w kogoś kto zdoła ochronić Rzeczywistość przed Złymi Bogami.
Pytanie co wydarzyło się po Dniu Zero i jak potoczy się historia Nowego Świata.
CZYTASZ
Where the Worlds End ~ 5city
FanfictionZiemia zmieniła się w Dniu Zero. Zmieniła się także ludzkość. To wszystko za sprawą Bogów. Pytanie jak potoczy się historia.