➡️30

258 28 41
                                    

Merhaba Çiçeklerim💜

Jin bebeğimiz askere gitti. Ne kadar üzülsekte sağlıklı bir şekilde dönmesini temenni ediyoruz. Unutmayın o yokken ağlamak yok😔

Bu bölümü umarım istediğim gibi yazıya dökebilirim. Düğün alanını anlamak için sondaki resimlere önceden bakabilirsiniz.😌 Şimdiden iyi okumalar 😘

.
.
.
.

Mina midesini tutarak odanın içinde turluyordu. O kadar heyecanlıydı ki, onun paniği Jimin ve Jungkook'a geçmişti.

'Yemin ediyorum kendi düğünümde bu kadar heyecanlı değildim.'

'Artık sakin olsan mı Mina? Ayılıp bayılarak mı gününü geçirmek istersin? Yoksa eğlenerek mi?'

'Haklısın Jimin. Makyöz ne zaman geliyor? Gelinliğim de hazır. Off bi aksilik çıkmasa bari.'

'Jimin doğru söylüyor Mina. Al şunu iç  sinirlerine iyi gelir. Herşey yolunda merak etme birazdan gelirler. Daha üç saat var düğüne...'

'Haklısınız.'

'Ben Yoongi'ye bakıp geliyorum.'

Jimin ne kadar belli etmese de odadan çıkar çıkmaz derin bir nefes bıraktı kapının önünde. Ne kadar Mina'ya telkin verirlerse versinler kendisi bile çok heyecanlıyken, Mina'nın olmaması beklenemezdi. Uzun adımlarla Yoongi'nin yanına doğru ilerlerken, aklındaki endişe onu yiyip bitiriyordu. Bir bahane bularak düğüne gelmemeyi teklif etmişti ama kimse kabul etmedi bunu.
Jimin ise kendisi yüzünden bu mutlu güne gölge düşmesinden oldukça endişeliydi.

'Gel Sevgilim.'

Yoongi kollarını açmış, Jimin'in kendisine sarılmasını bekliyordu. Burunlarını birbirlerinin boyunlarına gömmüştü ikiside.

'Nasıl gidiyor bakalım yukarısı?'

'Mina çok heycanlı yatıştırmaya çalışıyoruz.'

'Hmm. Peki sen?'

'Ah yemin ederim kalbim ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum. Ne meşakatli işler bunlar?'

'Sen bide beni düşün, ilk kez piyano çalıp şarkı söylecek olan benim.'

'Derdini sikiyim, muhteşem olduğunu bin kere söyledim.'

'Sen daha muhteşemsin. Hazır vaktimiz varken..'

'Hayır vaktim felan yok benim. Daha kendim hazırlanıcam.'

'Peki o zaman.'

'Gitmeden önce Yoongi,  bi sorun olmayacağına eminiz değil mi?'

'Evet Sevgilim, için rahat olsun merak etme. Hem düğün alanı, hemde biz yokken burası tehlikede olmayacak.'

Jimin geri dönüp, Yoongi'nin dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Sonra merdivenlerden çıkıp Mina'nın yanına gitti.

'Jimin nerdeydin? Yanımdan ayrılmayın lütfen! Biraz öncede Jungkook kayboldu ortalıktan...'

'Sadece tuvalete gitmiştim.'

'Biraz önce makyöz ve ekibi geldi. Bikaç dakikaya burada olur. Hadi gelinliğini giy.'

Mina hazırlanırken hem saç hem de makyöz ekibi Jin ile beraber odaya girmişti. Jin en erken hazırlanan kişiydi, Jungkook ve Jimin bakışlarını üzerinden çekemediler.

GANGSTA PARADISE | YOONMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin