A sziget egyik oldalán Sissi, Tánya és Wanda fekszik a homokban.
-Hol vagyunk?-kérdezte Wanda és a fákat nézte a szigeten.
-Valami szigeten. De Bloom és a fivérek sehol sincsenek.-mondta Sissi kissé aggódva.
-Lehet nem itt értek partot. Elvégre nagy a tenger.-mondta Tánya.
-Lehet. Viszont most egymásra hagyatkozhatunk csak. Keressetek élelmet!-mondta Sissi.
-Rendben!-mondta Wanda.
Egy kis kutakodás után Wanda meglátott valamit a parton amit a tenger vitt oda.
-Találtam valamit!-kiáltotta Wanda és a többiek odamentek.
-Mit találtál?-kérdezte Tánya.
-Egy hátizsákot. Ez Blaine hátizsákja.
-Nézzük meg mi van benne!-mondta Sissi.
Wanda kinyitotta a táskát és kiszórt belőle mindent.
-Lássuk mi van itt!-mondta Tánya és a tenyerét dörzsölte.
-Van itt egy töltő és egy plüssmaci. Ezekkel nem megyünk sokra.-mondta Wanda.
-Nem is értem miért visz plüssmacit magával Blaine.-mondta a fejét fogva Sissi.
-Ezt szerintem nem most tudjuk meg.-mondta Tánya.
-Keresgéljünk a parton. Talán egy működő telefont is találunk.-mondta reménykedve Sissi.
-Egy működő telefont? Szerintem erre kevés az esély.-mondta Wanda.
Tánya kicsit odébbment a parton és talált egy telefont.
-Telefon!-kiáltotta Tánya.
-Na látod! Mit is mondtam az előbb?-kérdezte gúnyosan Sissi és Tányához ment Wandával.
-Nem működik.-mondta csalódottan Tánya.
-Háhá! Mit is mondtál az előbb?-kérdezte gúnyosan Wanda.
Sissi ekkor csak csalódottan nézett és lehajtotta a fejét.
-Csak keresgéljünk tovább!-mondta Tánya.
A három lány elindult a parton szétnézni de mindig csak akkora távolságot hagytak egymásközt, hogy lássák egymást. Eközben az őslakosok a sziget közepe felé kísérik Johnt, Blainet és Bloomot.
-Ezekkel a kötelekkel semmire sem mennek. Amikor jelet adok kiszabadulunk és megöljük őket.-mondta John a tervét.
-Várj! Lehet ismerik Danit és Táliát. Mellesleg érdekel mi sül ki ebből!-mondta Bloom kíváncsian.
-Bloommal értek egyet. Tesó fogjuk ezt fel vakációként!-mondta Blaine.
-Remek! Ezek szerint sokáig itt leszünk a szigeten.-mondta sóhajtva John.
A lányok hármas csapata eközben talált a part szélén egy faházat nádtetővel. A lányok bementek és elkezdtek körülnézni. Sissi talált egy pólót és a kezébe vette.
-Ez tudom kié! Bármikor megismerem ezt a pólót.-mondta Sissi.
-Persze hisz az enyém és az anyám vagy! Mellesleg az a kedvenc pólóm.-mondta Tália az ajtóban állva.
Sissi, Tánya és Wanda meglepetten néznek Táliára és örülnek, hogy ismét látják.
-Helló húgi!-köszönt Tánya.
-Szia!-köszönt vissza Tália.
Sissi és Tánya aztán megölelte Táliát.
-Szia! Én Wanda Slayer vagyok!-mutatkozott be Wanda.
YOU ARE READING
Megváltottak
VampireA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.