🎄YILBAŞİ ÖZEL🎄

308 13 0
                                    

Hepinize selamlar sevgili okuyucularım. Sizin yazarınız mükemmel bir şey yaptı. Ve siz diyeceksiniz ki 'yılbaşı bitti sen ne yaşıyon değişik' diye bilirsiniz.

Ben şimdi evde oturuyorum kafam böyle çok rahat gelecek hafta yılbaşı bölüm yazmak için bir haftam var. Annem geliyor 'hadi bana yardım et kızım akşama hazırlık yapalım' bende diyorum 'ne hazırlığı anne?' Annem de 'yılbaşına hazırlık' ben bir şok yaşadım bir 5 dakika kafamda ölçtüm biçtim sonra emin olmak için takvime baktım. Harbiden takvim 31 aralığı gösteriyor. Ben bir şoka girdim. Dedim sonra geç olsunda güç olamsın diye ve işte karşınızdayım. Yazarınız sahalara geri dönüyor!

Neyse size iyi okumalar!

***********

"Abi şu ışıklarıda şuraya takarmısın? Benim boyum yetmiyor"

"Hemen gülüm"

Kaan abim elindeki balonu yere bıraktı ve yanıma gelip elimdeki ledleri aldı ve benim merdivenin en üst katına  çıkıpta takmadığım ledleri abim  3.katına çıkıp kolaylıkla takmıştı.

Ve evet yeni yıl için hazırlık yapıyoruz bu akşam yeni yıla girecektik ama biz komplo aile süper zeka olduğumuz içi  süslemeleri ve yemekleri son güne bırakmıştık.

Harika!

Evet evde tahmin ettiğiniz gibi savaş alanıydı.

Annem mutfakta yardımcıları emirler yazdırırken erkek takımı ve ben evi süslüyorduk.

Ve o şeftali fiyaskosundan sonra kantinde bizim ailenin şeftalili bir şey almamız yasaklanmış ve evdeki tüm şeftalili iyicek içecekler üstüne başka malzemelerde eklenerek ihtiyacı olan ailelere dağıtılmıştı.    

"Adel orda boş boş durmada gel şu balonları şişirmeme yardım et!"

"Makine yokmu Deniz ya! Bağla makineye çalıştır!"

Elindeki balonları yere fırlattı ve mahalle karıları gibi eline beline koyup:

"Dile bak pabuç kadar!" Ona inadına dilimi çıkardım ve balonları duvara asmak için uğraşan Atlasın yanına gittim.

"Yardım edeyim mi hormonlu ergen?"

"Abla bana o kelimeyi demzmisin ve Evet yardım et kollarım koptu!"

Atlasın yanındaki balonları aldım ve 1.62 lik boyumla duvarlara balonları asmaya başladım.

**********

"Ahahahhah ölüyorum!"

"Abartma abicim altı üstü balon şişirme makinesiyle balon şişidin"

"Ama Ayaz abi o makinenin ucuna balın yerleştirmek ne kadar zor haberin varmı?"

"Ohoooo o zaman  ben çoktan öldüm. Olum ben kos koca evin dış  süsledim be!"

"Tamam abi büyüksün"

"Adam ol"

Bu ne saçma konuşma ya!

Vallaha bu ailede en akıllı benim.

"Çocuklar biriniz kapıya baksın"

"Ben bakarım" dedim ve kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda karşımda hala alışamadığım koca bir sülale karşıladı beni. 

Kocaman gülümsedim ve sevecen bir şekilde "Hoşgeldiniz!" Dedim.

Babannem:

"Hoşbulduk en sevdiğim boncuk gözlü torunum"

Sefa:

"Ayıp oluyo ama babanne. Ben varken o çırpı bacak senin en sevdiğin torunun olamaz!"

"Sus eşşek konuşma sen!"

Azad amcam:

"Anne yine başladınız ya! Geçin hadi içeri! Ben yeni yıla kapı eşiğinde girmek istemiyorum!"

Dedem:

"Bak bak bak! Büyümüşte bize artistlik taslıyor! Oğlum sen daha 6 yaşındayken altında bezle geziyordun! Konuşturma beni!"

Dedemin bu sözleriyle amcam kıp kırmızı kesildi. Resmen 48 yaşındaki adamı domatese dönmüştü.

Kendimi tutamayarak sesli bir şekilde güldüm. Herkes benim gülmemi bekliyormuş gibi arkamdan gülmeye başladılar.

Kendimi hemen toparladım ve Azad amcamın koluna girdim.

"Amca sen aldırma bunlara. Kim bilir onlar ne yapmıştır küçükken gel biz içeri geçelim" dedim ve amcamı kolundan tutarak cekiştirmeye başladım.

Salona dediğimizde babam bize soran gözlerle bakıyordu.

"Baba biraz amcamın küçüklük zamanlarını konuştuk da o yüzden güldük"

"Haa şu bez olayı"

Azad amcam dişlerinin arasından:

"Yalçın sus abicim! Zaten sinirlerim bozuk! Sus"

"Susdum abi" dedi ve ağzına hayali bir fermuar çekti.

O sırada annem de elinde bezle mutfaktan çıkıyordu.

"Aaa anne baba sizmi geldiniz"

Anannem:

"Evet gelin biz geldik"

"Hadi masaya geçin yemek yiyelim"

Cümbür cemaat masaya geçtikten sonra herkes sohbet edip yemek yemeye başladı.

**********

Herkes yemeklerini yemişti ve şimdi salonda oturmuş yeni yıla girmeyi bekliyorduk.

Sefa:

"Evet millet yeni yıla son 5 dakika! Hazırmıyız!"

Herkes hep bir ağızdan 'EVET!' Diye bağırdı.

Deniz:

"Ben bir azdan geliyorum" dedi ve karbını tutarak içeriyi doğru neredeyse koşarak gitti.

Pamir:

"Hadi son 10!"

&"9!
   
    8!

    7!

    6!

    5!

    4!

    3!

    2!

    1!"

Ve havayı fişekler patladı.

Ama hala Deniz geri gelmemişti.

Nerdeydi acaba?

"HAYIR! OLAMAZ! BEN BİR YILIMI SICARAK GEÇİRMEK ISTEMIYORUM!"

Denizin haykırışlarını kimse aldırmadan herkes kahkahaya boğuldu.

**********

Sonradan eklendi!

Evet sevgili okurlarım yeni yıldan 18 gün geçmişti ve ben yılbaşı bölümü şimdi atıyorum. Harika! Neyse bunu boşverelim siz benim daha bissiürü aptallığımı göreceksiniz. Bu daha başlangıcı.

Bölümü beğendiyseniz aşağıdaki yıldızcağı dokunmayı unutmayın!

Hepinize kazasız belasız gün geçirme dilekleriyle!

Bb!

AdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin