اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌼
How Are you? 💙
Do you like my story? 💙
Fun reading.. 💙
وصلت وهي تدلف لغرفتها وترتمي علي الفراش وهي تبكي.. تبكي بقوه معنفه نفسها علي حبها التي اعطته له وكان حياتها بأكملها..
رفعت وجهها وهي تراه يدخل للغرفه قائلا بذنب:عائشه.. اسمعيني انتي فاهمه غلط والله..
نهضت لتكون قبالته لتهتف بصراخ ودموعها تهبط: فاهمه غلط ازاي.. قولي لما توصلي رساله بالعنوان وان جوزي مع وحده في شقه.. واروح وانا بكدب الرساله والاقيك بجد ده ايه؟؟ تقدر تقولي.. والاقيك قاعد بكل راحه ..
صرخت اكثر:ولوحدكو ده اسمه ايه قولي..
وجدها ستكسر الاشياء التي امامها ليقيدها من يظها حيث يكون ظهرها له وهو يقيد اذراعها وهي تصرخ: ابعد عني.. انا مش طايقاك.. ابعددد..
-عائشه ده شغل..
ضحكت: شغل.. شغل اللي هو ازاي بردو.. تكون قاعد معاها كأنها مراتك ده شغل؟؟. ابعددد
تركها وهو يصرخ: افهمي بقا افهميييي... قلتلك الف مره زفت شغل..انا شغلي مش سهل زي منتي فاكره.. انا بتجاوز كتير.. لو كنتي وقفتي ثانيتين كنت لحقت اقولك... ان دي بنت واحد بندور عليه.. وهي اساسا مكانتش في وعيها الكامل وكنت باخد منها معلومات كأني صاحبها.. مينفعش اجي اقولك يا حبيبتي انا عملت كذا كذا.. ده شغل افهمي بقاا.. مش عارف انتي هتتفهمي ده امتا..
ازداد بكائها فخرج هو صافعا الباب من خلفه بقوه وهو يتمتم ببعض الشتائم عندما ادرك صاحب الرساله التي ارسلت الي عائشه..
بين ما جلست هي ارضا ودموعها تهبط بغزاره وتبكي بحزن..
اما بالليل..
نام الجميع وتبقت هي... تبقت هي جالسه بالحديقه ف فهد لم يأتي حتي الان..
كانت شارده.. بين انه لا يفعل ذلك وانه عمله حقا.. ولكن يجب ان تكون علي علم بأن تلك من خطته العمليه...
دخل للداخل واجبرت ذاتها علي النظر ارضا حتي لا تكون بمواجهته..
هتف بهدوء: منمتيش ليه!؟..
-مش عايزه انام...
-قومي نامي يلا..
نظرت له وهتفت بحده: مش عايزه..
-هتفضلي تعندي لحد امتي... انتي مبسوطه باللي بيحصل ده..
صمتت لثواني وقالت: مش هكون مبسوطه..
ثم نظرت لعينيه بقوه: بس انت اللي خليتني اعمل كده..
تمالك اعصابه متابعا: قلتلك ده شغل.. انا لو هخونك مش هخونك كده... هاجي واقولك انا مش هخاف..
أنت تقرأ
قصه حب بقلم ملك احمد
Misterio / Suspensoروايه قصه حب بقلم ملك احمد❤❤ اتمني تعجبكو.. Malak Ahmed❤