היייי נעלמתי לקצת זמן , שנה ומשהו לא יודעת אם לקרוא לזה קצת... סליחה שהשארתי אתכם במתח כל הקוראים שלי אמממ עברתי הרבה דברים עם עצמי והדרך חשיבה שלי השתנתה וצורת הדיבור שלי כמובן ועוד הרבה דברים, אז כנראה צורת הכתיבה שלי גם תשתנה ,אבל לא נורא אני עדיין אשאר יחסית בסדר! אני מקווה...
________________________________
(הפרק מכיל תכנים מיניים ואלימים!)פרק 4
-״הוא סימם לי את האוכל...״
התעוררתי ללחש ששמעתי מהחושך, ניסיתי להקשיב ללחישות ולהבין את המילים ,אבל המוח שלי עדיין היה קצת מסוחרר ומעורפל ממה שהוא שם לי באוכל .
פתאום אני מרגישה שמתגלגל לעברי מטבע קטן שכנראה היה לאותו בחור רנדומלי שנמצא איתי בחדר, אני מנסה להתרכז ולהקשיב לקולו אבל נדמה שהוא רחוק מידי ואני לא מצליחה להבין אני מנסה ללחוש לאותו בחור רנדומלי ״היי אתה פה? , אתה שומע אותי?״ הוא הגביר במעט את קולו וענה ״כן כן אני שומע אותך ,
אני חושב שכדי שנדע את השמות אחד של
״ כן אני אלן״ עניתי בקול עייף
״אני רודי , את מרגישה בסדר? אני מניח שלא ככה גם אני הרגשתי בפעם הראשונה שלי כאן..״ הוא אמר
״אתה רוצה להגיד לי שזאת לא פעם ראשונה שלך במרתף המפחיד הזה?״ שאלתי
״ האמת שזאת פעם שלישית אני לא יודע איך כל פעם הוא מוצא אותי מחדש אבל אני מרגיש שאני צריך להפסיק לנסות לברוח כי מדין זה כנראה בלתי אפשרי איכשהו הוא תמיד יפענח דרך למצוא אותך וגם א-...״
פתאום הדלת נפתחה ונשמעה חריקה קטנה וצרודה, ופתאום עלה אור במעלה המדרגות שגרם לחדר להיות קצת יותר מואר ואופטימי ביחס למצב שבו אני נמצאת .
דין יורד ושואל בחיוך פסיכוטי ״איך ישנתם..?״
הוא ירד עם מגש כסף מבריק ל״האכיל אותנו״ שוב ,
שתקתי וכך עשה גם רודי הוא הסתכל עלינו כמו על כלבים ואמר ״יכול להיות שלא שמעתם אותי שאלתי איך ישנתם!״ והרים את קולו רודי ישב בפינת החדר וציחקק
לי זה נראה כמו תסמינים ראשוניים של שיגעון...
הצחקוק הקטן הזה לא התחבב על דין אז הוא התקרב אליו וחנק את הצוואר הקטן והרזה של רודי עם יד אחת ולחש לו באוזן ״עוד פעם אחת אתה תזלזל בי ככה ואני מבטיח לך אתה תרגיש כאב אמיתי.״
השתתקתי והצמדתי את גופי לקיר הקר, הוא שיחרר אותו והעיף את המגש שלו עליו ,הצלחת התנפצה לעבר כל פינה בחדר ונשמע קול שבירה חזק, חתיכה של צלחת עפה לעברי ושקלתי האם כדי לי להגניב אותה מתחתי או שזה יסבך אותי, לא היה לי זמן להתלבט אז החלטתי שכדי ומהר חטפתי את אותו שבר צלחת והחבאתי אותו מאחורי גבי.
דין עלה במעלה המדרגות ונעל את הדלת ,״אתה חי? אני לא רוצה להישאר בחדר חשוך עם גופה״ אמרתי בציניות מגוחכת בהשוואה למצב שאני נמצאת בו, רודי לא ענה אך יכולתי לשמוע את קולו נחנק מבכי, זה המשיך באותה צורה לעוד כמה שניות וברגע קולו המתבכיין השתנה והתחיל להישמע כמו צחקוק חולני של מישהו שכבר מזמן לא בקו בריאותו ואז הבנתי, אני לא מפחדת מזה שאיזה משוגע יקלע אותי במרתף שלו עם בחור מוזר, אני מפחדת מזה שאשתגע שאפסיק להרגיש את תחושת הזמן שאפסיק לחשוב כבן אדם הגיוני והמוח שלי יתחיל להתעוות למחשבות נוראיות.
תמיד הייתי בן אדם ציני ועצלן כולם רואים בי כטיפשה אם מישהו רק היה יודע באמת עובר לי בראש, בכל מקרה כל העניין הזה ממש הלחיץ אותי וניסיתי לחשוב על דברים שמחים ,כמו למשל שכל זה חלום ואני בעצם בבית החום והחמים שלי שאני ובעלי בנינו ביער ואנחנו מתגוררים עם זוג ילדינו ושכל בוקר אני מתעוררת ומכינה לכולם ארוחת בוקר וכולנו מחייכים ו..
ושוב הדלת נפתחת זה דין, החדר השתתק לגמרי היה כל כך שקט שכל מה ששמענו זה היה החשמל של המנורה שזמזם במעלה המדרגות .
הוא ירד לאט ובזהירות לכיווני החבאתי מהר את אותו שבר צלחת בתחתונים שלי לכל מקרה, דין רכן לעברי שיחרר אותי מהאזיקים שמחוברים לקיר ואזק אותי באזיקים רגילים ולאט לאט דחף אותי במעלה המדרגות, הוא לחש באוזני ״ לא הייתי ממליץ לך לנסות שום דבר , אם תיכננת כדי לשנות את דעתך כבר עכשיו״ הרגשתי צמרמורות מכסות את כל גופי וליבי פעם ברעד משתק פתאום שבר הצלחת בתחתונים שלי נראה ממש מאיים ,הוא פתח את הדלת ואור פרץ לעבר כל פינה הסתכלתי על רודי והוא היה נראה שבור לא מבחינה נפשית אלא מבחינה פיזית הגוף שלו היה נראה מפורק .
דין הוביל אותי לעבר חדר שהיה נראה די פשוט כמו המשרד של המנהל שאתה חושב שהוא מפואר ואז אתה נכנס ויש שם רק שולחן ומחשב שכנראה השתמשו בו לראות סרטים פורנוגרפיים לא חוקיים של נערות מתבגרות ואתה מנסה לשחק את עצמך קשוח אבל האווירה שבחדר מטרידה אותך בכל מקרה .
דין הוביל אותי לאותו חדר פשוט חשבתי שהוא הולך לפצל אותי מרודי ולתת לי חדר לבד אבל אז הוא פתח את הדלת ובמרכז החדר הייתה מיטה גדולה אדומה ומפוארת שנראית מלאת תאווה ותשוקה ,הוא אוזק את שתי ידי לצד המיטה ויוצא מהחדר, הוא חוזר לחדר ובידו מחזיק חבל שוט ושמן
למען האמת אף פעם לא האמנתי באלוהים ומבחינתי זה בזבוז זמן הרי למה לבזבז את הזמן שלנו על כדור הארץ בתהייה אם יש אל שעוזר לנו למה שנרצה להאמין בזה שאנחנו לא יכולים להצליח בלי אל? בכל מקרה אף פעם לא האמנתי באלוהים וזה אף פעם גם לא ממש העסיק אותי אבל כשראיתי את הכיסוי העיניים ואת השוט התחלתי להתפלל כמו נזירה ביום ראשון אני לא חושבת שיש במוחי מילים שיכולים להסביר את רמות האימה שעברו בגופי הרי אף פעם לא חיבבתי סאדו מאזו או אלימות בכללי לפי דעתי אלימות זה לאנשים נחותים ואני אומרת את זה בתור אדם נחות כן?
הוא התקרב אליי וקשר את עיניי עם מין בד סאטן שחור הוא הוריד את שאריות הבגדים שנשארו על גופי הוא שפך עליי שמן והתחיל לעסות את גופי ניסיתי לשמור על שתיקה אבל המוח גרם לי לעשות כל מיני קולות מוזרים הוא עיסה את החזה שלי ולאט ירד מטה ועיסה את האגן הוא לאט לאט התקרב לכוס שלי אבל לא נגע בו אלא רק מסביב אני לא יודעת איך אני אמורה להרגיש בקשר לשזה שהזר הזה חטף אותי ועכשיו הוא נוגע בי על מיטה באמצע שומקום אבל רציתי את זה ונרתעתי מהמגע הממכר שלו בו זמנית אני לא יודעת להסביר את זה אבל אני מרגישה כאילו הוא מכיר את הגוף שלי יותר טוב ממני כאילו הוא נתן את כל חיו רק כדי ללמוד על גוף האישה ועינוגיו אני לא בטוחה אם אני אמורה להרגיש רע שאני נהנת ממנו זאת הרי לא אשמתי נכון איך אפשר שלא?
הוא ליטף אותי סביב הכוס עם הידיים הגדולות שלו ,וכל כך רציתי שהוא יגע בי אבל לא ככה עובד המשחק אני יודעת מה הוא רוצה הוא רוצה שאני אתחנן, לוותר על הכבוד העצמי שלי? ובשביל מה בשביל כמה גמירות חסרות משמעות?
הוא דחף לי שתי אצבעות לפה ואמר תירקי וכך עשיתי,
הוא לאט לאט ליטף לי את הכוס שהיה ככ רטוב שהוא עוד שנייה טפטף הוא יודע שאני רוצה את זה והוא יודע איך לגרום לי להודות בזה ואני לא הולכת להתנגד.
הוא ליטף את הפטמות הזקורות שלי התחלתי להתנשף ולהתנשם הבטן שלי התחילה לזוז כגלים מעלה ומטה,
הוא דחף לי שלוש אצבעות לכוס ושאל ״את יכולה להתמודד עם עוד?״ עניתי כן תוך כדי גניחה קלה הוא התחיל לענג לי את הדגדגן עם היד השנייה תוך כדי שהוא מזיז מעלה ומטה את אצבעותיו שהיו בתוכי התחלתי להתפתל על המיטה ״תני לדעת אם את אוהבת את זה ,אני רוצה לשמוע״ הוא אמר.
הוא המשיך ויצאו לי יללות הנאה מסופקות, ואז הוא עצר לקח את השוט והצליף בתחת המשומן שלי ,יצאה לי גניחת כאב וחיוך קטן הופיע על פניי, הוא הפסיק לרגע והכניס לתוכי את הזין הזקור והחמים שלו והתחיל לזיין אותי חזק תוך כדי שהוא מעסה לי את הדגדגן, אני מנסה לא לגמור ולחשוב על דברים אחרים ולא על כמה חזק הוא מזיין אותי וכמה אני חרמנית, אני פולטת גניחות הנאה ואומרת שאני כמעט גומרת . הוא מוציא את הזין שלו מתוכי ומתחיל ללקק לי את הדגדגן אני אוחזת את ראשו עם הירכיים הרטובות שלי כדי שיגביר את המהירות וכך הוא עשה, אני צועקת ״כן!! יותר חזק״ הוא נושך בעדינות את הדגדגן שלי ואני גומרת וכל גופי רועד אני מרגישה מכף רגל ועד ראש את האורגזמות זורמות בגופי, הוא קושר אותי למיטה כך שאני יושבת מולו עם הרגליים פסוקות ויד אחת אזוקה הוא מוריד לי את כיסוי העיניים ואומר מעכשיו את מסתכלת לי בעיניים ולא מורידה את המבט אפילו לא לרגע , הבנת? הנהנתי כן הוא הסתכל עליי והתחיל לאונן הוא שיפשף את הזין הזקור שלו מעלה ומטה שוב ושוב הזין שלו היה חלק ויש וכל מה שרציתי זה לגעת בו ,הוא כל כך חירמן אותי התחלתי לגעת בעצמי עם היד המשוחררת וליטפתי את הדגדן שלי בתנועות סיבוביות שוב ושוב תוך כדי שאני מסתכלת עליו מאונן .אני דוחפת אצבע ומגבירה את המהירות דוחפת שתיים ופולטות גניחות הוא מגביר את המהירות ואני לרגעהרגשתי כאילו שני הגופים שלנו התחברו ואנחנו מרגישים את אותו הקצב הקצב שלנו התחיל להסתנכרן ושנינו הגברנו את המהירות תוך כדי שאנחנו מסתכלים אחד על השני אני תופסת עם היד האזוקה במיטת העץ הקרה ונושכת את שפתי כל כך חזק שהרגשתי את בשרה נתפס לי בשיניים .
הוא מוציא אנחות קלות אנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים וגומרים ביחד הזרע החמים שלו פוגע בגופי ואני מרגישה אותו נוטף עליי אנחנו מסתכלים אחד על השני תוך כדי ששנינו מתנשפים בכבדות אני מחייכת אליו במבט ערמומי והוא נשאר עם מבטו הדומיננטי הוא יוצא מהחדר ותוך כמה רגעים חוזר עם חומרי ניקוי .הרגשתי הקלה ענקית אחרי החוויה המינית הזו אבל אז נזכרתי באותו שבר צלחת שהיה לי בתחתונים שדין הוריד לי וזרק על הרצפה ,ואיפה אותו שבר צלחת האם הוא בין הסדינים על הריצפה האם דין ראה אותו? באותו רגע יכולתי להבין שהסתבכתי ואין דרך חזרה כי אני הרי אזוקה ודין מתכנן לנקות את החדר הוא מוציא אותי מהחדר ואני מעיפה מבט אחרון לאחור ורואה את אותו שבר זכוכית על הריצפה מתחת למיטה.
YOU ARE READING
Room number 127
Horrorאלן, בחורה משועממת בת 21 נכנסת לאתר הכרויות, רנדומלי באינטרנט ,ומכירה בחור בשם דין , היא קובעת להיפגש איתו.. אבל היא לא יודעת שהוא פסיכופת שכל הזמן תכנן לחטוף אותה למרתף שלו ל11 חודשים בזמן שנפגש עם בחורות אחרות ,וחוטף גם אותן. TW - אונס, מיניות , א...