A világ annyi fájdalmat okoz,de te mindet arannyá változtatod.

24 2 0
                                    

Reggel kopogásra ébredtem. Ránéztem az órámra, reggel 8 órát mutatott.
Kikászálódtam az ágyból,felvettem a köntösömet majd ajtót nyitottam.
Neymar volt az,én pedig ott álltam kócos hajjal,köntösben előtte. Gyönyörű látvány lehettem.
-Jóreggelt,arra gondoltam reggelizhetnénk együtt, de úgy látom most ébredtél-nevetett
-Igen, este későn feküdtünk le,de persze reggelizhetünk együtt.
Majd fogta magát és bejött a szobába,és leült az ágyra. 2 perc múlva pedig hozták is a reggelit.
-Tudtam hogy igent fogsz mondani,úgyhogy már előre megrendeltem a reggelit-nézett rám
-Miért voltál ebben annyira biztos?-kérdeztem tőle
-Nemtudom,csak úgy megéreztem.-nevetett.
-Szóval neked ilyen jók a megérzéseid?
-Hát,eddig sosem hagytak cserben,mint láthatod-tárta szét a karját majd csendben elfogyasztottuk az ételt.
-De nekem lassan edzésre kell mennem, ha van kedved estefelé elmehetnénk valahova,megmutatom a kedvenc helyemet Párizsban-kacsintott
-Rendben
Elköszöntünk egymástól,majd elment.

Eközben eszembe jutott hogy Noel még nem
Is tudja mi történt amíg ő aludt. Ha ezt meghallja biztos rögtön felébred.
Felöltöztem majd átmentem Noel szobájába.
Bekopogtam,ő pedig álmos fejjel ajtót nyitott. Biztos én keltettem fel.
-Ülj le, nagyon nagy sztorim van-mondtam neki izgatottan
-Mi történt? Ha megint azt álmodtad hogy összevesztünk és azért akarsz számolni velem akkor inkább menj ki,reggel nincs idegzetem a hülyeségeidhez-ásított
-Jézusom,nem. Este amíg te aludtál addig találkoztam Neymarral
-Az igen anyukám, és milyen volt? Kockás a hasa? Csípőmozgása jó volt?-nevetett
-De undorító vagy. Csak beszélgettünk,reggel együtt reggeliztünk.
-Azért jöttél a szerelem városába hogy csak beszélgess?- vonta fel a szemöldökét-
Ha a helyedbe lennék én már ráugrottam volna-nevetett
-Szerencse hogy nem vagy a helyemben!-nevettem.-Na öltözz,menjünk túristáskodni-mondtam neki.

Fél óra múlva végre elindulhattunk!
Elmentünk  a Louvre múzeumba, a Notre Dame-hoz,valamint nyílván rengeteget vásároltunk,finomakat ettünk,az idő csodálatos volt ahoz képest hogy októbert írtunk! Este 6 óra volt mire fáradtan visszaértünk a szállodába!
Lezuhanyoztam majd elkezdtem készülődni. Neymar írt hogy este 8-ra értem jön.
A hajamat begöndörítettem,tettem fel egy sminket,majd felöltöztem. Egy fekete farmert, egy bézs garbót illetve bézs szövetkabátot vettem fel, a kedvenc magassarkú csizmámmal,mivel estére eléggé lehűlt az idő.
Mire kész lettem majdnem 8 óra volt, ezért lementem a szálloda elé. Neymar már ott várt rám,egy szál vörös rózsával a kezében.
-Nagyon szép vagy, ezt neked hoztam.-adta át a rózsát,majd két puszit nyomott az arcomra.
-Köszönöm-mondtam megszeppenve.
Kinyitotta nekem a kocsi ajtót,majd ő is beült.
-És hová megyünk?-kérdeztem izgatottan
-Meglepetés, sajnos nem mondthatom el-nevetett
-Nem szeretem a meglepetéseket!
-Hidd el,ezt szeretni fogod!-nevetett

Az út csendben telt,majd megláttam az Eiffel-tornyot. Azthittem azért ennél egy kicsit kreatívabb lesz.
Megálltunk az autóval, de meglepetésemre egy háztömb felé vettük az irányt.
-Most hová megyünk?-kérdeztem
-Te mindig ilyen sokat kérdezel? Megigértem hogy elviszlek a kedvenc helyemre.
Egy lépcsőházba értünk ahol a lifttel felmentünk a legfelső emeletre,vagyis a tetőre.
Ahogy kinyílt a lift ajtaja, leesett az állam.
A kilátás csodás volt,főleg így este. Az Eiffel-torony szembe volt velünk. Egy kis pléd le volt terítve,rajta mindenféle finomság,pezsgő. Ezt tényleg nekem csinálta?
-Ez valami gyönyörű-suttogtam
-Látod,mondtam hogy ezt a meglepetést szeretni fogod.-majd megfogta a kezem és leültünk.
-Elhoztalak egy éjszakai piknikezésre az Eiffel-toronyhoz-nevetett- napközben sajnos ezt nem tehetem meg,és téged sem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni. Ez az én nyugi helyem-mutatott a városra- amikor egyedül akarok lenni,kiszellőztetni a fejem, amikor egy kicsit kizárnám a világ zaját csak feljövök ide és ezt a kilátást nézem van hogy órákon át.
Sokszor egyedül érzem magam, távol vagyok a családomtól,a barátaimtól, a hazámtól. Teljesen más a kultúra, még az időjárást is nehéz volt megszoknom. Itt sok jó ember vesz körbe, viszont mindig idegennek fogom magam itt érezni. Viszont amióta itt vagy,nem érzem ezt a nyomasztó érzést, nagyon hosszú ideje először.-sóhajtotta
Majd kibontotta a pezsgőt, töltött egy-egy pohárral és azt mondta:
-A világ annyi fájdalmat okoz,de te mindet arannyá változtatod.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 14, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Távoli dolgokat fájdalmas szeretniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora