18 Şubat / 6 Ağustos (+18)

6.5K 62 32
                                    

Keyifli okumalar Bir tanelerim <3 

Yorumlarınızı ve yıldızları unutmayınız ..
Daha hikayenin çok başındayız ama , Kendinize yakın hissettiğiniz karakter varsa lütfen belirtin <3

Sizi seviyorum <3

.................


Cem Flayto

Cem Flayto, Bu küçük ada malikanesinde, verandada oturmuş kumsalı izliyordu..

Beyaz kumsalda, Köpekleri Zeytinle oynayan Karısını..
Asena Flayto..

Öylece koşturuyorlardı etrafta..

 Derin bir iç çekiş yayıldı dudaklarından, bu kadın ona her zaman böyle hissettiriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin bir iç çekiş yayıldı dudaklarından, bu kadın ona her zaman böyle hissettiriyordu..

Ona her bakışında, yeniden yıllar öncesinde gibi hissediyordu, o ilk gördüğü andan itibaren hayatını değiştirecek kadındı, hayat onlardan bir çok şeyi alırken, çokta güzel bir Aile vermişti..

Şimdi geriye dönüp baktığında, onunla beraber burada olabilmek için yaptığı hiç bir şey için pişman değildi..

Bu kadın 18 yaşındayken de en az şu anki kadar iyi hissettiriyordu ona.

"Baba Maile bakman gerek.." duyduğu şımarık ses, kızı Açelyaya aitti..

Evinin neşesi, gözünde hiç büyümeyen kızı Açelya..

Kendi hızlı geçmişi yüzünden mi bilinmez , onu gözünden koruyordu bay Flayto, biricik kızı, bu hayattaki en sevdiği şeydi.

"Benim için okur musun Güzel kızım." dedi sakin bir sesle.

Açelya Flayto, Ada mutfak masasında, sabah şarja takılı olarak bırakılan Laptopta, Abisi Tolga'dan gelen maili açarak, sesli bir şekilde okumaya başladı.

"Baba, Aradığım halde size ulaşamadım, İstanbul'a gelmen gerek, burada işler pek iyi değil, Zeus- ." kız sustu

Bunun üzerine, Verandada Tahta sandalyede oturan Cem Flayto yavaşça ayağa kalkarak, İçeriye doğru bir adım attı.

"Ne oldu ? " kaşları çatılırken, kızının yüzünde oluşan tedirgin bakışla, bilgisayara doğru ilerledi.

"Zeus, Nezaretteymiş.." Açelya titreyen sesiyle konuştu ..

Cem , kızının kuzenine duyduğu masumane duygulardan fazlasıyla haberdardı, Onu üstü kapalı bir çok kez uyarsa da, Açelya Flayto, söz konusu Zeus olunca, beden diline hakim olamıyordu..

Tıpkı annesi gibi diye geçirdi içinden.. Duygularını içinde saklamakta, en az onun kadar beceriksiz..

Gülümseyerek, bilgisayara doğru ilerledi.

MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin