Benim adım, Emly , soyadım jexsın. Ben kahverengi saçlı, kahverenkli gözleri ,güzel 25 yaşında bir kızım . Şu son zamanlarda bana garip bir şeyler oluyor . Mesela , istediğim şeyleri hareket ettirmek kendimi birşeylere karşı korumak vb. birşeyler. Bunu anneme dediğimde annemin gözleri dolmuştu ama ondan sonra yüzünü bir telaş sardı , hemen kalkıp;
- hazırlan gidiyoruz.
- nereye gidiyoruz anne , ben sana bana birşeyler oluyor diyorum sen biryere gidiyoruz diyorsun.
- Emily! Bana sakın cevap verme.
Ben annemin arkasından bakakalmıştım, neden bukadar çok telaşlanmıştı? Aslında telaşlanması normal ama asıl soru beni nereye götürecek olması idi.
Hemen deri montumu alıp anneme;
- Ben hazırım bayan kızgın.
- şu an dalga geçmenin hiç sırası deyil Emly eyer hazırsan arkamda gel.
- başka ne yapabilirim ki?
Tartışmamız bittikten sonra New york' un sış tıkış sokaklarına daldık , annem okadar hızlı yürüyordu ki ona yetişemiyordum , sokaklarda koşarak gidiyorduk. Yola çıkalı yarım saat olmuştu, annem daha nere gittiğimizi bile söylemiyordu sadece , koş Emly. Diyordu. Koşarken birden birisiyle çarpıştım ve çarpıştığım kişi ile yere düştük.
- şey ben çok özür dilerim bayım , siz iyimisiniz?
- yoo hayır ben çok özür dilerim bayan benim suçum.
- yoo şeyy ııı.
O çarpıştığım kişiye bakınca sanki zaman durmuştu , o sarı saçları , hele hele o mavi gözleri.
Bir anda gözlerimiz birbirine kenetlendi , tam birşey söyleyecekken annem;
-Emly koş!
Ben hemen kalktım ve ona bakarak koşmaya başladım.
- Oda kimdi?
-bilmem.
-hadi az kaldı koş.
Konuşmamız bitince koşmaya başladık , annem büyü devasa bir binanın önünde durdu.
- Geldik , hadi gir içeri.
- tamam.
İçeri girince her yer moder teknolojik aletler ile doluydu , birden önümüze bir kadın çıktı.
- hoş geldiniz bayan Alexsandra.
- Fury nerde?
-kendisi yenilmezler ile acil toplantıya girecekler , sizi Hill'e yönlendirebilirim isterseniz.
- hemen!
- kendisi toplantı salonunda sizi bekliyor.
Burası neresi ?, Fury kim?, Hill kim? Ben nerdeydim böyle? Anneme bir şey söylemeden asansöre bindik annem telaşla ;
-sen burda dur.
- tamam.
Annem bir kapıdan içeri girdi , hemen sesler yükseldi, be kapıya doğru dinlemek için ilerledim , annem şöyle diyordu;
- Ben size demedimmi, o kazadan sonra babasının yanına gidince babasının güçleri ona geçti!.
- bayan Alexsandra biraz sakin olun.
- nasıl sakin olabilirim ki? Kızımın hayatı tehlike altında, babasına olanlar onada yapılırsa? Bunun bir çaresi olmalı.
- bayan Alexsandra , ben Fury ile görüşürüm, sonra S.I.H.E.L.D ' da toplantı düzenleriz.
- yarın saat 05:00 ' da .
- tabiyki efendim.
Annem neden bahsediyordu? Bu konunun babamla ne alakası vardı? Bunu anlamanın tek yolu var oda yarınki toplantıya benimde gelmem gerekiyordu.
Ayak sesleri yaklaşınca hemen eski yerime döndüm , ardından annem kapıyı açtı.
- Emly , hadi gidiyoruz.
- tamam.
Eve gelene kadar sustuk , eve gelince ;
- Emly bu konuyu kimseye bahsetme , beni anladınmı?
- tamam anne iyi geceler.
Akşam erkenden yattım, yarın halletmem gereken bir konu var.
Sabah erkenden kalktım , annemin yatağı boştu , gittiğini anlayınca hemen üstümü giyinip o binaya doğru yürümeye aşladım. Giderken o binaya odaklandım gözümü kapatıp açtığımda birden kendimi o binanın önünde buldum, bunu nasıl yaptığım hiç anlayamamıştım , galiba bu şey git gide büyüyor ve güçleniyordu.
Tam binaya yürüyecekken 5 erkek bana seslendi
- Hey güzellik gelsene.
- ne diyorsunuz gidin burdan .
- hadi ama gel takılalım.
Birden kulağıma bir fısıltı geldi.
- yapabilirsin kızım sadece kendine inan .
Bu ses babamın sesiydi , etrafıma bakındığımda kimse yoktu , birden adamlar üzerime gelmeye başladılar , bende o sese ve kendime inanarak onlarla savaşmaya başladım , yarım dakika sonra hepsi yerdeydi , bunu nasıl yapmıştım?
Hemen yapmam gereken şey aklıma geldi , binanın kapısına doğru yürüyecektim ki karşıma garip giyinmiş 6 kişi çıktı hepsinin ağzı açık kalmıştı. Ama içlerinden en garip olanı yeşil dev olandı onu görünce irkildiğimi söylemeliyim açıkçası.
İçlerinden , elinde kalkan , yüzüde "A" yazılı maskesi olan bana;
- sen o kı ...
- vaaay çok iyiydin , Natasha' dan bile.
- benimle dalga geçme Tony.
- Natasha kim
- benim , merhaba ben Natasha ayrıca bana Black Windof derler.
- mehaba bende Emily Jexsn .
hepsi bana bir ağazdan ;
Ne!
- evet.
- sen Martin Jexsn'ı tanıyormusun?
- o beni...
- peki Alexsandra Jexsın'ı?
-seyy onla...
- ya bırakın nerden tanıyacak.
- onlar benim annem ve babam.
Yine hepsi bir koro gibi;
- ne!
İiim
- evet aynen öyle.
-sen dünki çar...
-Emly!
-anne.
Senin burda ne işin var?
- asıl senin ne işin var?
-şeyyy kızım ben .
- Emly senmisin?
- evet ama sen kimsin?
- ben Fury , senin baban dünyanın en iyi kahramanıydı , ve şimdi sende bu gördüğün yenilmezler ile sende dünyanın yenilmezi olmaya hazırmısın?
Annem arkadan evet de diyordu , ve yine bana bir fısıltı geldi .
-sen doğuştan hazırsın, ben senin yanındayım, dana güveniyorum hadi , evet de.
- Hazırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yenilmezler: yeni yenilmez.
Actionherşeyde ,heryerde aşk olmalımı ? bazen aşkta olduğu yeri şaşırır . bazen kariyer için, dünya için bazı şeylerden vazmı geçmeli bir kahraman? mesela aşktan. ama Emily vazgeçmemeliydi. herşey böyle bitemezdi. o herkezi yüz üstü brakamazdı. o kaderin...