- Я ще раз вам повторюю, це не моє прізвище!!!
Від крику дівчини усі відвідувачі кав'ярні обернулися до стійки. Власниця цього місця з останніх сил втримувалася, щоб не нагрубити цьому чоловікові ще більше.
- В усіх рудоволосих яких я знаю у Лондоні, прізвище Візлі. – чоловік не уступав і намагався довести дівчині своє.
- Але я ні.
- Добре, яке у вас прізвище? – чоловік з цікавістю поглянув на дівчину.
- Моє...
- Джек! – Дівчині не дав договорити знайомий чоловіка, який кликав його біля виходу з кав'ярні. – Ходімо ми запізнюємося!
Не промовивши ні слова чоловік просто пішов. Що це було?! Ааа. З самого ранку, прийшов сперечатися. Ненавиджу таких людей!
Спершись руками об стільницю дівчина поринула у свої думки, де продовжувала обзивати чоловіка всіма лайками які знала.
- Вибачте.
Від раптового голосу біля себе та дотику до плеча, дівчина підскочила на місця та схопившись за серце закричала.
- А?!
Піднявши голову догори вона зустрілася з блакитними очима, рудим волоссям та поглядом який з цікавістю спостерігав за нею.
- Вибачте, я не хотів вас налякати, але ви не реагували на мої слова. – промовив хлопець усміхнувшись.
- Це ви вибачте, я просто задумалась.
- Був важкий клієнт?
- Так. – зітхнула дівчина.
- О, я вас розумію. Нещодавно був у схожій ситуації. У магазин прийшла дівчинка з мамою. Вона вмовляла маму пів години, щоб та купила що вона хоче. Вона так голосно плакала. Я вже думав віддати їй безкоштовно, але мати погодилася. В мене досі вухо болить, добре що воно одне. – хлопець показав рукою у бік голови, де було відсутнє вухо і посміхнувся.
Від розповіді хлопця дівчина залилася дзвінким сміхом.
- Дякую вам, підняли мені настрій.
- Не дякуйте, я цим займаюся майже все життя. Хоча без майже.
Дівчина та хлопець разом засміялися.
- Що ви хочете? – Меделін з цікавістю розглядала хлопця перед нею. Він був одягнений у молочні спортивні штани та кофту з надписом G. Волосся було неукладене і трохи стирчало у різні боки, але йому це личить. У нього гарний смак. Що означає ця буква?
- Мені потрібна кава і щось до неї.
- Яку каву?
- Давайте одне лате і капучино.
- Вам з собою?
- Так.
Дівчина повернулася до кавової машинки та почала робити каву. Хлопець уважно спостерігав за нею. Чорні штани та фіолетова кофта грубої в'язки. Волосся було заколоте у пучок на голові й декілька волосин випали з зачіски. Вона цікава.
- Ось ваша кава.
Думки хлопця перервали два стаканчики, які опустилися перед ним.
- Який десерт хочете? Він буде безкоштовно. Ви справді покращили мій настрій. – дівчина посміхнулася хлопцю.
- Та не треба. Що можете порадити?
- Потрібно, якби не ви, весь день би без настрою ходила. Є торт, тільки спекли. Він шоколадно-горіховий: шоколадно-бісквітні коржі, змащені шоколадним кремом із цільними горіхами.
- Довірюся вашому смакові. Дайте два шматки.
- Гаразд. – дівчина потягнулася до торта та відрізати два шматки поклавши їх у контейнер.
- Лате, капучино та два шматки торта .... – промовила Меделін простягаючи замовлення хлопцеві.
- Дякую, але можливо все ж заплачу за десерт? – зніяковіло промовив хлопець.
- Ні, не потрібно. Краще приходьте ще. – дівчина посміхнулася хлопцеві.
- Обов'язково.
Забравши замовлення хлопець попрямував до дверей. Але потім він обернувся та крикнув.
- А як вас звати?
- Меделін. А вас? – дівчина посміхнулася.
- Мене Джордж.
- До зустрічі, Джордж.
- До зустрічі, Меделін. – промови хлопець і вийшов з магазину.
Здається я почервоніла, він такий гарний. Сподіваюся він ще прийде. З посмішкою на обличчі дівчина все ще дивилася через вікно на вулицю куди щойно вийшов хлопець.
Здається я ще не раз повернуся у цю кав'ярню. Чому ми раніше не помічали її з Фредом? Щасливий Джордж обернувся та поглянув на кав'ярню.
***
Як вам цей розділ? Розвивати сюжетну лінію Джроджі у окремих розділах, чи ні? Пигіть свої коментарі)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зілля любові
FantasyВипадковість чи доля? День Емілі був жахливим, а ще й це падіння... чи опинитися в обіймах гарного хлопця, не так вже й жахливо? Хто зна...