1. Bölüm: Doğruluk mu? Cesaret mi?

6 0 0
                                    

Merhaba kurguma hoş geldiniz.
Eğer kurgu hoşunuza giderse,oy ve yorum atın lütfen.

•Eleştiriye açığım saygı çerçevesinde yorumlarınızı bekliyorum.
----------------------------------------------------

Alper! Çık git başımdan,işim var görmüyor musun?  Diyerek sitem etti Elisa.
Hayır,görmüyorum "Elsa". Dedi Alper.
Bak,bana şöyle seslenme gerizekalı falan mısın?! Benim ismim E-L-İ-S-A. Diyerek bağırdı Elisa,ama boşaydı.
Pardon,duyamadım?Elsa mı dedin? Kız Elsa. Dedi ve ardından kocaman bir kahkaha patlattı Alper.
Bak,güzel kardeş belanı benden bulma!
Ne alaka şimdi Elsa?
Bak,saç baş dalarım sana ya git!
Hayır,beni incitme Elsa. Dedi Alper dalga geçerek.
Off! Gidiyorum ben ya bi rahat bırakmadın.
Ama Elsa gitme!
Bak hâla dalga geçiyor ya. Dedi Elisa, ve sınıftan ayrıldı.

                              🍄

Elisa Güçlü;
Ders boştu,en yakın arkadaşım Seren ile dedikodu yapıyorduk.Tahmin edin sizce kimin? Evet doğru tahmin! ALPER'İN. Doğru tahmin edemediyseniz üzülmeyin,olur öyle şeyler.
Aradan 10-15 dakika geçmişti gözlerimi Seren'den ayırdım ve Alper'in oturduğu sıraya baktım. Arkadaşlarıyla oyun oynuyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam,doğruluk ve cesaret oynuyorlardı. Umursamadım,ve Seren'e döndüm,ve dedikodu kaldığı yerden devam etti. Ama bizi susturan birşey oldu telefonuma bir mesaj geldi. Seren'e bir dakika mesaj geldi diyerek beklemesini söyledim. Ve ardından mesaja baktım, benimle arkadaş olmayan bir hesaptı,hoş zaten bu hesapta bir arkadaşım ekli değildi.Çünkü fake bir hesaptı.

Gelen mesaja baktım şöyle yazıyordu; Merhaba, tanışmak ister misin?
Neden bilmem ama bu mesajı görünce bir kahkaha patlattım. Seren kahka attığımı görünce sordu;Noldu,noldu? Alper bişey mi yazdı?
Hayır,kızım senin derdinde Alper olmuş,Bak. Dedim ve telefonu ona verdim.
Ardından tahmin ettiğim gibi o da bir kahkaha attı. Ve ardından dedi;. Kızım,yazsana şuna,işletiriz.
Bu fikri sevmiştim, neden bilmiyorum ama çok hoşuma gitmişti. Seren'e cevap verdim; peki işletelim madem.

Hemen,olur cevabını yazdım.
Ardından mesaj geldi

X: Adın nedir?

Bu soru gelince hemen Seren'e döndüm; Adım ne olsun? "Bence Elif olsun." Dedi Seren bende pek itiraz etmedim,peki dedim ve yazdım.

E:ismim Elif, senin ki nedir?

Alper Korkmaz;

İsminin Elif olduğunu öğrendiğim kız, ismimin ne olduğunu sormuştu. Tabii gerçek adımı vermiyecektim. Arkadaşım olan Burak'a sordum;ismim ne olsun? "Eren"
Olur mu ? dedi bende üstelemedim,ve evet dedim. Kıza yazdım.

E: İsmim Elif,senin ki nedir?

( Alper'in bakışaçısından olunca "A" olacak Elisa'nın bakışaçısından olunca da "E" olacak. Kafanız karışmasın.)

A: Eren,ismim Eren,

Elif'in yazmasını beklerken,gözüm Elisa'ya kaydı. Birisiyle yazışıyordu,ama pek umursamadım.
E: Ben,şuan okuldayım. Sana 7-8 arası yazsam olur mu?

Mesaj sesi gelmişti;yazdığı mesajı görünce yapacak bişey yoktu, peki deyip sohbeti sonlandıracaktım.
Lan,Burak kız okuldaymış.
"Gördüm kanka kör falan değilim,çok Şükür."
Neyse ben şuna cevap yazayım,bekle.

A: Peki, görüşürüz yazmayı unutma.
Dedim ve bana görüldü attı, görüldü atınca sinirlenirdim normalde,ama onu tanımadığım için sorun yoktu.

Elisa Güçlü;

Eren mesaj atınca pek yazma gereği duymadım. Sadece görüldü attım. Çünkü umurumda falan değildi.O sadece işleteceğim bir kurbandı. Bugün ki son dersimizdi biraz sonra zil çalıcaktı ve eve gidecektim. Eve aslında şuan bile gidebilirdim ama gitmek istemedim. Üşeniyordum,evet eve gitmeye üşeniyordum. Bu yüzden erken çıkmadım. Zaten boş derslerde müdür ya da müdür yardımcısı gelebiliyordu. Sıkıntı olabilirdi.
Seren konuştu;
Kanka,el kızartmaca oynayalım mı? Zaten 5 dakika falan kaldı.
El kızartmacaya bayılırdım. En sevdiğim oyunlardan biri olabilirdi. Ve hemen evet dedim. Ardından oyun başladı,el kızarmacada asla kimseye acımıyordum,oyunu üslubuyla oynamak gerekir, değil mi?
Aradan 2 dakika geçmişti ve ikimizinde elleri kızarmıştı, özellikle benim, ten rengim çok açıktı ve hemen kızarıyordu. Ve beklenen olay yaşandı. ZİL ÇALMIŞTI! EVET! ZİL ÇALMIŞTI.
                             🕸️🎀

Evin önündeydim,anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım. İçeri girer girmez köpeğim ve kedim kucağıma atlamıştı. Evet bir kedim bir köpeğim vardı,ve çokta iyi anlaşıyorlar. Ben "kedi ve köpek anlaşamaz." Cümlesini ön yargılı ve yanlış buluyordum. Bence doğru değildi. Onların mamalarını verdim ve odama gidip yatağıma atladım. Sonra birden telefonuma mesaj gelmişti;
E: Hey,Elif selam nasılsın?

----------------------------------------------------
629 kelime.
Tarih: 2022 15 Aralık Perşembe
Saat:22.41
----------------------------------------------------
Bölüm biraz kısa oldu,farkındayım. Merak etmeyin daha uzun bölümler gelecek.
Elimden geldiği kadar aktif olucağım.

Umarım kurgumu sevmişsinizdir.
•OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~𝓑𝓲𝓻 M𝓮𝓼𝓪𝓳 ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin