Era noapte,ploua..erai singura pe strada si nu stiai incotro s-o iei..Picaturile de ploaie precum diamantele cadeau usor pe parul tau auriu..
Cineva se aproprie spre tine...era un baiat cu ochii patrunzatori precum oceanul care te priveau cu multa duiosie,era Luke..
-Hey!Esti ok?
-Heii, mdaa, daaa sunt foarte ok *sarcasm*
-Ok,ok nu-i nevoie sa te enervezi..in seara asta ramai la mine
-Ceeee?Nici vorba!
Luke te ia pe sus si te duce pana la apartamentul lui.
-Nu-ti face griji, aici esti in regula.Nu vreau sa fii in pericol.Nu ai idee cat de mult pot tine la tine..Stiu ca suntem doar prieteni, doar ca...mhh, nu stiu cum sa zic...stii sunt cam timid, ma tem de raspunsul tau.
-Spune, te ascult.
-Esti speciala..Ma pierd in ochii tai verzi ca smaraldul..Ai un suflet mare, esti un inger pentru mine..Nu ai idee cat de mult te iubesc..da, te iubesc..si stiu ca probabil nu e reciproc...
Tu nu mai zici nimic, ci doar te uiti in ochii lui..
-Nu e reciproc?Asa-i?
-Tu ce crezi? Incepi sa-i zambesti si va sarutati. Da, si eu te iubesc.
-Nu credeam ca este reciproc..Ma bucur ca imi dai sansa sa iti arat dragostea mea infinita pentru tine, sa te fac sa zambesti si atunci cand pe obrajii tai cad lacrimi precum diamantele..Esti raza de soare ce imi incalzeste inima.
-Ma faci sa plang de fericire, Luke..Te iubesc..te iubesc enorm si simt ca nu pot trai fara tine..Esti special,cel mai special..Nimeni nu te poate inlocui..promite-mi ca nu o sa ma parasesti niciodata.
-Iti promit, iubita mea.