👀

377 9 1
                                    

Hejo 😶‍🌫️

Bardzo dawno mnie tu nie było...patrząc na publikacje. Ostatnio pojawił się tylko oneshot trzeciego grudnia, bo miałam wtedy urodziny i zgodnie z moją małą tradycją, musi być wtedy jakiś durny oneshot odnośnie urodzin.

Poza tym panuje cisza od...chyba kilku tygodni, jak nie już miesięcy.
Przeważnie po prostu nie mam czasu na pisanie, albo nie mam weny, a bardzo nie lubię tworzyć czegoś na siłę, bo to ciulowe.

Szczerze mówiąc teraz lepiej mi wychodzi poprawianie i pisanie scenek do pierwszej i drugiej części GB, niż tworzenie rozdziałów do Bezdusznego.
(jakby co, to nie tak, że wszystko rzuciłam w diabły. po prostu nie publikuję nic nowego, bo poprawiam stare :c)

Bezduszny przez to sporo traci i cóż, chyba go zawieszę na jakiś czas, póki nie odzyskam na niego weny.

Przy okazji stworzyłam nową przestrzeń na książkę, która też na pewno kiedyś się stworzy i zakończy. (zawsze muszę skończyć. łzy będą mi lecieć z oczu, ale muszę wszystko skończyć. Bo jak będę chciała kiedyś wydać? Halo, musi być wszystko ogarnięte, przynajmniej w mojej głowie!XD)
Ta książka będzie o Trencie. :O
Tak, wiem, nie lubimy go...(wcale nie, ja go kocham) (kocham tam wszystkich, duh, nie będę obiektywna w tej kwestii)

Napisałam jeden rozdział pod wpływem nagłego pomysłu, który bardzo mi się podoba i modlę się, by później go nie spaprać.
Ta historia nie będzie się łączyła z Bezdusznym (bo on nawet napisany nie jest na dobrą sprawę, więc co tam ma się łączyć xD), więc bez przeszkód można czytać.

Jeśli oczywiście jeszcze tu jesteś, nie znudziłaś się i nie jesteś zirytowana brakiem płynności na profilu c:
wciąż lubisz Gloom Boys i jesteś Collinsiarą jak ja, to zapraszam do czytania

Buzi 🎄

NIEWINNY [CZ.6] zawieszonaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz