6:00
Egy újabb szörnyű nap kezdődik, bármennyire is szeretnék egész nap az ágyban maradni és lustálkodni nem lehet. De nézzük a jó oldalát, kedd van. Azaz már csak 3 napot kel ki bírnom és utána vár rám egy gyönyörű 2 napos hétvége.
Egy kis szenvedés után sikerült ki másznom az ágyból és készülődni, ami legalább 20 perc biztos.Ma egy egyszerű szettet választottam amiben még kényelmesen is fogom érezni magam. Egy hipper gyors fogg mosás és arc tisztítás után fel vittem egy kis szempilla spirált és az egyik kedvenc száj fémyemből egy kicsit.
-Jó reggelt család. - Mondtam anyuéknak amint le értem. - Jó reggelt szépségem. - Köszöntött anyum.
-¡Buenos días, bastardo!(jó reggelt te csufság!) - Szólt a bátyám magához hívően. - ohh fogd be. - Mondtam miközben a hűtőben kutakodtam. Végül is egy oreos müzlit reggeliztem. - Amúgy drágám csak szólni szerettem volna hogy én ma előbb jövök haza hogy tudjak készíteni valami ételt Migueléknek amire ide érnek. - Mondta anyum amire félre nyeltem a kajám. El is felejtettem. - Ohhh, pedig pont el felejtettem hogy jönnek. - Mondtam egy sóhaj kíséretével. - Na ne legyél már ilyen, Alondra is itt lesz őt meg imádod. Miguel anyja is itt lesz akit szintén imádsz, plusz a bátyja is jön akivel nagyon jól ki jöttök és olyanok vagytok mintha testvérek lennétek! - Mondta anya egy lágy mosoly kíséretében. - Tudom anyu, csak Miguel el van bajom. Hogy ő is itt lesz, Alondrának meg nagyon örülök hogy jön mivel már 1 éve nem láttam. De Miguel, őt nem is szeretném látni. - Mondtam a végét suttogva. - Está bien, pereza, reúnanse porque mamá y usted también van a llegar tarde(Na jól van te lustaság inkább szedd össze magad mert anya és te is el fogtok késni) -Mondta bátyám amire csak szemet forgatva álltam fel majd tettem a mosó gépbe az üres tálam. Anya már a kocsiban várt amíg én gyors magamra erőszakoltam a cipőmet. - Vale, Róbert, me voy. ¡Hola! (Na jól van Róbert, én megyek. Szia!)
-Hola! (Szia!)§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
-Na és akkor ha.. - Magyarázott valami baromságot a tanár amiből semmit nem értettem. Nem értem hogy miért utolsó órákba kell be tenni a legnehezebb órákat. Kémia, nem tudom hogy kinek nehéz vagy kinek nem de én semmit nem értek belőle.
-Viktória, el mondanád a Cre a megoldást? - Kérdezte Miss Wilson, hogy én mennyire utálom ezt az öreg picsát. - Omm, a? - Mondtam mire csak le mondóan sóhajtott és nem legesen meg rázta a fejét. - D, a helyes meg oldás-Mondta majd hála az égnek ki csengettek. Még valamit motyogott, szerintem a házit de senki nem figyelt rá így idegesen csapta az asztalra a füzetet majd ki suhant mintha itt sem lett volna. - Hisztis egy picsa az biztos-Mondta Lisa amire csak egyet értően bólintottam-Ma nincs kedvetek el jönni meg nézni a Texasi lánc fűrészest a moziban? -Csatlakozót hozzánk Jackson- Én jövök-Mondta Lisa, majd mind a ketten kis kutya szemekkel néztek rám. - Most az egyszer bárminél jobban el jönnek de nem tehetem, Miguel és a családja jönnek látogatóba. - Mondtam mire Lisa ki kerekedett szemekkel Jackson meg tátott szájjal nézet rám. - Ne nézzetek rám így, nem én akartam hogy jöjjenek. - Mondtam védekezően fel téve a kezem. - Tudjuk de akkor is wao-Mondta Jackson amikor ki léptünk a suliból. Jacksontol és Lisatol el köszöntem majd el indultam a parkoló felé, na várjunk. Ha jól emlékszem ma anyum előbb ment haza hogy a Cazarez mora családnak csináljon valami kaját. Meg fordulva kezdtem el Lisaék után szaladni hogy utol érjem őket. - ¡Esperen gigantes rápidos!(Várjatok ti gyors óriások!) - Ordítottam utánuk amire meg álltak és kérdően néztek rám. - Anyum ma előbb ment haza szóval úgy tűnik veletek tartok. - Mondtam el egy szuszra-Bien hecho pitufo, entonces vámonos. (Jól van törpilla, akkor menjünk.) - Mondat Jackson.§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
-Na jól van én itt be fordulok, jó szórakozás a filmhez és Jackson! Kísérd haza Lisat és vigyázz rá, meg persze magadra is. - Mondtam majd meg öleltem őket-Úgy lesz. - Mondta egy halvány mosollyal. - ¡Hola, gigantes! (Sziasztok óriások!)
-Hola enano. (Szia törpe) - Köszöntünk el egymástól. Már az utcánkban sétáltam mikor meg láttam a házunk előtt egy fekete BMW M340i-t, úgy tűnik meg jöttek. Lassan sétáltam a házunkba mivel semmi kedvem nem volt látni őt. Mikor be értem a házba egyből meg hallottam Alondra nevetését és a többiekét,a konyhába sétálva dőltem neki a falnak és úgy néztem a kislányt miközben nevetését hallgattam. Mennyit változót, de viszont még gyönyörűbb lett amilyen volt 1 éve.
-Viki! - Kiáltott fel Alondra amire egy másodpercbe sem telt és a lány már a kezeim között volt. - Szia pici - Öleltem szorosan magamhoz a lányt, miután Alondraval el váltunk egymástól oda sétáltam az anyukájához és őt is meg ölelte. Majd Anthonyit is a bátyját,végül Miguel előtt álltam aki csak egy halvány mosolyal húzott magához a derekamnál fogva.
Hirtelen nem tudtam hogy mit csináljak de végül vissza öleltem őt.Hali, sajnálom hogy csak most tudtam hozni a 2.részt csak történ egy kis baleset amit fel kellet dolgoznom. Remélem tetszik és előre is Boldog karácsonyt! ❤️🤍
😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
I'M DEAD!!!!