Ranın bakış açısı
İşlerimi aceleyle bitirmeye çalışıyordum moon u fazla bekletmek istemiyorum ona aldığım güzel kolyeyi beğeneceğini umut ediyordum.Son 2 ay da moon u az çok tanımıştım bir eşyanın aşımı pahalı olup olmaması onun pek umrunda değildi estetik ve zarifliği önemliydi onun için .
İnsanların düşüncelerini pek takmaz gibi görünsede içinde çok önemsiyor cidden çok güzel yemek yapabiliyor
Pazar günleri kahvaltısı o hazırlar ama gene bizle yemez kendi basina olmayı tercih ediyor ve sanırım yemek yemek yerken izlemekten hiç hoşlanmıyor .(benimde tikim var aq yemek yerken insanlara bakmayın ben donup kalıyorum l).
Poh poh lanmaktan hoşlanmıyor kusurlarını dikkat ediyor .
Sağ şeklindeki yük parmağında dikiş izi vardı eskiden hala ufak bir şekilde kendini belli ediyor.
Sırtındaki yaraların çoğu gitmiş ama hala izleri var .
O çok güçü bir kadın kimseye ihtiyacı yok tüm dünyayı karşısına alabilir diğer kızlar gibi tırnağı kırıldığı için ağlamaz buna sebep olanı doğduna pişman eder ayrıca bu hırsı beni benden alıyor .
Kendine bakımında iyi düzenli cilt bakimi yapıyor . Tanrım bu kız hakkında bu bilgiyi öğrenmek için o hizmetlilere neler ödedim acaba kim bilir .
Tarçın a ve çoğu baharat aşırı olursa alerjisi var o yüzden daha sadece tıp yiyordu ama noodleye bağımlı gibi bide soğuk kahveyi ihmal etmiyor salak kız kış günü hasta olacak başıma olsun ben bakardım izin verse.
Ah nerden nereye Ran haitani her kızın hayali iken şimdi keşke hasta olsada ona dokunmak için bahanen olsun diyordun ,senin için hayattaki en önemli şey işin ken o kızı 2 dkka göre bilmek için işini aceleden alıyorsun.
Son kez herşeyi kontrol edip moonun söyledi kata çıkıyordum burası moon u ilk kez getirdiğimiz rezidants ti gözümde hala o kızgın kadın vardı hırçın küçüğün benim .
995 ayar basit bir gümüş kolye çok ucuz bir sey ama moon kişi çok seviyordu sürekli keşke kar yağsa diyordu bu hediye yi çok sever umarım .
.katta adımımı attığım an karşımda tonla ceset ve onlara yukarıdan bakan ellinde katanaya benzer bir sey tutan moon u beklemiyordum .
Kafasını cesetlerden kaldırıp bana baktı gözleri kırmızının en koyu tonunu almış bana hiçliğe bakar gibi bakıyordu.
-oy moon burda neler oldu sen sen iyimisin ?
Cestleri umursamadan onun yanına vardım üstü her zamanki gibi kaz olmuştu ama sanırım yaralanmamisti .
-ran ah bacağım.
-bacağın bacağından mi yaralandın?
- e evet
-Tamam seni alıp burdan götüreceğim ama izninle sana dokunmak gerek önce sonra bi taraflarını kırma.Moon bakış açısı.
Kafamı sallayıp onay vermemle beni gelin pozisyonuna alıp asansöre geri koşmaya başladım hemen kendi odasının olduğu kata gelip ofisin üzerinden i herséyi yeri atarak beni masaya yatırdı.-şike emi revirin kapalı olduğu günü
Ran kendince dövmeye devam ederken bende elimde kalan mini katanam ile bacağından yaranın üstünden tekrardan kesip attipzehirli mermiyi çıkarmısştim .
-merak atma mermi çıktı eski halime birazdan dönerim.
Ben ne desemde ran durmuyordu en sonunda aradığı bandajları bulmuştu hemen yanıma gelip bacağını sarmaya basladi kurşunu çıkardıktan sonra saten açım azalmıştı ama şimdi ran ın dokunuşlar uyuşutuyor gibiydi dizimi.
Ellim az önce ran etrafta koşarken cebinden düşürdü kutuya gitti ran dizimle uğraşırken bende kutuyu açtım içinden kar tanesi şeklinde yarısı geçişli çok güzel bir kolye çıkmıştı.
Koleyenin arkasında bugünün tarihi vardı ama neden bugünün tarihi vardı?
-beğendiysen sana artık kolyeni takabilirmiyim güzelim.
Kolyeyi banami almış her ne kadar rana kızgın olsamda sanırım rana hayir diyemezdim kahretsin .
- Olur
Ran elimdeki kolyeyi alıp direk taktı ama takarken arkama geçmemişti direk karşıdan gelip aĺınlarımız ın birbirine değecek kadar yakın olmasını sağlamıştı.
-teşekkürler moon.
Ha bu bana ne için teşekkür ediyordu ki şimdi
-bana ikinci bir şansa layık gördüğün için güzelim.Tamam ben bir kaltaktım asıl amacım onla dalga geçmekti ama o bana hediyeler alıp bana yardım etmişti ona karşı dürüst olmalıydım o yüzden .
-ran beni seni kandırdım senle oyun oynamak için öyle yaptım gerçi emma bana hep kızardı insanların kalbiyle oynamamam için o yüzden açık ve net seni affet memistim ama bu hediye beni az buçuk tanımaya başladığının işareti o yüzden sana ben bir şey vermek istiyor eğer kabul edersen.
- ne o şey moon eğer beni kabul ettiğin naşani ise kabul edeçegim bende .
Ran cümlesi bitirince sağ elimdeki mini katanayi bir kenara koyup ranin yanağına koydum diğer elimi de ensesinden tutup kendime çektiğim tam dudaklarımı birleşmek üzereydi .
Odaya dolan anı sesle ilimizde hemen toparlanıp sese döndük
Ah sanzuuuuu seni lanet.
-lan amina koyum hanginiz yukardaki 58 insan parçaladı lan moon bu senin işin manyaklar bide gelmiş burda sikişiyorsunuz çabuk yukarı gelip rapor ver patron bekliyor .
-TAMAM BE NE BAGRIYON 2 DAKIKA BEKLE ananımi siktim dur geliyorum
Hız la arkamı dönüp tam ran k öpcekken sanzu kolundan tutum beni sürüklemeye başladı
-Birak lan orusbu çocuğu seni .
-sizin çiflesmenizden önemli meselerimoz var .
-lanet olsunnn
Heheh yaşasın şerefsizim nah size öpüşme jfkdkxjsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten Ran Haitani: İzler Rindou Haitani :Tilki
Novela JuvenilArkadaşlar kitabi 2 ye bölüdum farklı hikayelerle o yüzden şaşırmayın