A buszhoz sétálva,elf a kezembe,füles a fülembe,épp beléptem a spotymba amikor megjött a busz,felmutatva bérletem indultam meg hátra majd hanyagul levágtam magam mellé a táskám amibe még hál'istennek nem volt semmi.
Hogy ki is vagyok?
bocsánat ez kimaradt.
Szofi,simán Szofi,utálom a vezetéknevem,többekközött apám miatt,de nem is illik hozzám,úgyis meglátjátok.
15 éves vagyok,évvesztes
most kezdem a 9-et nagyon"vártam már"..Alapvetõen nem vagyok sportos,mert egy lusta dög vagyok,otthon szoktam eddzeni heti 2-3x.De a tesiórákat köszi nem.Nem fogok a fiúk elõtt guggolni, pass.A kedvenc színem a fekete,álltalában egy paraszt bunkó vagyok,de amikor már jobban ismerem az adott személyt ez válltozik.Alapból nem vagyok egy társas lény,szeretem a szócsatákat,amit meg is értek hisz mindet megnyerem.
Kevés olyan ember van aki megfogna és maga mellett tud tartani.Ne értsétek férre nem vagyok antiszocc,csak nincs kedvem hozzájuk.
Tavaly volt egy barátom aki nyár elején szakított velem valami picsa miatt,mostmár nem hat meg annyira,de ha úgy beszélünk róla konkrétan még felkavar.A matek a leggyengébb dolog az életemben amit valaha tudnék csinálni a fizikával együtt.A többit csak simán utálom.
Azóta elfezek amióta ez a szakítás megvolt.
Hát nem éri meg,de mostmár nagyon rászoktam.
Anyummal lakok apum ott hagyott amikor 6 éves voltam,tavaly "haza"jött,hogy jól letoljon õ nem fizet egy olyan gyerekért akit õ nem is akart és takarodjak az életébõl,haszontalan dög vagyok,és ehhez hasonlók..Jah ez azért fájt,két tornádó egymás után.
Lényegtelen.Mostmár.Lassan leszálltam a buszról,majd besétáltam az épületbe.
3 emelet magas,nekem a másodikon van a termem.
Rögtön ballra a második terem,egész pofás kis épület,kibírhatónak tūnik.Egyenlõre.
Belépve a terembe megcsapott a zsivaj,amit olyan rég nem hallottam.De újra eljött ez is.
Szét nézve a társaságon több a fiú akik már csapatokba verõdve dumálnak,a lányokbõl ott a tipikus 3-as trió akik szét sminkelik magukat és kibeszélik egymást,elég undik.Volt egy egész szimpi csaj egyedül ült a középsõ padsorba leghátul,hosszú fekete haja volt,csak elterült a padon,a fejét lehajtva.Gondoltam oda megyek hozzá,még õ volt a legnormálisabb.Elindultam felé,elmentem a két padsor között,ahogy mentem a fiúk elõtt az egyik kitette a lábát elém,olyan egyértelmū volt,hogy már szinte számítottam rá,megállva elõttük le néztem a fiú lábára majd megszólaltam.Khmm,bocs elveszed vagy rá taposhatok?-kérdezem majd felnézek a cipõhöz tartozó alakra.
Ohh,bocsánat fel se tūnt-röhögi el magát, majd tovább röhögtek a haverjaival.
De még mindig nem vette el.Oké-ezt megunva nemes egyszerūséggel tapostam rá majd mentem tovább.
Hé,drága volt,-szól utána a fekete hajú fiú.
En szóltam-vonom meg a vállam.
Látom nem vagy képbe ki vagyok szivi.-vigyorog rám.
De pontosan tudom-mondom unottan.
Ennek örülök-nem tudta befejezni.
Egy egoista beképzelt,aki azt hiszi minden csajt megkaphat egy vigyorral,igen tudom ki vagy.-vigyorgok rá.-𝑠𝑎𝑘𝑘.
Ohohoo-rossz válasz-mondja majd röhög tovább.
Engem ez nem igazán érdekelt tovább,úgyhogy mentem volna tovább,ha nem húzna vissza az a balfasz.
Szivi az egy darab cipõm drágább mint az egész szetted.-vigyorog és lenéz a lábára.
De ahogy látom ezt te nem tudod,nembaj most az egyszer elnézem.
De jó nekem azta-forgatom szemeimet.Mehetnék?-kérdezem,kezemre nézve.
Majd elengedett én pedig folytattam úti célomat.
Hallod csajszi nagy voltál-mondja a fekete hajú lány,aki végig nézte az egészet.
Amúgy Jayla.-mondja majd rámmosolyog.
Szofi-majd levágódok mellé.Am ne foglallkozz vele,igazi beképzelt.
Ja hát ez rögtön feltūnt.
Ezután egy csomót beszéltem vele majd megkérdeztem.
Amúgy ki az a csávó?
Ohh õ Dominik, nagyon híres,az egész suli ismeri,inkább a kinézete miatt.Instán vagy 25k követõje van.
Azta-csodálkozok el ,azért 25k elég sok.
Jah,a sok fangirlje.
Fangirl ide vagy oda egy idióta.De ezt persze nem mondanám meg neki,nehogy mégjobban szárnyáljon az egója.
Lassan becsöngettek,megkaptuk az órarendünket,majd egy gyors névsor olvasás.
Mi hátul Jaylával beszélgetünk amikor meghallom a nevem.Mercell Szofi?
Csak Szofi-mondom a tanárnak.
örülök,hogy itt van-mondja unottan.
Madrak Dominik?
Van-válaszolja a hintázó székébõl ami átlósan elõttünk van ballra.
Majd hátra nézett rám.
De csak simán Dominik.-az egész osztály elröhögte magát.-szemforgatva néztem elõre.Ha befejeztétek folytatnám-kopogott a nagyhangú ofõnk az asztalom.
Szépen lassan haladtunk.
Két hiányzónk van akkor nekik valaki küldje el az óra rendet,holnap a keddi napra pakoljatok.Szuper nyöszörgök mikor átnézem a keddi órarendet-nézek Jaylára.
Miaz-kérdõn néz rám.
Ritka fos vagyok fizikából és matekból,és mind a kettõ van holnap-vágok rá ilyen undorodó fejet.
Asszem Dominik 5-ös mind kettõ tantárgyból-vigyorog rám Jayla,
úgyis olyan jóba vagytok.-röhögi el magát.
Elejtettem rajta egy rövid mosolyt majd Dominikra néztem aki úgyszint a haverjaival dumált és éppen mentek ki a terembõl,most megnéztem azt a "drága" cipõjét.Hát megértem Jordan Mid 4 white,kurva jól néz ki,tudom,hogy mennek a Jordeneknél az árak,de a fasznak teszi ki a lábát.
Nekem af1-em van,nekem az is drága volt,de az zsebpénzbõl ment.Elsõ óra matek utána egy irodalom,tesi és fizika,angol.
Ez a kedd.
Angolból jó vagyok,irodalom nem izgaz a többi az szar.Tesire úgyis van kifogásom,éppen miért ne tesizzek.Eltelt ez a nap is.
Jaylával indultunk ki az ajtón mikor a fiúk szószerint beestek rajta egymás után,volt valami szõke asszem Csani?Nem biztos (lol).
Na az a gyökér felborított,még bocsánatot se kért ment tovább,szerintem fel se tūnt neki.Na mivan találtál egy 20-ast a földön Szofi?-löki oda Dominik.
Még szerencse,hogy ebbõl nem tudok neked újj cipõt venni-vetek rá egy gúnyos mosolyt majd kilépek a terembõl Jayla szorosan mögöttem röhög.
Ilyen vicces?-nézek rá.
Neharagudj de nagyon-fulldoklik már.
Nagy nehezen abba hagyta a nevetést egy drabaig együtt sétáltunk haza,majd egy utcával késõbb õ lefordult én pedig mentem még tovább egyett.
Haza érve anyum nem volt otthon,hagyott cetlit miszeribt holnap délután jön,és hogy tanuljak.Oké anya,nem tudom mire számítasz de semmi sokra.
_______________naaa itt egy kis rész hirtelen jött az ötlet,de remélem a legjobbat hozom majd ki belõle.<3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sakk-matt.
FanficSakk matt. és már nyersz is. ‼️Sok helyen sajnos elírtam sok szót,de rajta vagyok az átíráson,tudom mennyire zavaró bocsánat érte😭‼️ ---- Khmm,bocs elveszed vagy rá taposhatok?-kérdezem majd felnézek a cipõhöz tartozó alakra. Ohh,bocsánat fel se t...