bölüm 21 hakim olamamak

1.7K 99 5
                                    

Loki gülümsüyor ve cevabımı heyacanla bekliyordu, ne kadar ona soğuk yapmaya çalışsam nafileydi. Adamı görür görmez vücudumu kıvılcım esir alıyordu.
Gözlerimi kırpıştırdım ve iç çekerek tamam dercesine başımla onayladım.

Loki cevabımı anlamış gibi daha çok sırıttı, bir kaç adım atarak eli belimi kavradı ve bir hızla kendine çekti refleksle elim omuzlarını tutmuştu. Yanaklarımın ısındığını hissettim dudaklarımı araladım "ne yapıyorsun?" Dedim şaşkınlıkla.
Loki yeşil gözleriyle gözlerimi kavradı. O an gerildim ve gözlerimi başka yere odakladım "biri gelebilir." Dedim kısık sesle

Loki yine ukala ukala gülüyordu
"Sıkı tutun gidiyoruz." Dedi
Daha konuşmama izin tanımadan. Bir an da oradan yok olmuştu ilk gidişle çok hızlanmıştı Loki bir anda kendimi yerde bulacağım dan korktuğum için, Lokiyi kavradım. Ellerimi boynuna doladım göğsüne kafamı yerleştikten sonra ister istemez kokusunu içime çektim.

"Bu kokuyu özlemiş miydim?"

Bir anda hız kesildi. Kendimi yerde buldum bir kaç saniye öylece loki'ye tutulmuştum. "Geldik" dedi alaycı tavırla. O an gerçekten geldiğimizi anlayınca geri çekildim.

"Korktun mu?" Dedi merakla.
Başımı olumsuzca salladım önüme gelen saçları geriye atarak güldüm. "Ben ve korkmak?" Gülümsememi daha çok büyüterek cümlemi tamamladım. "Kardeşinle de,aynı uçuşu yaptık o yüzden deneyimliyim." Dedim Loki'nin alaycı suratı bir anda soldu. "Aman ne güzel." Dedi soğuk bir sesle

Nereye geldiğimizi anlamaya çalışarak etrafa baktım.

Bizi yemyeşil bir ormana getirmişti. Tüm yollar çimenlere kaplanmış önümüzde tertemiz ışıl ışıl bir göl karşıladı hayranlıkla etrafı durmadan izledim. Parlak gölün içindeki balıklar. Yeşil ağaçların üzeride kuşlar. Bazı bitkilerde meyveler vardı bir tanesinde bile bozulmuş bir meyve göremezdiniz adeta kendini yeniliyordu orman.

Loki yüzümdeki hayranlığı görünce gülümsedi. "Ormanları seviyorsun." Dedi

Yüzümde tebessüm belirdi "hemde çok!" Dedim sevinçle.

Loki bir anda çimenlere oturunca yüzümdeki sevinç şaşkınlığa büründü. Loki gülerek "ilk defa mı çimenlere oturan bir adam görüyorsun?" Dedi

Alay ederek söyleyince gözlerimi devirdim. "Hayır ama oturan kişi tanrıysa o başka." Dedim yanına oturarak çimenler kalçama değince batmak yerine bir yastık hissini vermişti.

"Burasıda mi büyülü?" Dedim merakıma yenik düşerek.

Loki Gölden gözlerini alamayarak konuştu. "evet." Dedi

"Ama burası." Dedim tekrar etrafa bakarak "asgard'da yakın değil."

Loki başını bana çevirdi yine o gözleri görünce ellerim den başlayarak tüm vücuduma bir elektrik saçıldı.

"Çünkü burayı ben yarattım." Dedi ciddi bir tonla
Ağzım neredeyse açık kalacaktı ki son anda engel oldum.
"Bu çok güzel." Dedim gülümseyerek "ama neden?" Ekledim
"Sadece ikimizin olan bir yer istedim. Senle ben" dedi
Yanaklarım iyice kızardı ellerimle yanaklarıma dokunsam o sıcaklığı hissedicektim. Bu adam beni öldürmeye mi çalışıyor!

Loki biz." Dedim başımı eğerek. Daha cümlemi tamamlamaya izin vermeden beni susturdu.
"Bugün olmaz Angelina" dedi ismini kısık bir sesle söylemişti.
"Şimdi değil"

"Ama şimdi bitirmezsem hiç bitiremem." Dedim ona bakarak.
Lokiyle aramızdaki mesafe neredeyse bir kaç santimdi. Loki de daha yaklaşarak bu santimi yok etmişti

Birbirine değen omuzlar saçlar. Eller, Beni daha çok tahrik ediyordu

Başımı göle doğru çevirdim ve derin bir nefes alarak oksijeni içime çektim.

Loki'nin beni izlediğini fark edince gerilsem de çok oralı olmadım.

"Çok güzelsin" dedi olağanüstü birşey görmüş gibi
Başıma ona çevirince, gözleri dudaklarıma ilişti

Tuhaf olan şeyse bende kendime engel olamadım.

Gözlerim onun dudaklarına indi ve hafif yakınlaşmalar Loki adım adım yakınlaşıyor ve ben de buna engel olamıyordum.

artık işin geri dönüşü yoktu buraya sadece planları konuşmak için, gelen ben şimdi bu adama teslim olmuştum

Dudaklarımız birbirine değdi bir dokunuşla vücudum daha çoğunu istedi. Loki tazikce dudaklarımı öpüyordu elini yanağıma götürdü. Sıcacık eli yanağıma değince tüm benliğim çayır çayır yandı.

Nazik öpücükler hızlandı. Sanki bu iki beden yıllarca birbirini beklemiş gibi alevlendi. Ve daha fazlası için yalvardılar birbirine. tanrı isteği, reddetmedi ve istediğini, ona verdi, hafif boğuk iniltiler dudaklardan kaçtı artık sen buna hakim olamıyordun tamamen kendini bu kurnazlık tanrısına vermiştin. Adam yüzündeki saç tellerini çekiyor ve özlemle yüzüne bakıyordu tüm hatları hafızasında kazıyordu.
Sense ona bakıyor dudaklarında onun adını sesleniyordun.
Loki dudaklarını öpüyor ve boynuna kadar ilerliyordu. Öpücükler artık vücudumun her yerindeydi.

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin