(24.1) "You and I."

245 17 12
                                    




Rey's P.O.V

Mes gerokai pamiegojome sekantį rytą, kadangi paskutinę minutę nusprendėme likti LA dar vieną dieną ir aplankyti ką nors. Jaučiuosi šiek tiek atsilikusi, nes visi jau buvo čia anksčiau, išskyrus mane.

„Ar turėčiau apsirengti gražiai ar užteks tiesiog šortų su maike?" Paklausiau Niall besikuisdama savo mažame lagamine. Nelabai turėjau iš ko rinktis, kadangi galvojau, jog šiandien vyksime atgal į Niujorką.

„Jėzau, jo." Jis atsakė šypsodamasis, bet pavartė akis. „Mes aplankysime LA, o ne vyksime pamatyti karalienės."

„Bet jeigu mes susitiksime kažką populiaraus? Pavyzdžiui Kardashians?" Paklausiau išsitraukdama vienintelius šortus, kuriuos pasiėmiau. Jie buvo juodi medvilniniai iš Hollister. Užsidėjau juodą crop stiliaus maikutę su užrašu GEEK ir užsidėjau vienintelius batus, kuriuos pasiėmiau, juodus Vans.

Iš viešbučio turėtume išsiregistruoti rytoj aštuntą, nes mes pasikeitėm bilietus į pirmadienio 12 dienos.

„Ar galėsime nueiti į restoraną šalia suvenyrų parduotuvės? Ten kur žiauriai geros picos." Katherine paklausė Niall, kai mes išlipome iš taksi Holivudo bulvare.

Jis patrūkčiojo pečiais, apkabino mane per pečius ir prisitraukė arčiau.

„Kur varom?" Niall paklausė įsikišdamas rankas į džinsų kišenes.

Nusprendėme praeiti Walk of Fame prieš aplankydami Holivudo ženklą.

Kai sėdėjome restorano terasoje po valandos, Niall gavo skambutį iš Luke mamos.

„Labas." Atsiliepė skeptiškai. „Jo. Um. Jo."

Niall pažiūrėjo į Liam trumpam ir tada į Zayn išsišiepdamas.

„Žinoma. Kada? Gerai. Pasakysiu jiems. Ačiū. Iki."

„Kas skambino?"

„Liz Hemmings."

„Ir?" Jake paklausė surimtėjęs.

„Ji tik norėjo priminti, kad mūsų turas prasideda kitą mėnesį Dubline ir ji atsiųs bilietus rytoj."

„Negaliu patikėti, kad tai iš tikro vyksta." Zayn pasakė atsiremdamas į atlošą ir šypsodamasis.

„Tai bus Croke parkas, jo?" Paklausiau Niall ir jis linktelėjo.

„Iš parduotas jau antrą kartą."

„Ar aš galiu atvykt?" Paklausiau, nenorėdama skambėti desperatiškai, bet aš net nežinojau, ką norėčiau veikti šią vasarą. Ir likti su tėvais Londone visą vasarą NĖRA pasirinkimas. Neturiu nuotaikos kęsti savo mamą tris mėnesius.

„Žinoma, mažute. Mes turime dvi laisvas vietas autobuse."  Niall pasakė ir uždėjo ranką ant mano kedės atlošo.

„Tikrai?"

Jis linktelėjo ir nusišypsojo.

„Manei, kad leisiu tau praleisti vasarą nieko neveikiant?" Jis paklausė, kai visi jau kalbėjo kitomis temomis ir nekreipė dėmesio į mus.

Patrūkčiojau pečiais. „Gal tu norėjai būti tik su draugais."

Niall prunkštelėjo. „Kitty vyks ir Max manau."

„Kaip dėl mano vaikino?" Jake įsiterpė patraukdamas savo dėmesį nuo picos.

Kai grįžome į viešbučio kambarį aš net nespėjau nusiauti, kai Niall prispaudė mane prie durų ir atsiklaupė, jo lūpos buvo raudonos ir nukandžiotos iš nekantrumo.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora