Pov Elly
Ze is flauwgevallen vanwege een paniek aanval, ze zal zo wel bijkomen. En alsof ze me kan horen gaan haar ogen open.
Lieverd hoe gaat het met je?
Ja gaat wel, ik heb heel veel hoofdpijn.
Uhm Elly kun je tegen mijn therapeut zeggen dat het goed is als mijn broer morgen komt. Vraagt Elena
Ja dat zal ik doen, weet je zeker dat er niet iemand bij je moet blijven?
"Nee dat hoeft niet, het gaat wel weer"Pov Elena
Ik besluit alvast te gaan slapen, hoe sneller ik slaap hoe sneller het morgen is en ik met de Zayn Malik ga praten van One direction. Of terwijl mijn broer. Hoe kan ik nou normaal tegen hun praten als ik altijd al verliefd ben geweest op Harry, dat is onmogelijk ik kan hem niet recht in zijn ogen aankijken. Na een paar minuten te zitten denken val ik in slaap.Pov Zayn
Het is half 9 en de jongens en ik hebben net Pizza besteld, ik slaap deze week niet zo best want ik wil heel graag met Elena praten haar alles uitleggen. En haar beter leren kennen.
Ik schrik op als mijn telefoon gaat,
Hallo met Zayn
"Goedenavond meneer Malik, sorry dat ik u nu nog bel maar het gaat over Elena."
Mijn gedachten slaan op hol, stel dat er wat ergs is gebeurd.
Ja vertel.
"Ik heb haar gesproken verteld dat ze een broer heeft en gevraagd of je op bezoek bij haar mocht komen, of ze dat prettig zou vinden. We weten niet precies hoelaat maar ze is om een uur of 7 bewusteloos in haar kamer aangetroffen. Ze had een paniek aanval, geen idee waarom. Maar het goede nieuws voor u is dat ze wel wilt dat u op bezoek komt, de bezoek uren zijn elke dag vanaf 13:00 - 17:00 u mag zelf beslissen of u morgen over morgen of die dag daarna wilt komen. Of misschien pas over een week."
Ik kan wel gillen van geluk, eindelijk ga ik haar ontmoeten.
Heel erg bedankt mevrouw, ik zal er zeker zijn.
"Fijn, dan spreek ik u wel weer"
Gelijk ren ik naar de gezamenlijke kamer waar de rest van de Lads zit.
IK GA ELENA EINDELIJK ONTMOETEN MORGEN "Gil ik zo hard ik kan"
Iedereen komt op me af gestormd.
Groeps knuffel schreeuwt Louis
En voor ik het weet heb ik 5 armen die mijn botten bijna breken.
Lucht lucht piep ik
Iedereen laat los.
Oké dit is mijn plan.
"Iedereen zit aandachtig naar me te kijken tot ik begin te praten"
Ik ga morgen alleen met haar praten eerst, als ze jullie ook wil ontmoeten stel ik voor, dat we woensdag met zijn alle gaan. Ik van 1 uur tot kwart voor 2, Niall van kwart voor 2 tot half 3, Harry van half 3 tot kwart over 3, Louis van kwart over 3 tot 4 uur, en Liam van 4 uur tot kwart voor 5. En misschien het laatste kwartiertje met zijn alle om te vragen of ze als ze hier weg mag bij ons wil komen wonen.
Iedereen stemt in.
Als ze net zo'n slaapkop als jou is dan is ze niet voor 3 uur wakker jammert Niall.
Niall je weet helemaal niet hoe ze eruit ziet dus hoe kan je dan nu al verliefd zijn? Pest Harry hem
Heb je een foto? Vraagt Liam
Ik zal even zoeken.
JE LEEST
What do you say when it's all over ?
RandomElena is 17 jaar wanneer ze uit huis word geplaatst, 13 was ze toen haar vader overleed haar moeder ging aan de alcohol en drugs. Er was nooit eten tot het een avond erger werd dan alleen de drank lucht en er zelfs klappen vielen. Op school voelt ze...