7. Bölüm

2.2K 15 0
                                    

Bugün yeni bir günden daha farklıydı. Yeni bir hayat başlangıcıydı Arel için. O günden itibaren daha fazla keyif alacaktı hayattan. Sevdiği kızla sevdiği şekilde yaşayacaktı.
O gün cumartesiydi ve okul yoktu. Sabah uyanır uyanmaz Selin'e mesaj attı.
A: Günaydınnn
(kısa süre sonra)
S: Günaydınnnnnnnnnn
A: Sakın yatağından kıpırdamıyorsun, kölen birazdan evine gelip kahvaltını sana getirir.
S: Hmm, çok tatlısın birtanem ama sanırım arkadaşın senden daha erken davrandı.
(Ceren zaten Selin'e kahvaltı hazırlayıp götürmüştü.)
A: Of ya
S: Üzülme aşkım beni farklı şekilde de mutlu edebilirsin.
A: Seni çok seviyorum 💛
S: Mesela böyle mutlu edebilirsin. Haha. Ben de seni çoook seviyorum bebeğim 💖

Bu mesajlaşmadan sonra biri kendisi daha uyanmadan kölesinin hazırlayıp ayağına getirdiği kahvaltıyı yerken, diğeri kalkıp duş alıp kahvaltısını yaptı. Arel kendini çok mutlu hissediyordu. Bir köleydi şu anda ama az önce sahibesi ona bebeğim demişti, seni seviyorum demişti. Arel o an, tam bir sahibe-köle ilişkisine göre, bu şekilde ilerleyecek olan bir ilişkinin çok daha iyi olacağını düşündü. Hep yerin dibinde olmayacaktı hayal ettiği gibi. Köle değil sevgili olacaktı hatta. Sadece sevgililiğin farklı bir türünü yaşayacaktı. Fantezilerini, haz aldığı şeyleri, ilişkileri içerisinde normalleştireceklerdi. Kısacası hayalinin de üstünde bir şey bekliyordu onu.
Arel o gün kahvaltıdan sonra babasını aradı. Kendisi için bir araba almanın çok iyi olacağını söyledi. Babası Arel'e daha 18 yaşına girmeden araba kullanmayı öğretmeye başlamıştı trafiğe kapalı alanlarda. 18 yaşına girdikten kısa süre sonra da ehliyet aldırıp tamamen öğretmişti. Arel'in babası, Arel'in daha farklı eve çıkacağı belli olduktan hemen sonra ona araba almak istemişti ama Arel "Gerek yok" diyerek istememişti. Bu yüzden babası, Arel'e şimdi neden istediğini sordu. Arel, "Buraya gelmeden önce ihtiyacım olmaz sanıyordum ama sanırım olsa fena olmaz." dedi. Arel'in babası ise kendi arabasını ona vermeyi teklif etti. Böylelikle Arel istediği arabaya hemen kavuşacaktı ve araba araştırmakla vakit kaybetmeyecekti. Babasının arabası da gayet güzel ve yeni bir jipti. Arel bunu kabul etti ve hemen o gün Tekirdağ'a geleceğini söyledi.
Sonra Selin'e durumdan bahsetti ve sen de Tekirdağ'a gelmek ister misin diye sordu telefonda arayarak. Selin istekli bir şekilde kabul etti...

Kölelik ve AșkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin