8. Bölüm

2.3K 21 0
                                    

Arel, 1 saat sonra Selin'i almaya Selinler'in evine gitti. Kapıyı çaldı, kapıyı Selin açtı. Aslında Arel, Ceren'i bekliyordu.
Selin "Hoş geldin aşkım" dedi ve Arel'in dudağına bir öpücük kondurup sarıldı.
A: Hoş buldum canım, Ceren yok mu?
S: Cezalı.
A: Ne cezası?
S: Hazırlandım ben koltukta ellerime oje sürüyordum. Onu da ayağımın dibinde oynatıyordum. "Kokla" dedim ve bir süre sonra dilini değdirdi ayağıma. Ayağıma senden başkasının ağzı değemez.
Dedi ve bir kere daha öptü Arel'i
A: Ya ben seni çok seviyorum ya. E hazırsan gidelim o zaman. Otobüs bileti aldım.
Evden çıktılar ve otogara gittiler. Uzun olmayan bir yolculuktan sonra akşam Areller'in evine vardılar. Arel ailesine Selin'i şu anda göstermek istemiyordu. Bir çekincesi yoktu ama yine de şu an içinden gelmiyordu.  O yüzden Selin'i bir avmye alışveriş için bıraktı ve tek başına eve gitti. Sadece 5-10 dakika oturup arabayı alıp çıktı. avm ye gitti ve Selin'e mesaj atıp dışarı çıkmasını söyledi.
Selin çıktı. Elinde birkaç poşet vardı çok da bir şey almamıştı. Zengin olsalar da hunharca alışverişi sevmiyordu. Arel her detayda biraz daha aşık oluyordu Selin'e.
Selin arabaya yaklaşırken Arel camı açtı.
S: Arabanız çok güzelmiş beyefendi gelebilir miyim acaba?
A: Kusura bakmayın sevgilimi bekliyorum.
Selin güldü ve arabaya bindi.
S: Araba güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan aşkım.
A: Teşekkür ederim bebeğim.
S: Eve mi dönüyoruz?
A: O kadar odun muyum ya? Üzülürüm gerçekten.
S: (gülerek) Bilmem bakıcaz.
A: Önce güzel bir yerde yemek yiyelim. Sonra da biraz alışveriş yapıp kamp yapmaya gidiyoruz.
S: Odun değilim ama odunlara sempatim var diyorsun.
A: Ahahaha. Sayılır.

Kölelik ve AșkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin