Aláhúzott - telefonos beszélgetés/írogatás
Dőlt - álom/visszaemlékezés----------.
Amint kiértem utolsó ként az öltözőből kaptam is egy értesítést Shototól. Kicsit meglepődtem mert nem nagyon szokott írni.
"-Hol vagy már? Itt várlak a suli előtt már mióta!"
"-Még beszéltem a tanárral valamiről, de már megyek is."
Raktam zsebembe a telefonomat majd rohantam a terembe a táskámért. Éppen mentem volna ki a teremből de összefutok Bakugouval és Kirishimával.
-Na itt a vesztes!-röhögött Bakugou.
-Ez nem volt szép Bakubro!-szidta le hegyhaj.
-Nem érek rá a gyerekes viselkedésedre.-mondtam unottan majd mentem ki a teremből nem várva visszaszólását.
Kilépve az ajtón megláttam Shotot a suli kapunál. Megláttuk egymást halványan elmosolyodtunk majd indultam felé.
-Hova szeretnél menni?-kérdeztem odaérve mellé.
-Nyílt a közelben egy kávézó és gondoltam beülök oda egy kávéra. Velem tartasz?
-Persze, úgy se vár otthon senki.
-Akkor menjünk.
Indultunk el az épület felé az utat végig beszélve. Elmondtam neki hogy mi történt velem még a felmérés előtt, elsőnek örültnek nézett engem de elmondtam neki hogy ez volt Haru tűz incidensénél is, akkor már hitt nekem. Elmondta nekem mióta én és Toya nem voltunk mellette, az apja állandóan verte és kényszerítette hogy használja a tűz erejét. Én már akkor tudtam mi Endeavor célja, amikor Toyával foglalkozott egy kicsit. Nem érdekelte őt, majd megszületett Shoto, félig tűz, félig jég képességgel. Szegény Shoto még Haru ellen is harcolt kényszerből. Na de gyorsan témát váltottam mert mi nagyon utáltuk Endeavort.,,El se hiszem hogy Toya meghalt... Vajon ezt Hawks tudta?,,
-Hé Mia, elbambultál.-legyezte előttem kezét.
-Ja, bocsi. Mondtál valamit?-néztem rá mosolyogva.
-Lassan menni kéne mert sötétedik.-mutatott ki az ablakon.
-Heh?! Ennyire elbeszéltük az időt?-nevettem kínosan.
-Hát úgy látszik. Na de haza kísérlek.
-Jaj, nem kell! Most egy kicsit egyedül szeretnék lenni.-legyeztem a kezemet.
-Jólvan, akkor jó éjt! Majd írok mikor várlak az ajtód előtt.-intett majd indult el.
-Szia.-intettem mosolyogva.
Amint látótávolság elől eltűnt, el is hervadt a mosoly az arcomon. Kapucnit magamra húzva indultam a park felé. Éreztem hogy valaki követ, de nem nagyon foglalkoztam vele, nem is érdekelt, mert Toyára gondoltam és semmi másra. Leültem egy padra majd hátra dőlve néztem a csillagokat.
------------.
,,-Itt maradsz Mia?-kérdezte mosolyogva Toya.
-Persze hogy maradok! Hawks egy kicsit késni fog és még Haruék is edzenek.
-Akkor szökjünk meg.-suttogta fülembe.
-De hova mennél ilyenkor este?-kezdtem el én is suttogni.
-Tudok egy jó helyet csak kövess!-állt fel majd tartotta felém a kezét.
Hezitáltam de elfogadtam majd elrángatott egy közeli parkba, leültünk egy padra majd kezdtük el nézni a csillagokat.
YOU ARE READING
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...