"Eee böyle susacak mıyız sonsuza kadar?"
Jongho bakışlarını üzerinde hissettiği hyunguna doğru konuştuğunda Yunho hala dünden kalmaydı ki konuşacak mecali bile yoktu.
"Jongho cidden başım çok ağrıyor. Akşam yada daha sonra konuşalım olur mu?"
Yunho oturduğu yerden kalkıp odasına gitmek için hareketlendiğinde Jongho da hemen kalkıp büyüğünün arkasından sarılmıştı.
"Hyung, benden uzak durmak için demiyorsun değil mi?"
Yunho duyduklarıyla birkaç saniye duraksadığında Jongho bu sessizliği yanlış anlamıştı. Ellerini çekip uzaklaşacağı sırada Yunho karnındaki elleri tutmuştu.
"Senden 3 ay bile zor uzak kaldım. Şimdi imkanım varken uzak durur muyum hiç."
Yunho arkasını dönüp Jongho'ya baktığında gözlerinin dolduğunu farketmişti.
"Hemen de gözlerin dolmuş. Dün hiç öyle değillerdi."
"Hyung ya! Deme öyle."
Jongho kolları karşısındaki bedene tekrar sarıp sarıldığında Yunho da karşılık vermişti.
"Hadi şimdi bana izin ver de uyuyup şu ağrıyı yok edeyim olur mu?"
Jongho ayrılıp Yunho'dan ayrıldığında Yunho hemen kendini yatağına atarak uykuya daldı. Jongho ise ne yapacağını bilemeyerek salonda öylece oturarak telefonu ile uğraşırken gruptaki mesajları okuduğunda içtiği su boğazına kaçmıştı.
Ayılar çiftleşmiş sanırım
"Yok artık! Wooyoung hyung da az değil ha!"
Jongho yüksek sesle konuştuğunu fark ettiğinde hemen susarak diğer mesajları okuduğunda hala şokunu atlatamamıştı ki düşüncesi bile sıcaklamasına neden olmuştu.
"Tanrım ne sıcak oldu."
Oturduğu yerden kalkıp camı açtığında gelen soğuk hava ile saniyesinde camı kapatması bir olmuştu.
"Off akşama kadar ne yapacağım ki ben."
Jongho birkaç dakika öyle oyalandıktan sonra sabah uyandığında karşılaştığı manzarayı görebilmek için Yunho'nun yanına gitti. Derin bir uykuya dalmış olduğunu gördüğünde yavaşça yanına yatıp yakından yüzünün her bir detayını incelemeye başladı.
"Yıllardır aynı binadayız ama neden daha yeni keşfettik ki birbirimizi? Daha çok zaman Birlikte olabilirdik."
Kısık sesle söylediklerinden sonra Yunho bedenini ona doğru çevirmiş ve kolunu Jongho'nun üzerine atarak ona sarılmıştı.
"Bu saatten sonra daha çok birlikte olacağız Jongho-ya."
"Bu saatten sonra daha çok birlikte olalım hyung."
...
Umarım beğenirsiniz.
19.12.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borozan'lı Ayıcık ❩2Ho❨
FanfictionJeong Yunho: Sevgili üst komşum Borozan yutmuş olma ihtimalin yüzde kaç? Jongho: Ne?