Éles fájdalomra keltem fel, mire rohantam a fürdőbe gyorsan önteni rá hideg vizet majd ment rá a kötés. Ha már a fürdőszobában vagyok, megmostam fogamat utána nyúltam a fésűhöz és megkeféltem kócos hajamat. Egyenruhámat felvettem mentem le a konyhába. Rá se nézve az órára nyugodt szívvel csaptam hangzavart a konyhában.
-Mi az? Már 7 óra van, vagy mint csinálsz a konyhában?-jött le az emeletről Hawks két ásítás között.
-Nem tudom hogy hány óra, de én éhes vagyok.
-Hajnali 5 van, és te iskola ruhádban csinálsz reggelit.
-Még csak ennyi van?-nyíltak tágra szemeim.
-Mi keltett fel téged?-ült le a pult mögé.
-Nos, igazából baromira fájt a kezem, gyorsan rohantam a fürdőbe újra kötni és hát ha már felkeltem akkor miért is ne készülődjek.-vontam meg vállamat.
-Mutasd.-tartotta ki kezét.
Odaadtam a sérült karom mire hozzáért könnybe lábadt a szemem fájdalomtól.
-Ez bizony fájt!-szisszenek fel.
-Pedig éppen hogy csak hozzáértem.-vette el kezét onnan.-Akarsz róla beszélni?-utalt Toyára.
-Ma még hallani se szeretném a nevét.
Váltott gyors témát és beszélgettünk az első napomról. Elmeséltem hogy van ez a Bakugou és majdnem összeverekedtünk. Végig sejtelmes mosollyal hallgatott és nem vágott a szavamba.
-Mi ez a mosoly?
-Ja, semmi!-mutatta fel kezét.
-Na ja, amikor Shinsoról beszéltem ugyan ilyen vigyort vágtál.-forgattam meg szememet.
-De ott is alakult valami! Mi van ha Bakugou gyerek cukkol téged mint régen Shinso?-vonogatta szemöldökét.
-Na szerintem ezt most hagyd abba vagy azzal a lendülettel letépem a szemöldöködet.-csaptam a pultra kicsit ingerülten.
-Jól van, csak szivatlak.-sóhajtott majd visszahúzta kezét.
-Lassan 7:20, ezt az időt is gyorsan elbeszéltük.-álltam fel majd mentem szobámba a táskámért.
Lassan sétálva elbúcsúztam Hawkstól is, de hirtelen megcsapott a hiányérzetem. Homlokomra csaptam amikor kiértem.
-J-jó reggelt Shoto!-vakartam meg tarkómat.
-Itt állok már mióta! És el se olvastad mit írtam neked.-jött elém.- Tegnapi miatt, igaz?
-...Igen.-sóhajtottam szomorúan.
-Gondolom nem akarsz róla beszélni, inkább menjünk.-indult el meg se várva engem.
-Várjál már meg!-rohantam utána egy kicsit elbambulva.
Az út néma csendben telt de kellemesen. Shoto tudja hogy reggeli kómám miatt nem nagyon tudok válaszolni a kérdéseire.
-Nem értem miért kell ilyen korán bent lenni!-nyújtózkodtam egy jót.
-Mindent iskolában 7:45re kell beérni.-mondta szűkszavúan.
-De hogy minek, arra soha nem kapunk választ.
Ennyi is volt a beszélgetésünk mert megérkeztünk. Shoto a terembe előre engedett majd becsukta az ajtót.
-Ohayoh~!-ásítotzzam el a végét.
-Reggelt Mia!-ölelt át Mina.
-Hogy aludtunk?-viszonoztam ölelését, miközben húztam le a ruhámnak az ujját, véletlenül se vegyék észre a sebemet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mindvégig! Bakugou x OC
Fiksi PenggemarMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...