💜💜ခမ်းနားသောချစ်ခြင်း💜💜
💜💜💜(အပိုင်း-75)💜💜💜"ဦး ဘာလုပ်နေလဲ ဘေဘီ့ကိုလဲမကြည့်ဘူး"
"ဟောဗျာ ခလေးလေးကို ရင်ခွင်ထဲထည့်ထားပီး ဖုန်းသုံးနေတာလေ"
"ဘေဘီနေရတာအဆင်ပြေလားလဲ မမေးဘူး အဟင့်"
"ဟာ ဟေ့ မငိုရဘူးလေ ခလေးရယ်"
"အဟင် ငိုမှာပဲ ဦးကဘေဘီ့ကို ဂရုမစိုက်ဘူး"
"ဟော့ဗျာ မနေ့ကပြောတောလဲ ဂရုစိုက်တာမျက်စိတောင်နောက်တယ်ဆို"
"ဒါမဲ့ အခုဂရုမစိုက်ဘူးလေ ဘေဘီလေးကိုပစ်ထားတာ"
"ဘယ်မှာ ပစ်ထားလို့လဲခလေးရယ် ရင်ခွင်ထဲမှာ သေချာလေးဖက်ပေးထားတာလေကွာ"
"အလကား ဝတ်ကြေတမ်းကြေ ဖက်ထားပီး သူ့ဟာသူလုပ်ချင်ရာ လုပ်နေတာ"
"မဟုက်တာတေကို ပြော ရင်ခွင်ထဲမနေချင်ရင် ဘယ်နေရာနေချင်လဲ"
"ဘယ်နေရာမှမနေချင်ဘူး အဟင့် ဦးဘေဘီ့ကို မချစ်တော့ဘူး အဟင် ဟင့်"
"ဟာ တကယ်ငိုနေတယ် မငိုပါနဲ့ ခလေးရယ်
အဲ့လိုတေမငိုရဘူးလေ ရစ်ပဲရစ်ပါခလေးရယ် မငိုရဘူး နော်""ရစ်နေတာမဟုက်ပါဘူးဆို ဘေဘီတကယ်ဝမ်းနည်းတဲ့ဟာကို ဦးဘေဘီ့ကို စိတ်မရှည်တော့ဘူး အဟင့်"
"စိတ်ရှည်တာပေါ့ ခလေးရယ် ဦးကဘာလို့စိတ်မရှည်ရမှာလဲ"
"အဟင့် ဦးက ဘေဘီဗိုက်ကြီးကြီးနဲ့မို့ စိတ်ပျက်နေတာမလား"
"ခလေးရယ် ဒီဗိုက်ပူပူလုံးလုံးလေးနဲ့ကိုပဲ ချစ်လွန်းလို့ အရိပ်တကြည့်ကြည့်နဲ့ အနားကမခွာပဲ အမြဲကပ်နေတာလေ"
"အဟင့်"
"စိတ်မရှည်စရာလား စိတ်ပျက်စရာလား မချစ်တော့စရာလား ဟမ် ဘာလို့အဲ့လောက်ငိုရတာလဲခလေးရယ်"
"အဟင့် ဝမ်းနည်းတယ်"
"ဝမ်းမနည်းရပါဘူး ငိုလဲမငိုရဘူးနော်
အခု ဘာစားချင်လဲ ဘာလုပ်ချင်လဲ ဦးနဲ့စကားတေပြောချင်တာလား ဘယ်လိုနေချင်တာလဲ""ဘေဘီ့အိပ်ချင်ပီ အဲ့ဖုန်းမကြည့်ပဲ ဘေဘီ့ကိုပဲကြည့်နေ"
"အဟက် ဟုက်ပီ ဒီမျက်နှာလှလှလေးကိုပဲ ထိုင်ကြည့်နေပါ့မယ် အိပ်ချင်အိပ်တော့"
YOU ARE READING
ခမ်းနားသောချစ်ခြင်း (Complete)
RomanceFb က ဟာကိုကြိုက်လို့ပြန်ပြီး ကူးယူတင်ထားပါနော် မူရင်း Author ကို credit ပေးပါတယ်နော်