ජංකුක් වොශ් රූම් එකට යද්දි ටේ රූම් එකේ දොර අඩවල් කරන ගමන් එයාගෙ ඇදෙන් ගිහින් වාඩි වුනේ ජංකුක් ෂර්ට් එක හෝදගෙන එනකං.
" ජංකුක් ඔයා හරිද "
ටේ ඇදේ ඉදගෙන ම වොශ් රූම එක දිහා බලන ගමන් ජංකුක්ගෙන් ඇහුවෙ විනාඩි දහයක් විතර ගියත් ජංකුක් තාමත් නැති නිසා.
" ජංකුක්.... හරිද.....
ඉවර නැද්ද අනේ....
මොකද කරන්නෙ.....
මං එනවා... "ටේ බැරිම තැන ඇදෙන් නැගිටලා වොශ් රූම් එකෙ දොර ගාවින් හිට ගත්තෙ දොරේ හැන්ඩ්ල් එකත් තද කරලා අල්ලගෙන.
තමන්ගෙ ඇස් දෙකත් පියාගෙන දොරේ හැන්ඩ්ල් එක කරකවලා දොර ඇරපු ටේව බාත්රූම් එක ඇතුලට ඇදිලා ගිහින් බිත්තියත් ශක්තිමත් අත් දෙකකුත් අතර හිර වුනේ ටේට හිතන්නවත් වෙලාවක් නොදී.
ටේ යන්තමින් වගේ ඇස් අරිද්දි ඒ ඇස් ඉස්සරහ හිටියෙ මත් බවින් පිරුනු ඇස් එක්ක තමන් දිහා බලාගෙන ඉන්න ජංකුක්.
" ජංකුක් මොකද මේ... "
ටේ ජංකුක්ගෙ පපුවට අත් තියන ගමන් ජංකුක්ව තල්ලු කරන්න උත්සහ කළේ තමන්ට තියන මුලු ශක්තිය ම යොදලා උනත් ඒක නිශ්ඵල වැඩක් වුනේ ජංකුක් ගොඩක් ශක්තිමත් කියන දේ ටේගෙ මෝඩ මොලේට තේරුම් කරවලා.
" මං පොඩී කිව්වා නෙහ්... "
ටේගෙ දිග ඇස්වලට එබුන ජංකුක් කට කොනින් හිනා වුනේ ටේ තමන්ගෙ මූණ අනිත් පැත්තට හරවගෙන ජංකුක්ගෙන් ගැලවෙන්න උත්සහ කරද්දි.
" දැන් පෙන්නන්න ද පොඩි එකාගෙ වැඩ.... මිස්ට කිම්.... "
" නැ... එපා... "
" ඔයාමයි මාව අව්ස්සගත්තෙ.... ඉතිං දැං මං කාම් වෙන්නෙත් ඔයාගෙන් ම තමයි බේබි..... "
" මොකද්..... ජං... ම්ම්ම්හ්හ්......"
ටේගෙ වචන ලොප් වුනේ ටේ නොහිතපු වෙලාවක ජංකුක් ටේව හාදුවකට ඇදලා ගත්ත නිසා.
ජංකුක් කිසිම හදිස්සියක් නැතුව ටේගෙ තොල් මාරුවෙන් මාරුවට කිස් කරද්දි ටේ ජංකුක්ගෙ පපුවට අත් දෙක තද කරගෙන ඇස් ලොකු කරගෙන ජංකුක්ගෙ සන්සුන්ව පියවිලා තියන ඇස් දිහා බලාගෙන හිටියා.
ජංකුක්ගෙ අත් ටේගෙ බට්ස්වලට ඇදෙද්දි ටේගෙ ඇස් නිකම්ම පියවුනේ ජංකුක්ගෙ තොල් ටේගෙ තොල්වලින් මිදිලා ටේගෙ සුදු පාට බෙල්ල දිහාවට ඇදෙද්දි.
" ම්ම්හ්හ්....ම්ම්.... "
ටේගෙ හීන් කෙදිරිලි මැද්දෙම ජංකුක්ගෙ අත් ටේගෙ යට වුන ශර්ට් එක උස්සලා ඇතුලට යද්දි ටේ ජංකුක්ගෙ ඇගට තද වුනේ ජංකුක්ගෙ පපුව උඩ ගුලි වෙලා තිබුන අත් ලිහිල් වෙලා ජංකුක්ගෙ බෙල්ල වටේ ගිහින් ජංකුක්ගෙ කෙස් ගස් අතර හිර කරලා.
" ටේ..... ම්හ්....ම්ම්... "
" ම්ම්.... "
ජංකුක්ගෙ ඇමතුමට කෙදිරුයකින් ම උත්තර දුන්න ටේ ජංකුක්ගෙ ඇග අස්සට තවත් ගුලි වෙද්දි ටේට ජංකුක් හිර කරගෙන ඉන්න ඒ හැගීම ජංකුක්ගෙ කලිසම මතින් දැනුනා.
" මට දෙනවද..... "
" මොනවද.... "
" ඔයාව.... "
" ම්හ්.... ආහ්.... ජං....ජංකුක් "
ටේගෙන් වචන පිට වෙන්නත් කලින් ජංකුක් ටේගෙ බෙල්ලෙ තමන්ගෙ දත් පාරවල් හිටින්න ම හපන ගමන් ටේගෙ කලිසම ඇතුලට අත දාලා දැනටමත් දැනෙන හැගීම් නිසා තෙත් වෙලා තියන ටේගෙ හෝල් එකට තමන්ගෙ ඇගිලි තුනක් ඇතුල් කලා.
" ආහ්.... අහ්.... ජංකුක් ර්.... රි.... රිදෙනවා... ආහ්.... "
" දැං පරක්කු වැඩී.... "
" ඔ.... ඔයා...ම්...මට බලහ....ත්කාර....කමක් ක...කරන්නෙ.... "
" මේ අහනවා... ටේ... ආය ඔයාට මගෙ යාලුවො ඇරෙන්න... අර සෝ හියුක් එක්කවත්.... වෙන කොල්ලො එක්කවත් කතාවට යන්න බැ... තේරුනාද.... "
ජංකුක් තවමත් ටේ තුලට තමන්ගෙ ඇගිලි ඇතුල් කරන ගමන් ටේගෙ මූණට එබිලා කියද්දි ටේ ඇස් අඩවන් කරගෙන බිත්තියට හේත්තු වුනා.
ටේ ජංකුක්ගෙ ඉරිසියාව පිරුන ඇස් දිහා බලං හිටියෙ හැහීම් ගොඩක් හිතේ හිර කරගෙන. ජංකුක් කරන දේට ටේට ආස හිතුනා වගේ ම ජංකුක් තමන් ගැන ලෝබ කරන එකටත් ටේගෙ හිත ආස කළා. ඉතිං ටේ ජංකුක්ට අවනතයි. ඒත් ඒ හිත ආසයි. හැමතිස්සෙම අමාරුවෙ වැටෙන්න ජංකුක් ඉස්සරහ.
" බැහ්... මං කතා කරනවා... විශේශෙන් ම සෝ හියුක් එක්.... ආහ්.... අහ්.... ජංකුක් "
" දැං කියනවා... "
" ඔව්.... කතා ක... ආහ්.... ම්ම්..... "
ජංකුක් තමන්ගෙ තවත් ඇගිල්ලක් ටේට ඇතුල් කලේ දැනුන කේන්තියට. තමන්වත් නොදන්න හැගීමක ජංකුක් හිරවුනත් එයා දන්නවා ටේව කාටවත් ලං නොකර ඉන්න තරම් ජංකුක් ලෝබ වෙලා. ඒ ලස්සනට, ඒ නමක් නොදීපු බැදීමට.
.
.
.
.
.
." ටේ.... ඔයා ඉන්නවද...
ටේ.....
ටේ... බබා...
ටේ.... "