Het diner

28 1 0
                                    

Karel kust Johanna voordat ze allebei gaan zitten op bed. Ze houden heel erg van elkaar mmm yum yum toen deden ze (18+) en gingen ze naar bed zonder even schoon te maken ew. Anyways toen in september werd een baby geboren en ze noemden haar Johanna Junior. Toen neukten ze weer op kerstavond en werd er volgend jaar september weer een baby geboren die heette Karel Junior. Toen wilden ze niet meer neuken want ze vonden 2 kinderen genoeg. 

Toen de kinderen 10 en 11 waren gingen ze een diner houden met de hele fam. Gezellig eten yum yum lekker hoor. Allemaal lekker eten. Toen kwam de kalkoen en werden de kids hype want ja hap hap slok slok lekkere kalkoen. Ze schrokten de kalkoen binnen voordat het bord de tafel raakte. Nou hele fam boos op Johanna JR en Karel JR en ze schreeuwden tegen ze. nou de kinderen vonden dat niet leuk dus die renden naar buiten maar Karel viel 3 keer om omdat hij zo rond was van de kalkoen (een soort bal). Ze waren eindelijk buiten en toen zei Johanna JR 'he karel bro spring van dak af ik geef je doezoe.' nou Karel JR sprong natuurlijk want hij wilde cash. Toen was hij dood en ging Johanna JR lachen want haha grappig een vallende bal. bij de begrafenis gooide ze geld op zijn graf en zei 'zie je wel ik geef je doezoe bro' en ze liep weg. 

Rudolf het Red-nose RendierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu