Bölüm 1

4 0 0
                                    

Hello sevgili günlük, bugün neler oldu anlatıyım hemen yok vaktim yok karnım ağrıyo zaten. Sabah erken kalktım edada kalmıştım gece saçımı boyıcaz diye. Aslında erken kalkmadım kaldırıldım, Burak 777777 defa arayıp gel artık diye darladı. Dün kalmama da trip attı kahvaltı edicez diyodu ama bahane bensiz uyuyamadı, uykusunu alamayıncada sinirli. Saçıyla oynayarak uyumamı seviyo o yüzden bende bayılıyorum onu koynumda uyutmaya, dünyanın en huzurlu hissi çünkü. Böyle bebek gibi oluyor uyurken kokusu doluyo falan çok huzurlu oluyorum. Neyseee sabah uyanır uyanmaz yanına gittim bir saate yakın uyuduk gibi oldu, gece geç yattığım için biraz da onunla uyudum. 10 gibi kalkıp kahvaltı hazırladık beraber, ben apartta kalsamda onun evinde takılıyorum çoğu zaman, salmıyo beni eve. Kahvaltı da pankek yapmaya çalıştık tabiki beceremedik sonra eve özel has menemen yapıp yedik. Bulaşıkları maviş kocama iteleyip eve gittim. Nazlı'dan aldığım kazak üstünü, siyah crobumla kombinledim altınada sevmesem de siyah dar pantolon giydim bi o temizdi. Apartın çamaşır makinesi bozuk gelmediler yapmaya. Burak dedi gel bende yıka, ama kaaaaç dakika mesafede var eviyle aramda taşıyamam.

Sonra işte hazırlandım saçımı düzleştirdim. Uykudan yeni uyanmış gibiymiş öyle dedi Nazlı, okula gidip film kuramları dersine girdim, film izledim bisiklet hırsızlarını, ama ders kısa sürdü hocanın işi çıktı diye. Ara çıkınca öseme gidip tavuk şnitsel yedik, Burak sevmedi yemeği, roza da haydar da sevmedi. Ben ve İsmail bayıldık tabi. Tavuk dünyanın en güzel yiyeceği. Sonra Girişimcilik dersi vardı girmeyelim dedik, imzaları Turana attırdım ve Rozalara geldik.

Evde çiğdem, cips kahve eşliğinde bolca dedikodu yaptık roza ben haydar ve Burak, çiftler gecesi oldu resmen. Sonra film izledik böyle kişilik bozukluğu olan bir adamı izledik 23 karakteri var. Onu izlerken tabi terapistimin dediği aklıma geldi. O seni yazmamı izliyor, depredyona iyi geliyormuş falan filan. Bugün okulda bir kızın kaçırıldığını öğrendim söylemiş miydim? Sanmıyorum. Öykü diye bir kızmış üst sınıflardan, durakta otobüs beklerken sevgilisi sen dur ben kırtasiye den çıktı alcam demiş gitmiş gelmiş kız yok. Evde de yok falan

Bence Öykü terk etti Ekin'i ve yabancı zengin sevgilisi Tomla Hollanda ya kaçtı, Tom gay değil yalan söylüyor. Ekin kabullenemedi, yada  Tom ve Öykü'yü bastı öldürdü kaçırıldı diyor. Neyse çıkar kokusu bizim Kampüs Aşkı memnu zaten. Benim sevgilim az Behlülü andırıyor sarışın mavi gözlü ama ben Bihter değilim. Tamam okey adım Bihter bu yüzden bu benzetmeyi yapıyorum ama konunun alakası yok. Ne diyorduk Öykü!  Bence öldürüldü ve Ekin öldürdü.

Bugünlük bu kadar dedikodu yeter. Rozalar dayız şuan Burak uyuyamadığı için cins cins bakıyo. Biraz ona sataşıp uyucam. İyi geceler günlük.

Opsss saat 05.23 Dışarda silah sesleri, Burak çıkıp bakmak istedi ama izin vermedim. Bir kız çığlığı falan da geldi. Yine dönüyor birşeyler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜNLÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin