𝗕𝗿𝘂𝗰𝗲 𝗬𝗮𝗺𝗮𝗱𝗮 - 𝗣𝗮𝗶𝘅𝗮̃𝗼💟

220 8 3
                                    

A ᴀᴜʟᴀ ᴇ́ ᴜᴍ sᴀᴄᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ sᴀʙᴇ, ᴛᴇᴍ ᴀǫᴜᴇʟᴀs ᴇxᴄᴇᴄ̧ᴏ̃ᴇs, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ᴇssᴀ ᴘᴇssᴏᴀ. Eᴜ ᴊᴀ́ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴀᴛʀᴀsᴀᴅᴀ ᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsǫᴜᴇᴄɪ ᴀ ᴘʀʀ ᴅᴀ ʟɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ. Oᴋ. Oᴋ. Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴇsǫᴜᴇᴄɪ, sᴏ́ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜɪs ғᴀᴢᴇʀ.

— Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Bʟᴀᴋᴇ? — ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ ᴇᴄᴏᴀᴠᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴀᴛᴇ́ ᴍᴇ ᴅᴀʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ.

— Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Bʟᴀᴋᴇ. — ᴀ ᴘʀᴏғᴇssᴏʀᴀ ᴅɪᴢ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ sᴀɪʀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴛʀᴀɴsᴇ. A ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴀɢᴏʀᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴀ́ᴠᴇʟ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ.

— Jᴀ́ ᴄʜᴇɢᴀ ᴄᴏᴍ ᴀᴛʀᴀsᴏ, ᴇ ᴀᴏ ɪɴᴠᴇ́s ᴅᴇ ᴘʀᴇsᴛᴀʀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ...Dᴇɪxᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀ ᴏ sᴇɴʜᴏʀ Yᴀᴍᴀᴅᴀ ғᴏʀᴀ ᴅᴇ sᴀʟᴀ.

Oǫᴜᴇ? Pǫᴘ. Pǫᴘ. Pǫᴘ. Eʟᴀ ᴛɪɴʜᴀ ᴅɪᴛᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀǫᴜɪʟᴏ? Nᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴘᴏssɪᴠᴇʟ, ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ʟɪᴛᴇʀᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴇ ᴇɴᴛʀᴇɢᴏᴜ ᴅᴇ ʙᴀɴᴅᴇᴊᴀ.

Pᴇʀᴄᴇʙɪ ᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴅᴏ ɢᴀʀᴏᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴍɪᴍ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴏʀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴠᴇʀɢᴏɴʜᴀ, ǫᴜᴇʀᴇɴᴅᴏ ᴇɴғɪɴᴄᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ʙᴜʀᴀᴄᴏ. E ᴇʟᴇ? Eʟᴇ sᴏʀʀɪᴜ ᴘʀᴀ ᴍɪᴍ. OQUEE???? Nᴀ̃ᴏ ᴘᴇɴsᴇɪ ᴅᴜᴀs ᴠᴇᴢᴇs, ᴇ ʀᴇᴛʀɪʙᴜɪ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ.

Sᴇᴍᴘʀᴇ ᴛɪᴠᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʀᴛᴀ ᴘᴀɪxᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ Bʀᴜᴄᴇ Yᴀᴍᴀᴅᴀ, ᴇʟᴇ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ɢᴇɴᴛɪʟ, ᴇ sᴇᴜ ᴊᴇɪᴛᴏ ᴇ́ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀᴅᴏʀ.

Tᴀʟᴠᴇᴢ ɴᴀ̃ᴏ sᴇᴊᴀ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ǫᴜᴇ ғᴀᴄ̧ᴀ sᴇᴜ ᴛɪᴘᴏ, ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴄᴏʟʜᴇʀɪᴀ, ᴛᴇᴍ ᴛᴀɴᴛᴀs ɢᴀʀᴏᴛᴀs ᴍᴀɪs ʙᴏɴɪᴛᴀs.

Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴏ sɪɴᴀʟ ᴛᴏᴄᴏᴜ, ᴄᴏʀʀɪ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇɢᴀʀ ᴍᴇᴜ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀʟ ᴘʀᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ᴀᴜʟᴀ, ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴄᴀsᴏ sᴇʀɪᴀ Qᴜɪ́ᴍɪᴄᴀ. Esʙᴀʀʀᴇɪ sᴇᴍ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴄᴀɪʀ ᴀʟɢᴜɴs ʟɪᴠʀᴏs.

Mᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴇɪ ᴘʀᴀ ᴘᴇɢᴀʀ, ᴇ sᴇɴᴛɪ ᴜᴍᴀ ᴍᴀ̃ᴏ sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ. Gᴜɪᴇɪ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴀᴛᴇ́ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ Bʀᴜᴄᴇ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.

— Dᴇsᴄᴜʟᴘᴀs. — ᴇʟᴇ sᴏʀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴄᴀɴᴛᴏ.

— Sᴇᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs, ᴇ́...ᴇ ɴᴀ ᴀᴜʟᴀ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀɴᴅᴏ, ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴀʀɪᴀ ɪssᴏ. Nᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ғᴇɪᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴛɪᴘᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʟɪɴᴅᴏ...ᴇ́ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴇᴜ ᴄᴀʟᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ʙᴏᴄᴀ. — Yᴀᴍᴀᴅᴀ ᴍᴇ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴠᴀ, sᴜʀᴘʀᴇsᴏ ᴄᴏᴍ ᴄᴀᴅᴀ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴅɪᴢɪᴀ.

— Nᴀ̃ᴏ, ᴄʟᴀʀᴏ, ᴇᴜ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ. — sᴏʀʀɪᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴜᴛɪʟ. — A ᴘʀᴏᴘᴏ́sɪᴛᴏ, ᴠᴀɪ ᴀᴏ ᴊᴏɢᴏ ᴍᴀɪs ᴛᴀʀᴅᴇ?

— Cʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ sɪᴍ, ᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ɪʀᴍᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ᴊᴏɢᴀʀ, Fɪɴɴᴇʏ ᴊᴏɢᴀ ᴅᴇᴍᴀɪs, ᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴇ́ ᴜᴍ ᴄᴀɴʜᴀ̃ᴏ. Bᴏᴀ sᴏʀᴛᴇ ᴘʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂.

𝗧𝗛𝗘 𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞 𝗙𝗢𝗡𝗘 | ᶦᵐᵃᵍᶦⁿᵉˢOnde histórias criam vida. Descubra agora